Poglobljeno o osnovnih sredstvih in drobnem inventarju



Pravne osebe, samostojni podjetniki, zavodi in druge institucije so dolžne uskladiti podatke, zapisane v poslovnih knjigah, z dejanskimi stanjem, ki se ugotavlja s popisom sredstev in obveznosti do virov sredstev. Redni letni popis se izvrši enkrat letno.

Za vas smo pripravili poglobljeni spletni seminar v 4. sklopih, na katerih boste podrobneje spoznali inventurni postopek v iCentru. Na seminarju vam bomo svetovali kako najhitreje urediti inventuro, kdaj je najbolj priporočljivo narediti arhiv podatkov, ter kako ukrepati v primeru, da se je poknjižila napačna inventura.
  

Dnevni red
1. sklop: Od vnosa do obračuna
Termin spletnega seminarja: 14. 12. ob 9.00

Prvi sklop je namenjen vsem, ki se ukvarjate z osnovnimi sredstvi – tistim, ki se šele uvajate v delo, kot tudi tistim, ki potrebujete osvežitev za delo s programom OSD (Osnovna sredstva) in, ki bi radi spoznali vse neodkrite in nove funkcionalnosti omenjenega modula.
  • Pregled šifrantov osnovnih sredstev
  • Vnos osnovnega sredstva / drobnega inventarja (skozi Knjigo prejetih računov, direktno v osnovnih sredstvih)
  • Kopiranje osnovnih sredstev in hkratni vnos več kosov
  • Razlika med tipom O (osnovno sredstvo) in tipom D (drobni inventar)
  • Menjava nahajališča, SM pri osnovnem sredstvu in drobnem inventarju. Na kaj moramo biti pozorni ko prenašamo drobni inventar iz enega nahajališča na drugo nahajališče? Kako se izognemo napakam? Vnos nove nabave pri drobnem inventarju in povečanje vrednosti pri osnovnem sredstvu. Kako  popravimo napačen vnos nove nabave.
  • Izločanje osnovnih sredstev in drobnega inventarja med letom in izpisi, ki se jih pri tem poslužujemo.
  • Začasni in dokončni obračun amortizacije. Kako zaženemo in pobrišemo obračun amortizacije.
  
2. sklop: Olajšajmo si delo z osnovnimi sredstvi s pomočjo OLAP analiz

Termin spletnega seminarja:
14. 12. ob 13.00

V drugem sklopu vam bomo pokazali vse neodkrite funkcionalnosti osnovnih sredstev. Pogledali si bomo tudi novosti, ki ste jih morda spregledali. Osvojili boste tudi osnovne funkcije OLAP analiz in spoznali vse prednosti le-teh. Pogledali si bomo tudi kako lahko hitro in enostavno prekontrolirate podatke v osnovnih sredstvih.
  • Kako najhitreje prenesemo vsa osnovna sredstva ali drobni inventar iz enega nahajališča na drugo nahajališče (ali SM, SN)? Kako opazimo napačne prenose DI v registru, ter kako jih popravimo?
  • Menjava amortizacijske stopnje in amortizacijske skupine
  • Kontrola amortizacijske stopnje - Kako vemo po kateri stopnji nam program računa amortizacijo (razlika med stopnjo amortizacije in amortizacijsko skupino).
  • Prednosti OLAP analiz v osnovnih sredstvih (naučimo se osnovnih in najpogostejših funkcij OLAP analiz)
  • Kje imamo OLAP analize in katere podatke lahko pregledujemo, izpisujemo, izvažamo
  • Kontrole v osnovnih sredstvih (kontrola usklajenosti, kontrola stanja)
  • Kje dobimo izpis vseh novih nabav in izločitev
  
3. sklop: Inventura v Osnovnih sredstvih (ročna ali z ročnimi terminali)
Termin spletnega seminarja: 16. 12. ob 9.00

V tretjem sklopu vam bomo pokazali konkreten postopek inventure v programu iCenter. Spoznali boste kako pravilno ročno vnesti inventuro osnovnih sredstev in sam postopek inventure z ročnimi terminali, da bo vaša inventura potekala hitro, natančno ter učinkovito. Pogledali si bomo tudi vse novosti v programu pri inventuri.

Ročni vnos inventure:
  • Kje izpišemo popisne liste?
  • Naša priporočila za vnos inventure v program s pomočjo preglednice inventure ali direktno na osnovno sredstvo oz. drobni inventar
  • Kako najhitreje uredimo inventuro v preglednici in katerih pravil se moramo držati?
  • Izpis inventurnega elaborata
  • Kako knjižimo inventurne razlike in kako naredimo kontrole po knjiženju?
Inventura z ročnimi terminali:
  • Hitro in enostavno oblikovanje etiket v programu Osnovna sredstva
  • Urejanje nastavitev za izvoz in uvoz podatkov na ročni terminal
  • Priprava preglednice inventure
  • Uvoz inventure in odpisov iz ročnega terminala
  • Kako uvažamo podatke če imamo enkratni uvoz ali večkratni uvoz?
  • Zamenjava nahajališč in SM pri osnovnih sredstvih in drobnemu inventarju.
  • Izpis inventurnega elaborata in knjiženje inventurnih razlik
   
4. sklop: Knjiženje amortizacije
Termin spletnega seminarja: 18. 1. 2022 ob 9.00

V četrtem sklopu vam bomo pokazali prenovljeno knjiženje amortizacije.
  • Nastavitve knjiženja amortizacije
  • Pregled temeljnice pred knjiženjem v DK
  • Knjiženje
 

Predavatelji

Nina Remškar

Nina je svetovalka za področje SAOP Knjigovodstvo. Dela v podpori in s tem uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s SAOP programi. Poleg tega pri strankah izvaja implementacije programov in predava na seminarjih.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena in prijava:
Na seminar za osnovna sredstva se lahko prijavite na poljubni sklop, odvisno od vašega predznanja in zahtev, seveda pa vam ob prijavi na več sklopov pripadajo dodatne ugodnosti.

Akcija 3 = 4:
ob prijavi na 3 sklope, vam 4. sklop podarimo. Vaša cena = 119 € + DDV
2 sklopa po izbiri = 98 € + DDV
1 sklop po izbiri = 57 € + DDV

Udeležencem XXL konference 2021 priznamo 30 % popust!

Kaj je zajeto v ceni:
  • spremljanje spletnega seminarja v živo
  • strokovno gradivo
  • 60-dnevni dostop do posnetkov spletnega seminarja


Prijava na spletni seminar

Za prijavo izpolnite spodnji obrazec. Uporabniki iCentra se lahko na spletni seminar prijavite tudi preko uporabniškega portala.



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih