MENU Zapri

Delovni nalogi

Modul omogoča količinsko in vrednostno razpisovanje delovnih nalogov za različna dela doma ali na terenu, vključno z materialom, storitvami, delavci in stroji. Povezan je z materialnim skladiščnim poslovanjem in fakturiranjem, podpira integracijo z zunanjimi rešitvami.

Modul DN (Delovni nalogi) omogoča količinski in vrednostni razpis delovnih nalogov za izvajanje različnih del doma ali na terenu. Delovni nalogi vsebujejo različne sklope delovnih sredstev: material in storitve, delavce, stroje in ostale stroške. Razpisane delovne naloge lahko izpišemo kot predloge, na katere ob opravljanju del zapišemo dejansko uporabljena delovna sredstva. Po opravljenem delu lahko razpisane količine delovnih sredstev prepišemo v dejansko porabljena, ob tem pa tudi dodajamo nova delovna sredstva in spreminjamo dejansko porabljene količine. Modul vsebuje niz izpisov in analiz, med drugim tudi (po)kalkulacijo delovnega naloga.

Modul je neločljivo povezan z Materialnim skladiščnim poslovanjem, kjer dobiva vrednostne podatke o materialih (surovinah) in v katerega lahko knjiži dejansko porabo materiala po zaključenem delovnem nalogu. Odvisno od dejavnosti, v kateri se modul uporablja, lahko poleg porabe materiala, vezano na zaključen delovni nalog, knjižimo tudi prejem »izdelka«, ki smo ga po delovnem nalogu izdelali, ali pa izvedemo nivelacijo (povečanje) vrednosti zaloge obstoječe količine »izdelka«.

Modul je lahko povezan tudi z modulom FAK (Fakturiranje), od koder lahko pridobi podatke o prodajnih cenah razpisanih/porabljenih delovnih sredstev in omogoča izdelavo ponudbe ter fakturiranje zaključenega delovnega naloga. Za potrebe nasadov je lahko modul DN povezan tudi z naročili kupcev (modul NDK), na podlagi katerih pripravi časovno opredeljen zasaditveni načrt.

Delovni nalogi so lahko povezani tudi z modulom NDK, od koder lahko naročila kupcev prenašamo v delovne naloge (projektni izdelki). Na strani naročil dobaviteljem lahko naročene storitve (kot zunanje storitve) kličemo v delovne naloge.

Modul se lahko preko API vmesnika povezuje tudi z zunanjimi vertikalnimi rešitvami (npr. mobilne servisne dejavnosti, WMS rešitve …).

Modul je namenjen različnim dejavnostim, ki potrebujejo delovne naloge (in ne uporabljajo predpripravljenih normativov), kot so: raznovrstni inštalaterji, enostavna gradbena in komunalna podjetja, nasadi, rejci …

Osnovne funkcije

  • Razpis delovnih nalogov
  • Izpis predloge delovnega naloga
  • Izdelava ponudbe
  • Planiranje dela
  • Vnos dejansko opravljenega dela po delovnem nalogu
  • (Po)kalkulacija delovnega naloga
  • Knjiženje porabe materiala in/ali prejema (oz. nivelacije vrednosti zaloge) izdelka po zaključenem delovnem nalogu
  • Prenos količin izdelka na naslednjo fazo (večfazni nasadi)
  • Fakturiranje delovnih nalogov (negotovinsko ali gotovinsko)
  • Zasaditveni načrt
  • Izpisi/analize

Osnovne lastnosti in funkcionalnosti

  • Razpis delovnih nalogov:
    • podatki o naročniku
    • rokovni podatki (datum razpisa, datum začetka del, rok izvedbe del)
    • podatki o izdelku (izdelek, razpisana količina)
    • analitični podatki (stroškovno mesto, stroškovni nosilec, referent, zahtevnost dela, delovni pogoji, status, kakovost izvedbe)
    • komercialni podatki (prodajni cenik, rabat, denarna enota, rok plačila, obračun DDV)
    • vnos predvidenih delovnih sredstev (ločeno po sklopih material in storitve, delavci, stroji, ostali stroški). Za vsako delovno sredstvo se lahko vnese planirana količina, prodajna cena (ki se predlaga iz prodajnega cenika) ter pregleduje lastna (stroškovna) cena
    • možnost klicanja materialne sestavnice
    • možnost prenosa naročil kupcev za projektne proizvode v delovne naloge
  • Izpis predloge delovnega naloga (za teren ali doma) z namenom beleženja porabljenih delovnih sredstev, kot dokazilom in informacijo za nadaljnje knjiženje
  • Priprava ponudbe na podlagi razpisanega delovnega naloga. Na ponudbi so navedene prodajne vrednosti posameznih sklopov delovnih sredstev (materiali in storitve, delo, stroji, ostali stroški), zbirno ali specificirane po količini ali po količini in ceni. Možnost dodelitve ločenih popustov za posamezne sklope delovnih sredstev
  • Možnost »lansiranja« delovnih nalogov
  • Kontrola razpoložljivosti sestavin z naročanjem (interna naročila, naročila dobaviteljem); samo v povezavi s programom Večnivojski razpis proizvodnje
  • Vnos dejansko porabljenih delovnih sredstev (ali samo potrditev predvidenih v dejanske količine; možnost uvoza podatkov o porabljenem materialu iz zunanjih virov, možnost vnosa dejanskih ur delavcev in strojev neposredno iz seznama delavcev in strojev). Vnos proizvedene količine izdelka in datuma zaključka delovnega naloga
  • Knjiženje porabe materiala (surovin) na podlagi zaključenega delovnega naloga in vnesenih dejansko porabljenih količin materiala. Knjiženje porabe se lahko za en delovni nalog izvede tudi večkrat, kar omogoča sprotno dodajanje podatkov o porabljenem materialu na delovni nalog in hkratno razbremenitev zalog v materialnem skladiščnem poslovanju
  • Knjiženje prejema izdelka ali nivelacije vrednosti zaloge izdelka na podlagi zaključenega delovnega naloga
  • Izpis izpolnjenega delovnega naloga ter (po)kalkulativni izpis delovnega naloga za prikaz dejanskih stroškov delovnega naloga
  • Negotovinsko fakturiranje delovnega naloga. Na fakturi dobimo prodajne vrednosti posameznih sklopov delovnih sredstev (materiali in storitve, delo, stroji, ostali stroški), zbirno ali specificirane po količini ali po količini in ceni. Možnost dodelitve ločenih popustov za posamezne sklope delovnih sredstev
  • Prenos podatkov delovnega naloga v XML datoteko za izdelavo gotovinskega računa ali negotovinske prodaje (dobavnice) v modulu TDR (trgovina na drobno)
  • Kopiranje delovnih nalogov
  • Možnost prenosa zaloge izdelka iz šifre predhodne faze na šifro naslednje faze
  • Kopiranje delovnih nalogov
  • Vnos dela delavca. Za posamezen delovni dan lahko za delavca vnesemo vse opravljene ure po različnih delovnih nalogih, uporabljene stroje ter izdelane količine izdelkov. Poleg tega lahko vnesemo tudi podatke o urah dopusta, bolniških odsotnosti ter o prevoženih kilometrih z lastnim vozilom. Ure opravljanja dela lahko delimo na različne vrste rednega dela kot tudi na različne vrste nadur.
    Podatke o delu delavcev (stroji, izdelani izdelki) lahko avtomatizirano prenesemo v posamezne delovne naloge. Podatki o delu delavca so preko posebnega obdobnega izpisa namenjeni za pripravo obračuna plače
  • Prenos podatkov o delu delavcev za določen mesec v posredni obračun plač zaposlenih (modul OPZ)
  • Posodobitev materialnih stroškov delovnega naloga
  • Naknadni poračun proizvodnih cen izdelkov in prenos novih cen na prejeme materialnega skladiščnega poslovanja
  • Varnostni sistem z možnostmi preprečitve spreminjanja planskih ur, vpogleda v delovne naloge, v katerih delavec ne nastopa, vnos opravljenih ur za delovne naloge, v katerih delavec ne nastopa, brisanje, dodajanja delovnih nalogov, šifrantov …
  • API povezava z zunanjimi vertikalnimi sistemi

Standardni šifranti

  • Stranke vsebujejo podatke o naročnikih
  • Artikli predstavljajo delovna sredstva v sklopu material in storitve
  • Delavci v povezavi s kadrovsko evidenco z določeno urno osnovo (lastno in prodajno)
  • Stroji v povezavi z osnovnimi sredstvi in določeno urno osnovo (lastno in prodajno)
  • Doba rasti za posamezen »izdelek« določa število dni rasti (od zasaditve do prodaje) v odvisnosti od tedna zasaditve
  • Knjige delovnih nalogov z določenimi nastavitvami, vezanimi na materialno skladiščno poslovanje in fakturiranje
  • Standardni teksti delovnih nalogov z možnostjo prednastavitve ponavljajočih se tekstov v glavi ali nogi delovnega naloga
  • Stroškovna mesta vsebujejo podatke o stroškovnih mestih, ki predstavljajo eno od možnih analitik prometnih dokumentov
  • Stroškovni nosilci vsebujejo podatke o stroškovnih nosilcih, ki predstavljajo eno od možnih analitik prometnih dokumentov
  • Referenti vsebujejo podatke o referentih, ki predstavljajo eno od možnih analitik prometnih dokumentov
  • Zahtevnost dela
  • Delovni pogoji
  • Statusi delovnih nalogov
  • Kakovost izvedbe
  • Delovni koledarji
  • Standardni teksti v glavah in nogah delovnih nalogov

Standardna poročila

  • Delovna dokumentacija (predloga delovnega naloga, izpolnjen delovni nalog)
  • (Po)kalkulacija delovnega naloga
  • Analiza delovnih nalogov:
    • po različnih kriterijih (po časovnih: leto, četrtletje, mesec; po naročniku: stranka, gruča 1, gruča 2; po analitikah: stroškovno mesto, nosilec, referent; po datumih: datum razpisa, rok izvedbe, datum zaključka, dejanski datum (u)porabe; po izdelku: izdelek, skupina izdelkov, klasifikacija, oddelek, delovna sredstva; po elementih delovnih nalogov: material, delavci, stroji, ostalo …),
    • prikaz predvidenih in dejanskih podatkov (količina, lastna vrednost, bruto prodajna vrednost, neto prodajna vrednost, popust in rabat, RVC, število uporab …)
  • Zasaditveni načrt – za izbrano obdobje, vezano na naročila kupcev, dobimo poročilo, ki za posamezen dan pove, kateri »izdelek« moramo zasaditi ter kakšno količino »izdelka« moramo zasaditi
  • Pregled dela delavcev
  • Izpisi vseh standardnih šifrantov

Dodatna poročila, s poljubnim oblikovanjem

  • Vsi pomembnejši dokumenti ali poročila se lahko poljubno nastavijo oz. oblikujejo
  • Vsako poročilo (izpis) se lahko shrani v poljubnem formatu (npr. pdf, jpg, html …) in tudi pošlje po elektronski pošti
  • S pomočjo SAOP Poročevalca se lahko pripravi posebna poročila na željo uporabnika.

Saop je rešitev podjetja Seyfor