Celovita rešitev, ki omogoča vodenje poslovanja domov starejših občanov v skladu z aktualno zakonodajo.
Namenska rešitev za domove upokojencev in podobne zavode.
Učinkovito beleženje opravljenih storitev in stroškov na več različnih načinov.
Mobilna aplikacija zdravstvenim delavcem olajša administrativno delo.
Sociala, Zdravstvo in Obračun je namenska rešitev za boljšo organizacijo dela, hiter dostop do podatkov in lažje spremljanje zdravstvenega stanja stanovalcev.
Sistem pokriva proces od prejema prošnje do obračuna storitev za stanovalca in vključuje:
Omogočeno je tudi povezovanje z ostalimi namenskimi rešitvami, ki jih uporabljate v domovih starejših občanov.
Sistem za obračun plač je prilagojen javnim zavodom in vedno skladen z aktualno zakonodajo. Skupaj s kadrovsko evidenco, potnimi nalogi, evidenco delovnega časa in drugimi osebnimi prejemki tvori celovito rešitev za upravljanje s kadri.
Rešitev omogoča celovit pregled nad zaposlenimi, vodenje dogodkov in izobraževanj, spremljanje zgodovine, povezljivost z različnimi portali in uporabo raznih aktivnih obveščanj.
Številni avtomatizmi in kontrole pohitrijo pripravo obračuna, delo pa olajša tudi direktna povezava na portala eVEM in Spot (eBOL) ter avtomatska priprava eNDM. Poenostavljena je priprava obvestil za letne dopuste, aneksov za redno napredovanje, obračun prevoza na delo itd.
Za učinkovito rabo programske rešitve ponujamo številne brezplačne vsebine in nasvete za delo. Skrbno spremljamo vse zakonodajne spremembe in o tem obveščamo uporabnike. Naša prva skrb je, da ste pravočasno zakonodajno skladni.
Kuhinja je sistem za učinkovito obvladovanje stroškov pri pripravi obrokov. Omogoča preprosto sestavo jedilnikov z izračunom hranilnih vrednosti obrokov in naročanje optimalnih količin živil. Pregledne analize vam poenostavijo finančno spremljanje nabave in porabe.
Na podlagi planiranih jedilnikov in števila obrokov sistem pripravi naročila dobaviteljem, obenem pa omogoča skladnosti z javnim naročilom.
Spremljanje nabave in porabe materiala omogoča kalkulacijo cene obroka in hkrati poskrbi, da je dobava skladna z dogovorom v javnem naročilu. S pomočjo naprednih analiz je poenostavljeno tudi planiranje in odločanje.
Spletna rešitev omogoča zaposlenim beleženje delovnega časa, najavo odsotnosti in dostop do kadrovske dokumentacije, vodje pa imajo možnost vpogleda in potrjevanja odsotnosti.
Sistem vključuje celovito rešitev za pripravo in spremljanje naročil v javnih zavodih.
Dokumentni sistem za upravljanje, klasifikacijo ter dolgoročno hrambo dokumentov.
Napredna analitična orodja za enostaven pregled ključnih informacij in kazalnikov poslovanja podjetja.
Sistem Saop enostavno povežite z zunanjimi specializiranimi rešitvami Seyfor partnerjev, kot so lekarniški programi, rešitve za planiranje delovnega časa itd.
Za brezplačno predstavitev in dodatne informacije nas pokličite na
brezplačno številko 080 13 20, pišite na info@saop.si ali izpolnite spodnji obrazec.
Saop je rešitev podjetja Seyfor