S stališča zakonodajalca in dobrega poslovnega odnosa z vašimi strankami vam priporočamo, da pri knjiženju prejetih računov zmanjšate možnost napak na minimum. To vam omogoča modul Knjiga prejetih računov preko avtomatskih prenosov v ostale module ERP Saop.
Prejeti računi se s preprostim klikom na gumb prenesejo direktno v pripravo za dvostavno knjigovodstvo in davek na dodano vrednost (lahko tudi po več računov hkrati). Prejeti račun lahko direktno prenesete tudi v plačilni promet, kjer se avtomatsko pripravi plačilni nalog, v primeru, ko je prejeti račun hkrati tudi osnovno sredstvo, pa se samodejno zavede še v modul Osnovna sredstva in drobni inventar. S pomočjo prednastavljenih knjižnih vzorcev avtomatsko pripravljate vknjižbe, oziroma podatke za knjigovodstvo (konto obveznosti, konto vstopnega davka in konto razlike).
V primeru, da želite kontrolirati, ali vam je dobavitelj obračunal blago po ceni z dobavnice, lahko v povezavi z modulom Materialno skladiščno poslovanje hitro preverite, ali so zneski usklajeni. Poleg tega v vsakem trenutku lahko vidite, za katere dobavnice še čakate račun in katere so že zaključene.
Elektronska likvidacija računa prepreči zastoje pri plačilih
Mnoge organizacije porabijo za likvidacijo preprostega prejetega računa tudi do 3 dni, v sam postopek pa je vključenih po več vodij in administrativnih delavcev hkrati.
Program Knjiga prejetih računov omogoča direktorju in vodjem oddelkov celosten pregled nad tem, komu so bili predani prejeti računi in kdo jih ni potrdil. Vodja prejme preko e-pošte informacijo o prejetem računu, ki ga lahko nato v celoti likvidira sam, ali pa pri likvidaciji sodelujejo tudi ostali vodje in zaposleni. V tem primeru račun ne gre v izplačilo, dokler ga ne potrdijo vsi odgovorni. Program knjiga prejetih računov vam ponuja tudi možnost elektronskega podpisa, s katerim je sam postopek še bolj varen.