Pomladna e-konferenca za javni sektor 2021

   
Naj vas tudi letos vljudno povabimo na našo e-konferenco za javni sektor. Največja prednost takšne oblike konference je ta, da boste lahko spremljali vsa predavanja in ne boste več v zadregi, katero dvorano in katero predavanje izbrati. Poleg tega boste imeli 30-dnevni dostop do vseh posnetkov spletnih predavanj.

Vsebino konference smo prilagodili in nadgradili in vam ponujamo kar devet bogatih predavanj. Seznanili vas bomo z aktualnimi zakonodajnimi ukrepi na področju delovnih razmerij in stroškov dela v času epidemije ter opozorili na kaj morate paziti pri rokovanju z osebnimi podatki. Prikazali vam bomo, kako si lahko iCenter prilagodite delu v aktualnih razmerah, kako lahko poenostavite registracijo delovnega časa, kako poteka oddaja zahtevkov za refundacije v sistem ENDM, kako si urediti proces naročanja v iCentru ter še mnogo zanimivega boste lahko izvedeli.
   
Za vas smo pripravili 9 strokovnih vsebin v 2 tematskih sklopih, ki se bodo odvili 18. in 23. marca. Za vsak vsebinski sklop boste po e-pošti prejeli povezavo za spremljanje v živo.

    


Aktualno na področju obračuna plač in registracije delovnega časa:

  • Redna delovna uspešnost (pogoste dileme),
  • posebnosti pri določanju plač, povračil stroškov in drugih prejemkov,
  • oddaja refundacijski zahtevkov preko sistema ENDM,
  • registracija delovnega časa,
  • obračun potnih stroškov.


Knjigovodstvo:

  • Vodenje opredmetenih osnovnih sredstev,
  • varstvo osebnih podatkov v delovnih razmerjih v času epidemije,
  • novosti na področju knjigovodstva v iCentru,
  • proces naročanja dobaviteljem preko iCentra,
  • energijska komunikacija.

  

Cena:

Zgodnje prijave do 11. marca: 170 € + DDV (cena velja za organizacijo)
Redna cena:
200 € + DDV. 


Cena vključuje:

  • spletni konferenci se lahko pridruži neomejeno število udeležencev iz vaše organizacije,
  • 9 strokovnih spletnih predavanj v živo,
  • 60-dnevni dostop do posnetkov predavanj,
  • strokovno gradivo.

 

Prijava

Na konferenco se lahko prijavite na 2 načina. Individualne prijave so možne preko portala http://moj.saop.si. Za prijavo potrebujete le svoje uporabniško ime in geslo.

Za skupinsko prijavo (več udeležencev iz vaše organizacije), pa prosimo izpolnite spodnji obrazec:



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih