MENU Zapri

mojINFO

Spletna rešitev mojINFO zaposlenemu omogoča, da na daljavo beleži delovne ure, najavlja dopuste in druge odsotnosti ter ima vpogled v svoje kadrovske dokumente. Zaposleni, ki so v vlogah vodij, pa imajo poleg tega pregled nad odsotnostmi svoje ekipe in jih tu lahko tudi potrjujejo.

Enostaven

Enostaven

Pregleden program, prilagojen uporabnikom

Priročen

Priročen

Dostop preko spleta od kjerkoli in kadarkoli.

Varen

Varen

Prijava z uporabniškim imenom in geslom.

Prednosti za zaposlene

  • enostavno evidentiranje opravljenega dela in odsotnosti
  • dostop do programa od kjerkoli in kadarkoli
  • spremljanje ter urejanje svoje prisotnosti in odsotnosti (opravljene ure ter viški ali manki)
  • hitra in enostavna najava dopusta ter spremljanje potrditve in stanje svojega dopusta
  • dostop do personalne mape, v katero se shranjujejo: plačilna lista, sklep o letnem dopustu, obvestilo za dohodnino, elektronski bolniški list, potni nalog, itd.
  • enostavno evidentiranje opravljenega dela in odsotnosti
  • dostop do programa od kjerkoli in kadarkoli
  • spremljanje ter urejanje svoje prisotnosti in odsotnosti (opravljene ure ter viški ali manki)
  • hitra in enostavna najava dopusta ter spremljanje potrditve in stanje svojega dopusta
  • dostop do personalne mape, v katero se shranjujejo: plačilna lista, sklep o letnem dopustu, obvestilo za dohodnino, elektronski bolniški list, potni nalog, itd.

Prednosti za ostale v podjetju (vodja, računovodstvo, tajništvo)

  • pregled nad evidentiranim delom in odsotnostjo (opravljene ure, višek/manko, stanje ur na dan, stanje dopusta preteklega in tekočega leta)
  • možnost spremljanja zapisanih opomb pri evidentiranih prisotnostih
  • enostaven način prenosa evidentiranih ur v obračun plač
  • spremljanje boleznin in bolniških listov, ki se avtomatsko prenesejo iz portala SPOT
  • enostavno potrjevanje prijavljenih dopustov
  • priprava obračuna plač na podlagi različnih urnikov dela
  • možnost vpogleda v revizijsko sled
  • uporaba širokega nabor analiz
  • pregled nad evidentiranim delom in odsotnostjo (opravljene ure, višek/manko, stanje ur na dan, stanje dopusta preteklega in tekočega leta)
  • možnost spremljanja zapisanih opomb pri evidentiranih prisotnostih
  • enostaven način prenosa evidentiranih ur v obračun plač
  • spremljanje boleznin in bolniških listov, ki se avtomatsko prenesejo iz portala SPOT
  • enostavno potrjevanje prijavljenih dopustov
  • priprava obračuna plač na podlagi različnih urnikov dela
  • možnost vpogleda v revizijsko sled
  • uporaba širokega nabor analiz

Kaj zajema mojINFO?

Nadzorna plošča, ki hitro odgovori na ključna vprašanja:

  • Koliko ur smo bili prisotni na tekoči dan? 
  • Koliko imamo na mesečni ravni opravljenih delovnih ur? 
  • Koliko ur viška ali manka imamo na mesečni ravni?
  • Koliko starega in novega dopusta je še na voljo?
  • Za katere dni smo planirali in imamo potrjen dopust?

Evidenca prisotnosti omogoča:

  • evidentiranje delovnega časa in odsotnosti
  • vnos različnih vrst prisotnosti in izhodov z možnostjo dodajanja opomb
  • analizo opravljenih ur (stanje ur na dan, višek / manko …)

Prijava odsotnosti, v kateri lahko zaposleni:

  • hitro in enostavno najavi dopust
  • spremlja informacijo o odobritvi / zavrnitvi dopusta
  • spremlja razpoložljiv dopust
  • najavi ostale vrste odsotnosti
  • vodja pa ima pregled nad in upravlja z odsotnostmi svoje ekipe

Personalna mapa (osebni dokumentni sistem), kjer lahko zaposleni:  

  • spremlja in pregleduje svoje dokumente, ki jih kadrovska služba vlaga v mapo (plačilna lista, sklep o dopustu, elektronski bolniški list, potni nalog …)
  • varno dostopa do dokumentov prek spleta
  • enostavno tiska dokumente
  • po želji lahko tudi sam doda razna potrdila in priloge, o čemer so avtomatsko obveščeni tudi kadroviki

Povezane funkcionalnosti

Obračun plač

Omogoča obračun plač, regresa, materialnih stroškov in drugih osebnih prejemkov iz delovnega razmerja v gospodarskih družbah, javnem sektorju in pri zasebnikih (s.p.). Omogoča povezavo s sistemi za registracijo delovnega časa in uvoz obračunskih podatkov iz zunanjih virov.

Kadrovska evidenca

Ključni dejavnik uspešnosti podjetja je intelektualni kapital zaposlenih. V današnjem hitrem toku dogajanja je vodstvo sposobno hitrih in pravilnih odločitev le, če razpolaga z ustreznimi informacijami o vitalnih vrlinah poslovnega procesa. 

Dokumentni sistem

Omogoča enostavno in varno hranjenje dokumentov, ki se nanašajo na stranke, artikle, zaposlene, osnovna sredstva, delovna mesta (proizvodnja) in naprave (servisna dejavnost), ter je obenem povezan s ponudniki certificirane hrambe.

Vas zanima več?

Za brezplačno predstavitev in dodatne informacije nas pokličite na 

brezplačno številko 080 13 20, pišite na info@saop.si ali izpolnite spodnji obrazec.

Saop je rešitev podjetja Seyfor