EMBALAŽA - pregled obveznosti pred novim obdobjem poročanja


  
V letošnjem letu je stopila v veljavo nova Uredba o embalaži (Uradni list RS, št. 54/21), ki določa, da so vsa podjetja, ki na trg Republike Slovenije dajejo embalirano blago in nimajo predhodnega slovenskega dobavitelja, zavezana za poročanje ter plačevanje embalažnine.
  
Ker se bliža zaključek 3. kvartala in s tem 1. oddaja poročil o embalaži za nove zavezance, vas vabimo, da se nam pridružite na webinarju, kjer vam bomo poleg obveznosti vodenja evidenc in poročanja predstavili tudi nekatera določila iz EU direktiv.
 
Webinar je namenjen vsem povzročiteljem odpadkov in uvoznikom/pridobiteljem/embalerjem  blaga, predvsem pa podjetjem, ki se prvič srečujejo z obveznostjo poročanja in vodenjem evidenc o embalaži. Na webinarju bodo ponazorjeni tudi postopki poročanja v iCentru.
  
Dnevni red
Termin spletnega seminarja: 17. september od 9.00 - 10.00
Predavateljici: Nadja Košmrlj (Interseroh) in Anja Miška (Saop)
Vsebina:

Odpadna embalaža - obveznosti povzročiteljev odpadne embalaže, ki nastane pri opravljanju dejavnosti

Embalaža, dana na trg RS - pregled zakonskih dolžnosti glede na količine embalaže:
  • evidence,
  • poročanje družbi za ravnanje z embalažo,
  • poročanje na Agencijo RS za okolje,
  • okoljska dajatev na FURS  
  • druga določila: Izjava na računu/dobavnici, Izjava o skladnosti embalaže

Poročanje odpadne embalaže iCentru:
  • urejanje podatkov artiklov s pripravo sestave embalaže posameznega artikla;
  • zagon poročila, njegova uporaba tako za kontrolo ustreznih podatkov ter primer pridobitve informacij, potrebnih za poročanje;
  

Predavatelji

Nadja Košmrlj

je okoljska svetovalka v podjetju Interseroh d. o. o. in ima dolgoletne izkušnje na področju ravnanja z odpadki. Strokovno svetuje pri interpretaciji zakonodaje ter pomaga podjetjem pri vpeljavi zakonskih določil in novosti, od osnovnih vzpostavitev evidenc, ravnanja z odpadki, izpolnjevanja obveznosti v tujih državah do naprednih trajnostnih vsebin in tematik, povezanih z reciklabilnostjo embalaže.
Aktivna je tudi v mednarodni Interserohovi skupini okoljskih svetovalcev, kjer svoje znanje na področju trajnostnega razvoja nenehno nadgrajuje.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena udeležbe za uporabnike Saop/Opal/MIT programskih rešitev: 49 € + DDV
Cena vključuje literaturo in 30-dnevni dostop do posnetka spletnega seminarja.

Redna cena: 69 € + DDV



Prijava na spletni seminar

Za prijavo izpolnite zahtevana polja spodaj.
Uporabniki iCentra se lahko prijavite tudi preko portala http://moj.saop.si




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih