- Namenjena je podjetjem ki opravljajo servisiranje za svoje naprave in naprave strank. Servise se na osnovi naloga tudi zaračunava.
- Enostavna priprava servisnih nalogov.
- Servisni nalogi so vodeni po statusih (sprejet, dan v delo, končan, …), statusi pa so ločeni z barvami, kar omogoča enostaven pregled nalogov.
- Vodenje servisnih nalogov v eni ali več knjigah.
- Avtomatsko kreiranje servisnih nalogov glede na servisna obdobja v napravah.
- Možnost izstavljanja računov in predračunov iz servisnih nalogov
- Uporaba privzetih cenikov in nabavnih cenikov za storitve in porabljene materiale za posamezno knjigo servisa.
- Uporaba privzetih popustov za stranke.
- Kontrola ali ima stranka v pogodbi potne stroške ali ne. V primeru, da ima oproščene potne stroške, se taka storitev ne zaračuna.
- Možnost določanja materialom in storitvam na nalogu, ali se določen material ali storitev obračunava ali ne.
- Posamezni storitvi lahko določimo drugega serviserja za njeno izvajanje.
- Možnost izračunavanja količine storitve po stanju števca, ki je vpisan na nalogu.
- Preprosta kontrola statusa servisnega naloga in statusa knjiženja materialov na posameznem nalogu.
- Ob vnosu šifre naprave, se predlagajo vsi potrebni podatki v glavi servisnega naloga.
- Vse predlagane podatke v glavi servisnega naloga je mogoče spremeniti, dokler ni na nalog razknjižen noben material.
- Možnost prilagajanja knjigovodskih podatkov s pomočjo knjižnih skupin.
- Spremljanje servisnih nalogov po naslednjih analitikah:
- stroškovno mesto,
- stroškovni nosilec,
- referent,
- Enostavno spreminjanje vrstnega reda vrstic računa.
- Možnost oblikovanja servisnih nalogov, odpremnic in zadolžitev za dobavitelje.
- Serijsko tiskanje ali pošiljanje servisnih nalogov in odpremnic po e-pošti.
- Samodejno shranjevanje izstavljenih servisnih nalogov in odpremnic v dokumentacijski prostor uporabnika naprave v Adobe Acrobat obliki (pdf).
- Knjiženje porabljenih materialov v izdaje Materialno skladiščnega poslovanja glede na podatek ali je naprava v garanciji ali ne.
- Priprava naročil dobaviteljem glede na potrebe po materialih.
- Spremljanje oz. analiziranje nalog, ki so bile izvedene na posamezni napravi.
- Spremljanje in zgodovina spreminjanja serijske številke posamezne naprave.
- Spremljanje in zgodovina podaljševanja garancije posamezni napravi.
- Varnostni sistem (dostop to različnih točk v programu) je možno nastaviti glede na pravice posameznega operaterja.