Enostavna rešitev za maloprodajo, veleprodajo in storitve, vključno s POS blagajno. Poveže se tudi z različnimi zunanjimi namenskimi rešitvami Seyfor partnerjev.
Pokriva vodenje maloprodaje, veleprodaje in prodaje storitev. Vključuje tudi POS blagajno.
Omogoča povečanje prodaje in zadovoljstva strank s karticami zaupanja, darilnimi boni in sistemom vodenja akcij.
Povezava s spletnimi trgovinami, skladiščnimi sistemi, mobilno prodajo in CRM za učinkovito upravljanje in optimizacijo.
Celovita rešitev za veleprodajo in distribucijo omogoča vodenje in pregled nad poslovanjem v nabavi, prodaji in skladišču.
Za učinkovito upravljanje procesov so na voljo številne analize, s katerimi lahko spremljate poslovanje, dodatno pa lahko podatke pregledujete v naprednem analitičnem orodju Microsoft Power BI.
Poslovanje lahko celovito podprete tudi z različnimi namenskimi rešitvami, kot je spletna B2B trgovina, mobilna prodaja, skladiščni sistem in CRM, ki se preko API vmesnika preprosto povežejo s programsko rešitvijo Saop.
Rešitev prinaša še druge prednosti pri poslovanju, kot na primer možnost uporabe različnih označevalnih tehnologij (črtna koda, RFID), elektronsko podpisovanje dobavnic na tablicah, avtomatska izmenjava podatkov z RIP in EDI sistemi, aktivno spremljanje dolga strank z blokado neplačnikov itd.
Sistem podpira poslovanje večjih trgovin s kompleksnimi procesi, obenem pa je primeren tudi za manjše trgovine, prodajalne, butike ter ponudnike storitev.
Rešitev zagotavlja popolno podporo maloprodaje in prinaša številne dodatne prednosti:
Rešitev optimizira vašo servisno dejavnost tako, da vam zagotavlja vpogled v zgodovino naprav, planiranje servisov in sistem za obveščanje kupcev o statusih reševanja servisnih nalogov.
Spremljanje in planiranje servisov je enostavno, saj je na voljo obveščanje o rokih rednih in izrednih servisov, sproti pa se v sistem beležijo vse aktivnosti in stroški. Omogočeno je tudi avtomatsko obveščanje strank o napredku popravila naprav in o možnosti prevzema ob zaključku servisa.
Vnašanje delovnih nalogov in naročil za porabljen material je preprosto, vodje pa imajo v sistemu vedno na voljo ažurne informacije o vzdrževalnem in servisnem delu.
Sistem omogoča avtomatsko izmenjavo podatkov ali dokumentov po mednarodno uveljavljenih standardih (RIP, EDIFACT …) ter povezovanje z morebitnimi zunanjimi sistemi, preko API vmesnika.
Možnost zajema prostoročnega podpisa na dokument s pomočjo ekrana na dotik (tablice).
Napredno analitično orodje za vpogled v poslovne kazalnike in izboljšanje poslovnih rezultatov.
Za brezplačno predstavitev in dodatne informacije nas pokličite na
brezplačno številko 080 13 20, pišite na info@saop.si ali izpolnite spodnji obrazec.
Saop je rešitev podjetja Seyfor