Nabava materiala, blaga in storitev v iCentru


 
Spletni seminar je namenjen vsem, ki želite obvladovati proces nabave in optimizirati stroške nabave s pomočjo programa iCenter. Svetovali vam bomo, kako nastaviti program za nemoteno delovanje sistema nabave ter vas vodili skozi postopek nabave v modulu Naročila dobaviteljem in kupcev.
  
Dnevni red
Termin spletnega seminarja: 16. september 2021 od 9.00 - 11.00
Vsebina:

Priprava na nabavo (urejen sistem):
  • Kaj mora biti izpolnjeno, da sistem nabave nemoteno deluje (urejanje šifranta artiklov, urejanje šifranta dobaviteljev)?
  • Kako optimizirati organizacijo nabave za vašo dejavnost?
  • Seznam nabavnih artiklov (materiali, trgovsko blago, storitve) – urejen seznam, skupine, klasifikacija.
  • Zakaj in kako pridobivati ponudbe različnih dobaviteljev?  
  • Izbor najboljših dobaviteljev.
  • Zakaj je pomembno spremljanje signalne zaloge?
  
Postopek nabave v iCentru:
  • Način naročanja (samostojno, z dovoljenjem, izredna naročila, naročila za vzdrževanje) in zakaj je pomembno da je naročilo dokumentirano?
  • Uvažanje naročil iz drugih okolij.
  • Prevzemanje – elektronske dobavnice (novost).
  • Uporaba minimalnih in maksimalnih zalog za pravočasno naročanje.
  • Neustrezno napovedana zaloga.
  • Knjiženje prejema materiala ali opravljene storitve mora biti posledica dokumentiranega naročila.
  • Kontrola prejetih računov in dejanskih dobav.
  

Predavatelji

Marjan Obreza

Marjan Obreza je strokovnjak za področje Trgovine in proizvodnje. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s programi Saop.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena: 59 € + DDV
Cena vključuje gradivo in 30-dnevni dostop do posnetka.

 
Prijava na spletni seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa SAOP iCenter: po kliku na spodnji gumb, vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar: zahtevajte geslo >>




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Terminal za gotovinska in negotovinska plačila s paleto možnosti za povezavo. Na predstavitev Dotypay
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih