Priprave na novo šolsko leto v iCentru



S pričetkom novega šolskega leta je potrebno urediti nekaj podatkov in nastavitev v programih za plače in kuhinjo. Da bi vam olajšali pričetek novega šolskega leta za vas pripravljamo spletni seminar o pripravi na novo šolsko leto v Obračunu plač zaposlenim ter posnetek priprav v modulu Kuhinja.

Udeležbo priporočamo vsem uporabnikom iCentra, ki se trenutno pripravljate na novo šolsko leto in bi želeli preveriti, če so podatki v vaših programih ustrezno urejeni za uspešen in brezskrben pričetek novega šolskega leta.
 

Dnevni red
Kaj je potrebno urediti za novo šolsko leto v programu Obračun plač zaposlenim?
Termin: 21. september 2022 ob 9.00
Predavatelj: Špela Beguš
Vsebina:
  • Ureditev podatkov zaposlenih v šifrantu –  vnos zaposlenega, sprememba delovna mesta, nove osnove (povečan, zmanjšan obseg, kombinacija,…)
  • Sprememba delovnega časa med mesecem
  • Sprememba delovnega časa in delovnega mesta med mesecem
  • Vnos podatkov v obračun plač
  • Predlaganje REK-1 obrazcev
  • Kadrovski načrt september 2022
  
Kaj je potrebno urediti za novo šolsko leto v programu Kuhinja?

Termin:
posnetek spletnega seminarja
Predavatelj:
Boris Kalin
Vsebina:
  • Kako pregledamo stanje zalog živil? (kontrola lastne porabe)
  • Kako naredimo odpis živil, ki imajo pretečen rok in kaj narediti, da se nam to ne bo več dogajalo?
  • Kdaj naj pripravimo jedilnik za prvi mesec šole? (Kalkulacija cen jedilnikov)
  • Kontrola nabavnih cen in priprava na novo sezono nabave.
  • Uvoz novih cenikov iz Excelovih tabel.
  • Kako pravilno naročamo in prevzemamo živila in na kaj moramo biti pri tem pozorni?
  • Kako knjižimo in kontroliramo porabo (z recepturami in brez)?

Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu, kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovnih funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V Saopu je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah, trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP/MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe sodobnih računalniških orodij – v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija …), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana/plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja, planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Špela Beguš

Srednjo šolo je zaključila kot ekonomski tehnik, študij pa nadaljevala na Fakulteti za zdravstvo – ter diplomirala kot Inženir ortotike in protetike. Izkušnje na področju računovodstva, še posebej plač si je pred tem nabirala v javnem sektorju. Leta 2018 se je podjetju Saop pridružila kot svetovalka na področju Obračuna plač, Kadrovske evidence, Drugih osebnih prejemkov in Potnih nalogov ter pomaga uporabnikom programov Saop pri vsakdanjem delu.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena prijave:
1 sklop = 59 € + DDV
2 sklopa = 79 € + DDV

Cena vključuje literaturo in 60-dnevni dostop do posnetkov.


Prijava na spletni seminar

Za prijavo izpolnite spodnji obrazec.
Uporabniki iCentra se lahko na seminar prijavite tudi preko portala za uporabnike.



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih