NAZIV STORITVE | Uporabniki z vzdrževalno pogodbo | Uporabniki brez vzdrž. pogodbe* |
Pot do pridobitelja licence za razdalje do 20 km | 25,00 € / h | 35,72 € / h |
Kilometrina za razdalje nad 20 km | 0,43 € / km | 0,43 € / km |
Čas na poti za razdalje nad 20 km | 25,00 € / h | 35,72 € / h |
Standardna dela* | 61,00 € / h | Prva ura pomoči: 200 € / h, vsaka nadaljnja ura 87,15 € / h |
Zahtevna dela** | 75,00 € / h | Prva ura pomoči: 200 € / h, vsaka nadaljnja ura 107,15 € / h |
Storitev podpore*** | 61,00 € / h | 87,15 € / h |
Dodatne plačljive storitve podpore**** | 100,00 € / h | / |
Vzpostavitev ePoštar-ja | 61 € | / |
Stanje pripravljenosti | 30 € / h | / |
Pošiljanje računa po pošti | 3 € | 3 € |
Cene
Vse navedene cene so v EUR (€) in so brez DDV.
Cene na ponudbi lahko odstopajo od objavljenih cen na ceniku.
Za storitve opravljene med delovnikom po 16. uri ali ob dela prostih dneh (sobote, nedelje, prazniki), se obračunajo 50 % višje cene od zgoraj navedenih.
Za nujna dela, ki zahtevajo takojšno prerazporeditev zaposlenih pri dajalcu licence (začetek del izven načrtovanega dela zaposlenega), se obračuna urna postavka za 50 % višja od cene navedene zgoraj. Storitve se izvedejo, le če ima dajalec licence proste kapacitete in možnosti za izvedbo. To velja za dela, ki kot nujna niso del pogodbe o uporabi programske opreme.
Stanje pripravljenosti: Dajalec licence pridobitelju licence, ki ima sklenjeno pogodbo, zagotavlja pomoč tudi izven delovnega časa, proti vnaprejšnjemu plačilu. Stanje pripravljenosti mora pridobitelj licence naročiti vsaj 5 delovnih dni vnaprej, pri tem pa navesti želeni dan in ure (od – do), ko želi, da ji je svetovalec na razpolago. Odpoved pripravljenosti mora pridobitelj licence sporočiti vsaj 3 delovne dni vnaprej, v nasprotnem primeru dajalec licence ni dolžan povrniti že plačanega zneska za storitev pripravljenosti.
Obračunski interval
Najmanjša obračunska postavka je 1 ura, razen za Dodatne storitve podpore, kjer je najmanjša obračunska postavka 0,5 ure in za Storitev podpore, kjer je prvi obračunski interval 0,5 ure, vsak nadaljnji pa 15 minut.
Specifikacija del
*Standardna dela vključujejo:
- Uvajanje v delo s programsko opremo,
- Tehnična pomoč in prva namestitev programske opreme,
- Prenos programske opreme na nov strežnik,
- Nastavitve programske opreme,
- Oblikovanje dokumentov in poročil,
- Prepis podatkov iz drugih programov.
**Zahtevna dela vključujejo:
- Analizo stanja in svetovanje,
- Projektiranje, programiranje in dela na podatkovni bazi,
- Izdelavo kompleksnih namenskih poročil,
- Vodenje in koordinacije projektov.
***Storitev podpore (je telefonska ali spletna pomoč pridobitelju licence v dogovorjenem obsegu in je namenjena svetovanju pri delu s programsko opremo -reševanje zahtevka preko Portala za uporabnike) vključuje:
- Pomoč, ki presega pogodbeno dogovorjeni obseg brezplačne pomoči brez predhodnega potrjevanja plačljivosti zahtevka.
****Dodatna storitve podpore je storitev, ki ne spada v sklop vzdrževalne pogodbe ali pogodbe o uporabi programske opreme in jo zagotavljamo le strankam, ki imajo sklenjeno pogodbo. Storitve bodo obračunane po dejansko porabljenem času.
Seznam dodatnih plačljivih storitev
PODROČJE |
STORITEV |
OPIS |
---|---|---|
Plače |
Priprava dohodninskih podatkov |
Priprava podatkov za dohodnino iz obračuna plač in drugih osebnih prejemkov, izpisi, pošiljanje obvestil |
Plače |
Priprava datoteke virpn2 |
Priprava podatkov ter prenos datoteke virpn2 na eDavke - podatki o plačanih premijah PPZ |
Plače |
Priprava datoteke za vzdrževane družinske člane |
Kontrola in prenos podatkov o vzdrževanih družinskih članih iz obračuna plač v dohodnino, priprava in uvoz datoteke virvdc na edavke, izpis, pošiljanje obvestil |
Plače |
Nastavitve za obračun nove vrste pogdob |
Ureditev nastavitev, vnos dajatev, ureditev kontiranja, vnos pogodb ter priprava obračuna za npr. avtorske pogodbe, najemnine, sejnine, delo dijakov, itd. |
Plače |
Priprava podatkov in obvestil za letne dopuste |
Vnos kriterijev, priprava podatkov za zaposlene, izpisi, pošiljanje obvestil |
Plače |
Napredovanja v javnem sektorju |
Vnos ocenjevalnih obdobij, vnos in izpis ocenjevalnih ter evidenčnih listov, priprava aneksov |
Plače |
Napotnice za zdravniške preglede |
Priprava in oblikovanje različnih vzorcev napotnic za obdobne in predhodne zdravniške preglede, vnos dogodkov, povezava na dokumentacijo zaposlenih |
Plače |
Povezava potnih nalogov z obračunom plač |
Ureditev nastavitev, povezava vrst potnih stroškov z vrstami obračuna, prenos v obračun |
Plače |
Obračun poslovne uspešnosti, božičnice |
Dodajanje vrste obračuna, ureditev nastavitev, pomoč pri obračunu |
Plače |
Regres za letni dopust |
Pomoč pri nastavitvah in obračunu regresa |
Plače |
Delovna doba v javnem sektorju |
Pomoč pri vnosu podatkov za zaposlenega, vnos preteklih zaposlitev |
Plače |
Sprememba del.časa in del. mesta med mesecem |
Pomoč pri vnosu podatkov za zaposlenega, ki sredi meseca zamenja delovni čas ali/in delovno mesto, pomoč pri urejanju REK-1 obrazca - javni sektor |
Plače |
Izračun osnov za boleznino |
Pomoč pri pripravi osnov za boleznine |
Plače |
Ureditev vrst odsotnosti v povezavi z eBol |
Vnos vrst odsotnosti, povezava z vrstami obračuna |
Plače |
Pomoč pri drugih aplikacijah (eDavki, portal eVem,…) |
Pomoč pri urejanju podaktov v aplikacijah, ki niso Saop. npr. pomoč pri ročnih popravkih REK obrazcev, ročnem vnosu refundacij v eVem, itd. |
Plače |
Obračun odpravnine ob upokojitvi do in nad uredbo za javni sektor |
Pomoč pri nastavitvah in obračunu odpravnine ob upokojitvi, priprava REK-1 obrazca |
Plače |
Obračun odpravnine ob upokojitvi do in nad uredbo za gospodarstvo |
Pomoč pri nastavitvah in obračunu odpravnine ob upokojitvi, priprava REK-1 obrazca |
Plače |
Odškodnina za letni dopust |
Pomoč pri nastavitvi vrste obračuna, obračunu, oddaji REK-1 obrazca, ureditev kontiranja |
Plače |
Spremembe za prihodnost |
Vnos podatkov v spremembe za prihodnost, osveževanje v obračunu plač, pregled zgodovine z analizo in v šifrantu zaposlenih |
Plače |
Delitev stroškov plače po ključih (evidentiranje po SM) |
Vnos ključa za delitev, nastavitve na vrstah obračuna, vnos delitve v šifrant zaposlenih, prikaz vnosa v obračun plač, plačilna lista, pregled podatkov z analizo |
Plače |
eRegistrator zaposlenega - dodajanje dokumentov, ureditev varnostnega sistema |
Dodajanje dokumentov v eRegistrator zaposlenega, ureditev varnosti na dokumentih, dodajanje novih map |
Plače |
Analize v obračunu plač |
Prikaz uporabe analiz, pomoč pri pripravi podatkov z uporabo ustrezne analize |
Plače |
Analize v kadrovski evidenci |
Prikaz uporabe analiz, pomoč pri pripravi podatkov z uporabo ustrezne analize |
Knjigovodstvo |
Uvoz novincev iz excela (OST) |
Izdelava rezervne kopije, uvoz novincev iz primerno pripravljenega excela |
Knjigovodstvo |
Prenos otrok v višje razrede (OST) |
Izdelava rezervne kopije, prenos otrok v višje skupine |
Knjigovodstvo |
Prehod v novo leto v SPR |
Prikaz stranki kako se preveri preplačila in dolgove ter le te med seboj zapre. Preveriti je potrebno usklajenost salda v SPR in DK. Izdelava rezervne kopije ter prenos v novo leto. Preverjanje pravilnosti prenosa v novo leto. |
Knjigovodstvo |
Nov način knjiženja izpiskov (SPR) |
Uvoz izpiska v plačevanje. Prikaz povezovanja različnih kombinacij plačil z računi. Knjiženje izpiska v SPR ter prikaz kaj se zgodi z izpiskom v DK. |
Knjigovodstvo |
Prenos v novo leto v Dvostavnem knjigovodstvu |
Izdelava rezervne kopije podatkov in zagon obdelave za prenos v novo leto |
Knjigovodstvo |
Zapiranje razredov in prenos v novo leto v Dvostavnem knjigovodstvu |
Izdelava rezervne kopije podatkov in zagon obdelave za zapiranje razredov, kontrola bilance če so razredi zaprti, zagon obdelave za prenos v novo leto (knjiženje zaključne temeljnice ni vključeno- lahko se jo naredi po navodilu stranke) |
Knjigovodstvo |
Poračun odbitka v DDV |
Kontrola prepisanih podatkov iz DDVO obrazca, stranka ročno vpiše podatke od polja D1 do D7, kontrola podatkov po ostalih zavihkih (preračun odbitka in prikaz računov z novim odbitkom), Ko so vsi podatki pravilni se zažene knjiženje temeljnice v DK in DDV . |
Knjigovodstvo |
uvoz inventure iz ročnega terminala v Osnovna sredstva |
Naredi se rezervna kopija podatkov, pripravi se preglednica za uvoz inventure, preveri se nastavitve za uvoz iz ročnega terminala, uvoz podatkov v preglednico inventure. Stranka dobi navodila kako preveriti podatke in kaj je potrebno urediti pred knjiženjem inventure. |
Knjigovodstvo |
Knjiženje inventure (v preglednici inventure) v osnovnih sredstvih |
Naredi se rezervna kopija podatkov, preveri se preglednico inventure, izpiše inventurni elabor, poknjiži se inventurne razlike in premike nahajališč in stroškovnih mest. |
Knjigovodstvo |
Urejanje izkazov |
Pomoč pri urejanju (nastavljanju) izkazov po navodilu stranke (vsebinsko stranka poda navodila kam spada kateri konto). |
Knjigovodstvo |
Prehod na nove Prejete račune |
Pomoč pri prehodu na nove Prejete račune. |
Trgovina |
Prehod v novo leto |
Pomoč ali izvedba prehoda v novo leto |
Trgovina |
Uvoz cenikov |
Uvoz cenikov na osnovi pripravljenih datotek |
Trgovina |
Inventura |
Pomoč pri izvedbi inventure |
Splošno |
Varnostni sistem |
Nastavljanje, urejanje, spreminjanje, dodajanje skupin ali operaterjev |
Splošno |
Tehnične storitve |
Storitve tehnične podpore, pomoč pri nameščanju verzij |
Cenik je v veljavi od 1. 8. 2022 dalje.