Poenostavljen pretok informacij med pisarno in potniki na terenu
Terenska prodaja ali naročanje izdelkov je bilo včasih podprto z goro papirja in ogromnim številom telefonskih klicev. Sodobna terenska prodaja pa temelji na takojšnji sinhronizaciji podatkov s centralo. Potnik na lokaciji prek tablice ali telefona odda želeno naročilo, to pa se samodejno prenese v ERP, ki vrne informacije o zalogah in dobavljivosti ter takoj pripravi dobavnico. Taka komunikacija je jasna in hitra, brez nepotrebnih vmesnih korakov. Pri tem je pomembno dejstvo, da so vse spremembe v ERP-ju sočasne na vseh napravah, usklajeni pa so tudi vsi šifranti.
Oddaja naročila v spletni trgovini
Pri prodaji v spletni trgovini se lahko poslužujemo procesa na način, da se oddana naročila prenesejo v ERP sistem za namene nadaljnje obdelave (izdaja blaga, izstavitev računa, finančno knjiženje).
Prenos podatkov iz skladišča v ERP
Sistemi za skladišča WMS lajšajo nadzor nad dogajanjem v skladišču in omogočajo zaposlenim učinkovito delo. Sodobna skladišča imajo vse izdelke opremljene s črtnimi kodami izdelkov, kar poenostavi spremljanje, v celoti odpade prepisovanje podatkov, tiskanje internih dokumentov ... Izbrani podatki se izmenjujejo med sistemom ERP in sistemom za skladišče, pri čemer so vsi podatki usklajeni, nadzor nad poslovanjem pa je veliko preprostejši.
Povezovanje sistemov ERP in CRM
Izmenjevanje podatkov o stikih in potencialnih kupcih je rešljivo z izmenjavo podatkov med sistemoma CRM in ERP. Običajno se začetni stik odpre v CRM-ju, po vzpostavitvi posla pa se ključni podatki in kasneje vse spremembe sinhronizirajo z ERP-jem. Smiselno je, da imajo tudi prodajalci dostop do informacij o plačilni disciplini naročnika kar v svojem CRM-ju, ki se prenaša neposredno iz sistema ERP.
Uvoz prejetih ali izdanih računov v ERP
API vmesnik se lahko uporabi za uvoz prejetih računov v ERP, za namene nadaljnje finančne obdelave ali pa uvoz izstavljenih računov, ki nastajajo v neki zunanji aplikaciji in zapis finančnega dogodka.
Koliko »mikroprogramov« imate v svojem podjetju?
Zgornji primeri kažejo, da so imeli v podjetjih sistem ERP, sistem za skladiščenje, sistem za potniško prodajo in sistem CRM. Praviloma ima vsako podjetje več sistemov, ki zelo verjetno med seboj ne komunicirajo. Kakovost informacij je zato manjša, predvsem pa ni vpogleda v celotno poslovanje.
API-ji so povezovalni vmesnik storitev (oziroma programov) z drugimi programi, s partnerskimi organizacijami, z mobilnimi aplikacijami in drugimi sistemi, kar pri svojem poslovanju uporabljajo tudi portali, kot je Facebook.
Tudi Saop lahko s pomočjo APijev povežemo z različnimi zunanjimi sistemi. Če vaši sistemi ne komunicirajo in podatke prenašate ali celo prepisujete, vam lahko pomagamo.