Priprave na novo šolsko leto v iCentru



Novo šolsko leto se bo kmalu pričelo. V programih za plače, kuhinjo in obračun storitev je potrebno pred pričetkom šolskega leta urediti podatke. Hkrati je to tudi idealen čas, da vas seznanimo z novostmi, pri čemer letos enega od sklopov namenjamo popolnoma prenovljeni spletni odjavi obrokov.

Za vas smo pripravili paket spletnih seminarjev, kjer lahko izbirate med različnimi sklopi, odvisno od tega, kaj potrebujete pri vašem delu.

Akcija 3=4:
ob prijavi na 3 sklope, vam četrtega podarimo.
  
Dnevni red
1. sklop: Kaj je potrebno urediti za novo šolsko leto v programu iCenter Obračun storitev?
(posnetek)
Predavatelj: Mitja Živko

  • Izzivi, s katerimi se poslovni sekretarji srečujejo v obdobju korone.
  • Vnos seznama novih otrok iz MS Excela za šole in vrtce.
  • Masovni prenos seznama otrok v višje razrede oz. skupine.
  • Prijave in odjave obrokov v šoli v času korone.
  • Pomembnejše novosti zadnjih verzij v modulu Obračun storitev.

2. sklop: Kaj je potrebno urediti za novo šolsko leto v programu Kuhinja?
Termin: 27. 8. 2021 ob 9.00
Predavatelj: Boris Kalin

  • Kako pregledamo stanje zalog živil? (kontrola lastne porabe)
  • Kako naredimo odpis živil, ki imajo pretečen rok in kaj narediti, da se nam to ne bo več dogajalo?
  • Kdaj naj pripravimo jedilnik za prvi mesec šole? (Kalkulacija cen jedilnikov)
  • Kontrola nabavnih cen in priprava na novo sezono nabave.
  • Uvoz novih cenikov iz Excelovih tabel.
  • Kako pravilno naročamo in prevzemamo živila in na kaj moramo biti pri tem pozorni?
  • Kako knjižimo in kontroliramo porabo (z recepturami in brez)?

3. sklop: NOVOST - spletna odjava obrokov "mojaMalica" (brezplačni sklop)
Termin: 9. 9. 2021 ob 9.00 (prestavljeno na 24. 9. ob 9.00)
Predavatelj: Mitja Živko

  • Prednosti spletne odjave obrokov
  • Postopek prijave v »mojoMalico«
  • Postopek menjave menijev v »mojiMalici«
  
4. sklop: Kaj je potrebno urediti za novo šolsko leto v programu Obračun plač zaposlenim?
Termin: 21. 9. 2021 ob 9.00
Predavatelj: Špela Beguš


Šifrant zaposlenih v javnem sektorju:
  • Spremembe osnov zaposlenih (npr. spremembe povečanega obsega dela …)
  • Sprememba delovnega časa med mesecem, sprememba delovnega mesta med mesecem
  • Prikaz vnosa oz. spremembe osnove D(93) - Osnova za celomesečna nadomestila, v primeru spremembe PR zaposlenega. Pregled podatkov na obračunskem listu
  • Pravilno poročanje v iRek obrazec v primeru spremembe delovnega časa med mesecem
  

Predavatelji

Mitja Živko

Mitja je strokovnjak za področje SAOP Knjigovodstvo. Dela v podpori in s tem uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s SAOP programi. Poleg tega pri strankah izvaja implementacije programov in občasno predava na seminarjih.
Preberi več ...

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu, kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovnih funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V Saopu je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah, trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP/MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe sodobnih računalniških orodij – v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija …), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana/plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja, planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Špela Beguš

Srednjo šolo je zaključila kot ekonomski tehnik, študij pa nadaljevala na Fakulteti za zdravstvo – ter diplomirala kot Inženir ortotike in protetike. Izkušnje na področju računovodstva, še posebej plač si je pred tem nabirala v javnem sektorju. Leta 2018 se je podjetju Saop pridružila kot svetovalka na področju Obračuna plač, Kadrovske evidence, Drugih osebnih prejemkov in Potnih nalogov ter pomaga uporabnikom programov Saop pri vsakdanjem delu.
Preberi več ...

Ostale informacije

AKCIJA: do konca avgusta vam ob prijavi priznamo še 20% popust na spodaj navedene cene.

Cena prijave:

1 sklop = 49 € + DDV
2 sklopa = 89 € + DDV
3 sklopi = 119 € + DDV

Cena vključuje literaturo in 60-dnevni dostop do posnetkov.


Prijava na seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa iCenter: po kliku na spodnji gumb vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar, zahtevajte geslo >>




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih