Posvet za zaposlene v vrtcih in šolah

Spletna konferenca za poslovne sekretarje, organizatorje prehrane, vodje kuhinje, ekonome in ravnatelje

V mesecu maju pripravljamo nov dogodek, namenjen uporabnikom Saop programov v vrtcih in šolah. Vsebina dogodka je posvečena poslovnim sekretarjem, organizatorjem prehrane, vodjem kuhinje, ekonomom, posebno pozornost pa smo tokrat namenili tudi ravnateljem. Pri pripravi  programa dogodka, smo izhajali iz najpogostejših opravil, s katerimi se vsakodnevno srečujete pri svojem delu.

 

Za poslovne sekretarje (četrtek, 20. maj od 8.45 - 12.40):

svetovali vam bomo, kako s pomočjo eRegistratorja ustrezno voditi vse dokumente na enem mestu (npr. shranjevanje pogodb) in predstavili postopke potrjevanja prejetih računov, naročilnic. Posebno pozornost bomo namenili elektronski personalni mapi zaposlenega in vam svetovali, kako ustrezno voditi dokumentacijo zaposlenih, dogodkov zaposlenih, dopustov. Predstavili bomo tudi postopek priprave potnih nalogov.

Preteklo leto je bilo na področju obračuna storitev precej pestro, saj je epidemija prinesla številne izzive, zato bomo posebno pozornost namenili tudi modulu Obračun storitev, kjer si bomo pogledali vnos seznamov otrok, prenos v druge skupine, prijave in odjave obrokov ter druge pomembnejše novosti.
 

Za organizatorje prehrane, ekonome in vodje kuhinje (četrtek, 20. maj od 13.00 - 14.30):

pripravljamo predavanje, na katerem vam bo natančneje predstavljen postopek javnega naročanja s pomočjo iCentra od izvoza podatkov iz iCentra, samega postopka javnega naročanja (obveznosti, portal javnih naročil, …) do uvoza podatkov v iCenter in postopka izvedbe naročila dobavitelju.


Za ravnatelje in pomočnike ravnateljev (petek, 21. maj od 9.00 do 12.00):

Na predavanju bomo obravnavali najpogostejše dileme pri izplačevanju redne delovne uspešnosti, vezane na ureditev in izplačevanje tega dela plače. Dodatno pozornost smo namenili spletnim rešitvam v iCentru, ki olajšajo vodenje vaše organizacije, zaposlenim pa omogočajo velik prihranek časa.



 

Predavatelji:

Martina Peric,
je Saop svetovalka na področju plač in dela s kadri. Na posvetu bo podrobneje predstavila postopke dela s personalno mapo zaposlenega v iCentru.
 
 
Marjan Obreza
,
je Saop svetovalec na področju trgovine. Spregovoril bo o vlogi urejenega dokumentnega sistema oziroma učinkovitemu vodenju dokumentacije na enem mestu.
 
 

Mitja Živko,

je Saop svetovalec na področju knjigovodstva. V okviru svojega predavanja bo predstavil delo v Obračunu storitev ter nekaj pomebnejših programskih novosti.

  
mag. Jana Trbižan
je magistrica znanosti s področja računovodstva in revizije ter preizkušena državna notranja revizorka, zaposlena pri Zvezi RFR.
 
 

Jan Kovačič
je organizacijski psiholog
in coach, ki s svojim timom #uporabnapsihologija skrbi za zadovoljne, zdrave in zavzete sodelavce.
 

  
Sabina Vidmar
je prodajna svetovalka v Saop. Na posvetu bo govorila o vodenju prisotnosti zaposlenih, elektronski dokumentaciji ter najnovejših spletnih Saop programskih rešitvah.

   

Boris Kalin

je Saop svetovalec na področju nabave. Na posvetu bo predstavil, kako se ustrezno lotiti postopka javnega naročanja v iCentru.
 
 

Štefka Korade Purg
, MJU
Spregovorila bo o ureditvi učinkovitega sistema nagrajevanja zaposlenih v javnem sektorju (redni delovni uspešnosti).
   
 

Urška Skok Klima
,
je vodja Sektorja za sistem javnega naročanja na MJU.
Podrobneje bo ponazorila sistem ter proces javnega naročanja.
   
   

Cena:

Zgodnje prijave do 14. maja: 170 € + DDV (cena velja za organizacijo)
Redna cena:
200 € + DDV. 

Cena vključuje:

  • Neomejeno udeležbo na spletnem posvetu (prijavi se lahko neomejeno število vaših sodelavcev)
  • Strokovno gradivo,
  • 30-dnevni dostop do posnetkov predavanj.

 

Prijava

Na posvet se lahko prijavite na 2 načina. Individualne prijave so možne preko portala http://moj.saop.si. Za prijavo potrebujete le svoje uporabniško ime in geslo.

Za skupinsko prijavo (več udeležencev iz vaše organizacije), pa prosimo izpolnite spodnji obrazec.



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih