Konferenca o elektronskih računih



Kdaj in kje:
23. 5. 2014, Brdo pri Kranju (organiziran avtobusni prevoz)

Predavatelji:
SAOP svetovalci & Predstavniki UJP, DURS ter Arhiv Republike Slovenije

Kreditne točke: za udeležbo na konferenci pridobite 0,80 kt.


Razlogi za udeležbo:

  • Za podjetja: prejeli boste veliko koristnih nasvetov, kako posodobiti vaše pisarniško poslovanje na področju izmenjave elektronskih računov ter na drugih segmentih vašega poslovanja, ne glede na to, ali za vas veljajo spremembe s 1.1.2015 ali ne 
  • Za javne ustanove: poleg veliko koristnih nasvetov za sodobno pisarniško poslovanje boste na praktičen način skozi programe v iCentru spoznali tudi nove postopke dela, saj bo za vas izdaja e-računov proračunskim uporabnikom in prejem e-računa zakonsko obvezna
           

Zaradi praznikov prijava s popustom podaljšana do 9.5.2014.
    
   

Kaj prinašajo spremembe v zakonodaji?

Bistvena novost, ki jo prinaša ZOPSPU-A in velja tako za proračunske uporabnike kot tudi za podjetja, ki poslujete z njimi, je, da bodo s 1. 1. 2015 morali proračunski uporabniki prejemati račune in spremljajoče dokumente izključno v elektronski obliki (v nadaljevanju e-računi). To pomeni, da bodo morale pravne in fizične osebe za dobavljeno blago, izvedene storitve ali izvedene gradnje pošiljati proračunskim uporabnikom e-račune.

Zaradi kompleksnosti vsebine ne bodo razpisani spletni seminarji, temveč bo organizirana konferenca (z avtobusnim prevozom).


Razlogi, zakaj ni dobro odlašati s prehodom na e-račune do izteka roka:

  1. Naj ne bodo zakonske spremembe edini razlog za prehod na elektronske račune. Informirajte se že v prvi polovici tega leta in se na spremembe pripravite postopoma po korakih in z razumom. Le tako se boste izognili napakam, ki so najpogostejša posledica, ko se v naglici in v zadnjem hipu ureja vse, kar zahteva zakonodaja.
  2. Skrajni rok je 1. 1. 2015, vendar lahko spremembe pričnete uvajati že v mesecu maju, ko bo verzija iCentra na voljo.
  3. Čas za priprave potrebujete tudi zato, da boste z vašimi dobavitelji in strankami uredili vse potrebno, kazni za neizpolnjevanje zakonskih zahtev pa so visoke.

Dnevni red

Iz vsebine:
Svetovalci SAOP vas bodo v sodelovanju s strokovnjaki UJP, DURS in Arhiva Republike Slovenije do podrobnosti poučili v živo z vsemi postopki skozi iCenter Fakturiranje, Prejeti računi, Obračun storitev, eRegistrator in spletno banko (UJP.net, UJP e-račun, NLB klik ….). Seznanili vas bodo s celotnim procesom upravljanja z elektronskimi računi in e-računi vse od izdaje e-računa, prejema, likvidacije, do hrambe v SAOP eRegistratorju. Prejeli pa boste tudi veliko drugih koristnih informacij za brezpapirno poslovanje.


Dnevni red:
Urnik z opisom predavanj.pdf



Zaradi praznikov prijava s popustom podaljšana do 9.5.2014.


Predavatelji

Tina Pelicon

Tina je svetovalka za področje SAOP Plače in Knjigovodstvo. Izkušnje si je pridobivala z večletnim delom v računovodskem servisu. Dela v podpori, zato dnevno pomaga uporabnikom pri njihovem vsakdanjem delu v programih SAOP, poleg tega pa izvaja tudi implementacije programov pri uporabnikih.
Aktivno sodeluje pri razvoju SAOP programa eRegistrator in predava na klasičnih in spletnih seminarjih za področje SAOP Plače in knjigovodstvo.
Preberi več ...

Ostale informacije

Redna cena: 220 € + DDV

Cena za prijave zaradi praznikov podaljšana do 9. 5. 2014:

  • cena s 30 % popustom 154 € + DDV/osebo
  • 3. oseba 50 € + DDV
  • brezplačen avtobusni prevoz

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih