Vodenje zdravstvenih domov, bolnišnic, lekarn, varstveno delovnih centrov, koncesionarjev ter ostalih zavodov.
Popolna skladnost s poslovanjem in zakonodajo v javnih in zasebnih zavodih ter številni avtomatizmi za pohitritev dela.
Poenostavljena priprava in spremljanje naročil v javnih zavodih z upoštevanjem vseh zakonskih določil.
Enostavna povezava s številnimi rešitvami za izstavljanje računov v medicinski dejavnosti.
Sistem za obračun plač je prilagojen javnim zavodom in vedno skladen z aktualno zakonodajo. Skupaj s kadrovsko evidenco, potnimi nalogi, evidenco delovnega časa in drugimi osebnimi prejemki tvori celovito rešitev za upravljanje s kadri.
Rešitev omogoča celovit pregled nad zaposlenimi, vodenje dogodkov in izobraževanj, spremljanje zgodovine, povezljivost z različnimi portali in uporabo raznih aktivnih obveščanj.
Številni avtomatizmi in kontrole pohitrijo pripravo obračuna, delo pa olajša tudi direktna povezava na portala eVEM in Spot (eBOL) ter avtomatska priprava eNDM. Poenostavljena je priprava obvestil za letne dopuste, aneksov za redno napredovanje, obračun prevoza na delo itd.
Za učinkovito rabo programske rešitve ponujamo številne brezplačne vsebine in nasvete za delo. Skrbno spremljamo vse zakonodajne spremembe in o tem obveščamo uporabnike. Naša prva skrb je, da ste pravočasno zakonodajno skladni.
Spletna rešitev omogoča zaposlenim beleženje delovnega časa, najavo odsotnosti in dostop do kadrovske dokumentacije, vodje pa imajo možnost vpogleda in potrjevanja odsotnosti.
Preprosto in pregledno naročanje materiala in storitev za zdravstvene ustanove. Vključuje pripravo internih naročil, vodenje letnih naročilnic in pogodbenega naročanja. Pred izdajo samih naročilnic je možno aktiviranje obveznega potrjevanja. Za zagotavljanje sledljivosti so naročila povezana s prevzemi in prejetimi računi.
Sistem omogoča kopiranje in urejanje ponavljajočih se naročil, kar še dodatno zmanjša časovno obremenitev. Na voljo je tudi vpogled v porabo materiala na vseh nivojih, kar olajša spremljanje zalog in zmanjšuje potrebo po kontroli. Naročilnice, ki so bile vpisane v ambulantah, se lahko pretvorijo v zbirna naročila dobaviteljem, pri čemer se upoštevajo dogovori javnega naročila.
Sistem omogoča potrjevanje računov, naročilnic in potnih nalogov na več različnih načinov (več potrjevalcev, zaporedno, vzporedno itd.) ter vnos nadomestnih potrjevalcev.
Vzpostavljena je povezava s Portalom UJP JN Plačila, na podlagi katere se, v sistemu avtomatsko pripravljeno poročilo, odda na Portal, v obratni smeri pa se s Portala v sistem prenesejo pogodbe.
Sistem Saop enostavno povežite z zunanjimi specializiranimi rešitvami Seyfor partnerjev, kot so lekarniški programi, rešitve za planiranje delovnega časa itd.
Za brezplačno predstavitev in dodatne informacije nas pokličite na
brezplačno številko 080 13 20, pišite na info@saop.si ali izpolnite spodnji obrazec.
System Saop is brought to you by Seyfor