MENU Zapri

Servisna dejavnost

Pokriva več dejavnosti v servisu in se povezuje z ostalimi rešitvami v Saopu (naročanje dobaviteljem, povezava na materialno skladiščno poslovanje, fakturiranje,…). Vgrajene so analize v obliki vrtilnih tabel za analize po želji.

Programska rešitev je namenjena pokrivanju več dejavnosti v podjetjih:

  • Vodenje evidenc v običajnem servisu, npr. servis telefonov, avtomobilov, … Omogoča sledljivost servisov po napravah, načrtovanje servisov glede na predviden datum servisa v vsaki napravi, …
  • Dajanje naprav v najem: obračunavanje najema se lahko izvaja za časovni interval ali pa glede na števec naprave (opravljeni kilometri, izdelano številko kopij na kopirnem stroju, …)
  • Planiranje vzdrževanja lastnih proizvodnih linij: namenjeno podjetjem, ki imajo svoje proizvodne linije in oddelek za vzdrževanje. Omogoča načrtovanje vzdrževalnih in servisnih posegov na proizvodnih linijah, spremljanje zasedenosti in uspešnosti delavcev, …

Programska rešitev je namenjena pokrivanju več dejavnosti v podjetjih:

  • Vodenje evidenc v običajnem servisu, npr. servis telefonov, avtomobilov, … Omogoča sledljivost servisov po napravah, načrtovanje servisov glede na predviden datum servisa v vsaki napravi, …
  • Dajanje naprav v najem: obračunavanje najema se lahko izvaja za časovni interval ali pa glede na števec naprave (opravljeni kilometri, izdelano številko kopij na kopirnem stroju, …)
  • Planiranje vzdrževanja lastnih proizvodnih linij: namenjeno podjetjem, ki imajo svoje proizvodne linije in oddelek za vzdrževanje. Omogoča načrtovanje vzdrževalnih in servisnih posegov na proizvodnih linijah, spremljanje zasedenosti in uspešnosti delavcev, …

Več o osnovnih funkcijah

  • Namenjena je podjetjem ki opravljajo servisiranje za svoje naprave in naprave strank. Servise se na osnovi naloga tudi zaračunava.
  • Enostavna priprava servisnih nalogov.
  • Servisni nalogi so vodeni po statusih (sprejet, dan v delo, končan, …), statusi pa so ločeni z barvami, kar omogoča enostaven pregled nalogov.
  • Vodenje servisnih nalogov v eni ali več knjigah.
  • Avtomatsko kreiranje servisnih nalogov glede na servisna obdobja v napravah.
  • Možnost izstavljanja računov in predračunov iz servisnih nalogov
  • Uporaba privzetih cenikov in nabavnih cenikov za storitve in porabljene materiale za posamezno knjigo servisa.
  • Uporaba privzetih popustov za stranke.
  • Kontrola ali ima stranka v pogodbi potne stroške ali ne. V primeru, da ima oproščene potne stroške, se taka storitev ne zaračuna.
  • Možnost določanja materialom in storitvam na nalogu, ali se določen material ali storitev obračunava ali ne.
  • Posamezni storitvi lahko določimo drugega serviserja za njeno izvajanje.
  • Možnost izračunavanja količine storitve po stanju števca, ki je vpisan na nalogu.
  • Preprosta kontrola statusa servisnega naloga in statusa knjiženja materialov na posameznem nalogu.
  • Ob vnosu šifre naprave, se predlagajo vsi potrebni podatki v glavi servisnega naloga.
  • Vse predlagane podatke v glavi servisnega naloga je mogoče spremeniti, dokler ni na nalog razknjižen noben material.
  • Možnost prilagajanja knjigovodskih podatkov s pomočjo knjižnih skupin.
  • Spremljanje servisnih nalogov po naslednjih analitikah:
    • stroškovno mesto,
    • stroškovni nosilec,
    • referent,
  • Enostavno spreminjanje vrstnega reda vrstic računa.
  • Možnost oblikovanja servisnih nalogov, odpremnic in zadolžitev za dobavitelje.
  • Serijsko tiskanje ali pošiljanje servisnih nalogov in odpremnic po e-pošti.
  • Samodejno shranjevanje izstavljenih servisnih nalogov in odpremnic v dokumentacijski prostor uporabnika naprave v Adobe Acrobat obliki (pdf).
  • Knjiženje porabljenih materialov v izdaje Materialno skladiščnega poslovanja glede na podatek ali je naprava v garanciji ali ne.
  • Priprava naročil dobaviteljem glede na potrebe po materialih.
  • Spremljanje oz. analiziranje nalog, ki so bile izvedene na posamezni napravi.
  • Spremljanje in zgodovina spreminjanja serijske številke posamezne naprave.
  • Spremljanje in zgodovina podaljševanja garancije posamezni napravi.
  • Varnostni sistem (dostop to različnih točk v programu) je možno nastaviti glede na pravice posameznega operaterja.

Dodatne funkcije pri obračunu najema

  • Enostaven vpis obračunov najema
  • Avtomatska izdelava računa iz obračuna najema
  • Zbirno fakturiranje
  • Najem možen po časovnem obdobju ali po števcih (možnost uvoza števcev iz datotek ali vnos tega preko spleta)
  • Vodenje porabljenega servisnega intervala za naprave, ki se dajejo v najem
  • Možnost uvoza podatkov iz izmenjalne tabele
  • Analiza vzdrževanja je namenjena pregledu prihodkov na osnovi obračuna najema, kjer je na razpolago večina podatkov iz obračuna najema, artiklov, stranke, …
  • Analiza naprav: s to analizo lahko dobimo vpogled o donosnosti naprave. Na eni strani imamo stroške servisa, na drugi strani pa prihodke od najema naprave.
  • Analize so narejene v vrtilni tabeli, kjer si lahko vsak uporabnik ločeno naredi svoj pregled.

Dodatne funkcije pri vzdrževanju

  • Enostaven vnos vzdrževalnih nalogov
  • Možnost planiranja servisov glede na sklope postrojenj
  • Navodila za dnevna, tedenska, … opravila, ki ji morajo narediti vzdrževalci
  • Možnost postavitve baze rezervnih delov za posamezna postrojenja oz. dele postrojenja
  • Ločevanje rednih in izrednih servisov
  • Vodenje zastojev (razlogi in čas zastoja postrojenja)
  • Nalogi so urejeni po statusih
  • Razknjižbe materialnega skladišča iz vzdrževalnega naloga
  • Vodenje opravljenih storitev in časa, ki so ga porabili zaposleni
  • Enostaven način dopolnjevanja šifrantov med samim vnosom vzdrževalnega naloga
  • V analizi vzdrževanja je v vrtilni tabeli na voljo večino podatkov iz naprav, strank in obračuna najema.

Saop je rešitev podjetja Seyfor