MENU Zapri

Kako v trgovini skrajšati čakalne vrste?

  • 19. feb. 2021

Trgovine se ponovno odpirajo in tudi zaradi zaščitnih ukrepov so čakalne vrste vse daljše. Ker dolgočasno čakanje kupce odganja, v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako pohitriti procese dela in skrajšati čakalne vrste.

Zelo verjetno je, da se trend odpiranja in zapiranja trgovin še nekaj časa ne bo umiril, pa tudi zaščitni ukrepi bodo še nekaj časa v veljavi. Zato bodo dolge vrste pred trgovinami še vedno stalnica.

Veliko trgovcev, predvsem tistih z majhno površino, razmišlja o tem, kako skrajšati čakalne vrste. Te so največkrat razpotegnjene izven trgovine in na ta način odganjajo potencialne kupce.

Kaj storiti, če so vrste res dolge?

 

Povečajte število blagajn

Verjetno ste na to opcijo že pomislili, vendar nimate dovolj prostora. Razmislite o mobilni blagajni, povezni s POS terminalom. To je opcija, ki se v svetu vse bolj uveljavlja. Kupcem lahko namreč nakažete, da je ta blagajna namenjena zgolj za hitre nakupe – na primer do 5 izdelkov. Blagajna je lahko začasna in jo aktivirate le po potrebi. Na ta način lahko pospešite hitrost nakupovanja in hitrejšo izmenjavo kupcev.

Posebne ugodnosti za nakup ob določenih urah ali dnevih

Ko spremljate dogajanje v svoji trgovini, ste zagotovo zaznali dneve oziroma ure, ko je nakupov več. Da se izognete gneči, ponudite popuste v manj obremenjenih terminih. Omogočite lahko tudi ugodnejše nakupovanje ranljivejšim skupinam. Na ta način boste enakomerno prerazporedili obremenitev trgovine. Ustrezni sistem ERP vam omogoči, da vse navedeno avtomatizirate. Spremljanje obremenitev po dnevih in urah pa vam omogočajo orodja, kot je na primer Seyfor BI, ki podatke združuje v smiselne informacije.


Izkoristite tehnologijo

Mnogim trgovcem se je uvajanje novih tehnologij še do pred kratkim zdelo prezapleteno, zdaj pa se je to čez noč spremenilo. Čakalne vrste lahko namreč skrajšate že z nekaj enostavnimi koraki:


Omogočite prodajo s plačilnimi karticami
. Še vedno veliko trgovin ne omogoča plačevanja s plačilnimi karticami. To je zagotovo hitrejše kot plačevanje z gotovino. Ker gre pri tem za brezstično plačevanje, so tudi varen način, ki ščiti pred morebitno okužbo.

 

Želite blagajno povezati s POS-om?

Če želite v svoji trgovini pohitriti delo, skrajšati čakalne vrste
in zmanjšati možnost napak, ki nastajajo pri
ročnem pretipkavanju podatkov ...

STOPITE V STIK Z NAMI


Povežite blagajne s POS terminalom. Prepisovanje zneska na POS terminal je zamudno in podaljšuje vrste, poleg tega pa dodatno obremenjuje zaposlene. Poveča pa se tudi število napak. 


Opremite kupone s črtnimi kodami.
 Če svojim kupcem omogočate popuste s pomočjo kuponov, jih opremite s črtno kodo. Na ta način boste pohitrili obdelavo podatkov na blagajni.
  
Zgoraj navedeno lahko v svojo trgovino uvedete z minimalnimi stroški. Trend, s katerimi pa je začel spletni velikan Amazon, pa so trgovine, v katerih ni blagajn. Sistem, ki spremlja kupca samodejno, zazna, kaj je naložil v košarico in mu za te znesek tudi bremeni kartico.


Uredite spletno izložbo

Svoje izdelke lahko predstavite na spletu. S tem boste pohitrili izbiro izdelkov v fizični trgovini in tudi skrajšali čakalne vrste. Spletna stran tako postane vaše izložbeno okno, ki kupce usmerja in izobražuje. Ker imate vse izdelke že vpisane v svoj sistem ERP, je prenos podatkov v spletno trgovino enostaven.
 

Ko vrste ni mogoče skrajšati …

Včasih vrste ni mogoče skrajšati, zato pa poskrbite, da čakanje ne bo tako dolgočasno početje. Na kakšen način?


Zamotite kupce z dodatno prodajo. Če imate izdelke, ki jih lahko postavite tudi na zunanjo stran trgovine, lahko s tem zamotite kupce pri čakanju in istočasno razbremenite nakupovanje v trgovini. Plačevanje lahko pohitrite z mobilno blagajno.


Vzpostavite števec obiskovalcev. 
Ponudnikov tovrstnih aparatur je vse več. Kupci se veliko bolje počutijo, če vedo, kakšna je vrsta pred vašo trgovino. Lahko si omislite števec čakajočih in informacijo o dolžini vrste objavite na svoji spletni strani. Seveda poskrbite, da so podatki ažurni oziroma da se samodejno prenašajo na splet.


Naj bo čakanje zabavno. 
Mojstri čakalnih vrst so v Disneylandu, kjer vedo, da je čakanje dolgočasno in poskrbijo za zabavo čakajočih. Čeprav niste Disneyland, si omislite več načinov, s katerimi boste zamotili goste; uporabite lahko televizijo, izkoristite pametne telefone ali socialna omrežja … Pogsto se splača biti drugačen od konkurence.


Čeprav se zdi situacija neugodna, jo lahko vedno obrnete v svojo korist in izstopate od povprečja. to je včasih tisto, kar loči uspešne zgodbe od manj uspešnih. 


Želimo vam uspešno poslovanje, veliko zadovoljnih kupcev in kratke vrste!

 

Podobne
vsebine

Saop je rešitev podjetja Seyfor