MENU Zapri

Za pridobitev namenskega potrdila lahko pooblastite koga drugega

  • 9. nov. 2015

Za davčno potrjevanje gotovinskih računov, ki bo obvezno od 2. januarja 2016, potrebujete vsi zavezanci posebno namensko digitalno potrdilo. To velja za tiste, ki boste uporabljali davčne blagajne ali pa naknadno potrjevali račune iz vezane knjige računov.

Za pridobitev digitalnega potrdila je treba oddati zahtevek v sistemu eDavki, kar bo mogoče po 15. novembru.

Potrdilo bo vezano na zavezanca in bo brezplačno. Lahko zaprosite za eno ali več potrdil, na primer, če želite imeti na vsaki blagajni svoje potrdilo. Lahko pa je na vseh blagajnah nameščeno isto potrdilo. Isto potrdilo boste potrebovali tudi za sporočanje podatkov o poslovnih prostorih.


Pooblastilo za pridobitev potrdila

Če do eDavkov nimate dostopa, lahko za to pooblastite nekoga drugega (na primer računovodski servis). Izpolnjen obrazec pošljete po pošti na svoj davčni urad.

Obrazec Pooblastilo za pridobitev digitalnega potrdila za davčno potrjevanje

Primer izpolnjenega obrazca

Podobne
vsebine

Saop je rešitev podjetja Seyfor