Svetovalec/implementator iC Podpora Trgovina in/ali proizvodnja m/ž

Imaš za seboj že nekaj let izkušenj in so ti procesi v proizvodnji in/ali maloprodaji, veleprodaji zelo dobro poznani? Imaš širši vpogled v procese v povezavi z logistiko, poznaš poslovno dokumentacijo, ki kroži med procesi in so ti znani WMS skladiščni in logistični programi.

Ti zelo dinamično in spreminjajoče delo požene kri po žilah? Brez težav še tako kompleksna vprašanja poenostaviš v razumljivo vsebino? Uspešno uravnavaš stres in se ne ustaviš pred izzivi, ki te k večjemu motivirajo? Znaš prisluhniti potrebam in željam strank, da v tebi vidijo zanesljiv vir podpore in navdiha? Je javno nastopanje zate mala malica in imaš žilico za predajanje znanja?

Če si na večino vprašanj odgovoril (-a) pritrdilno, je velika verjetnost, da si že ustrezen kandidat/-ka oziroma uradno rečeno Svetovalec iCenter v podpori za področje trgovine (m/ž), ki ga / jo iščemo. 

Lokacija dela: po dogovoru - Šempeter pri Gorici, Ljubljana ali Maribor


Kaj bo tvoje delo v ekipi Podpore iCenter?
Uigrani in uspešni ekipi na oddelku podpore iCenter se boš pridružil (-a) kot strokovnjak (-inja) na področju trgovine. Že med prodajnim procesom boš sodeloval (-a) pri predstavitvi produkta in strokovnem ter vsebinskem svetovanju strankam. Dodeljeni ti bodo projekti, ki jih boš glede na vsebino in zahtevnost stranke spremljal (-a) skozi celoten proces implementacije programa – od začetka uporabe do kasnejših nadaljnjih korakov. Odgovarjal (-a) boš na vprašanja uporabnikov o delovanju programa, pripravljal (-a) spletne vsebine za pomoč uporabnikom, predaval (-a) na seminarjih in konferencah in imel (-a) pomembno vlogo povezovalca med uporabniki in razvojno ekipo.

Obljubljamo ti zelo dinamično delo, kjer lahko z ambicioznostjo, ustvarjalnostjo in inovativnostjo sodeluješ tudi z razvojno ekipo in tako še dodatno prispevaš k večji funkcionalnosti in bolj prijazni uporabniški izkušnji naših namenskih programov.

Meniš, da je vse zgoraj naštete lastnosti težko najti v eni osebi?
V podjetju Saop smo večni optimisti, poleg tega že imamo in znamo ceniti take sodelavce, ki so pozitivno naravnani. Zato verjamemo, da takšna oseba nekje tam zunaj obstaja.


Katere bodo tvoje naloge?
•    Podpora strankam,
•    uvajanje strank v uporabo programa (implementacija),
•    priprava in pisanje vsebin - navodil za uporabo,
•    izvajanje izobraževalnih seminarjev v živo ali preko spleta,
•    testiranje novih verzij programa,
•    med-oddelčno sodelovanje pri iskanju ustreznih programskih rešitev za različne profile strank.

Kaj pričakujemo?
•    delovne izkušnje s področja implementiranja programskih rešitev v poslovne procese vodenja zalog, poznavanje finančno materialnih procesov v gospodarstvu in/ali javnem sektorju,
•    poznavanje dela s poslovno dokumentacijo pri računovodskih procesih,
•    visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo,
•    sposobnost obvladovanja stresa in dinamičnega preklapljanja med delovnimi nalogami,
•    računalniško pismenost, dobro poznavanje programov MS Office, napredni uporabnik Microsoft Excel,
•    odlično pisno in govorno komunikacijo,
•    veselje do dela s strankami in dela v timu,
•    občasno delo na terenu,
•    sposobnost javnega nastopanja.

Dodatne plus točke na tvoj račun:
•    poznavanje programa Saop iCenter,
•    poznavanje davčne zakonodaje,
•    poznavanje računovodstva,
•    znanje in izkušnje z jezikom SQL.


Kaj ti ponujamo?
•    Delo v vodilnem IT podjetju v panogi, ki je hkrati družini prijazno in je že prejelo nagrado Najboljši zaposlovalec.
•    Delo za nedoločen delovni čas (1. leto zaposlitev je za določen čas, s poskusno 6-mesečno dobo).
•    Izobraževanja za bogatitev zakladnice znanj in osebno rast.
•    Možnosti za napredovanje.
•    Delo med izkušenimi in zagnanimi sodelavci, ki veliko dajo na ekipni duh.
•    Konkurenčno plačilo s sistemom nagrajevanja.


Kaj sledi?
Najkasneje do 03.09.2021 nam pošlji svoj CV na zaposlitev@saop.si.


ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih