Novosti in poenostavitve eVročanja 30. 3. 2017

Novosti in poenostavitve eVročanja
Finančna uprava je dne 27. marca 2017 objavila dopis, v katerem obvešča, da je poenostavila eVročanje dokumentov. 
Kot navajajo, je finančna uprava na podlagi dosedanjih izkušenj z eVročanjem določene zadeve poenostavila. Po novem lahko eVročilnico podpiše katerikoli pooblaščenec in ne zgolj tisti, ki je bil kot zadnji sporočen Finančni upravi RS.

Poleg tega pa po novem ne delajo več razlik, ali je digitalno potrdilo izdano na fizično osebo ali na nosilca dejavnosti. Ker gre v obeh primerih za istega zavezanca z isto davčno številko, lahko zavezanec podpiše eVročilnico dokumentu, ki je odložen v profil fizične osebe in dokumentu, ki je odložen v profil fizične osebe z dejavnostjo. Isti princip velja za pooblaščence za vročanje.

V sistem eVročanja so dodali nove tipe dokumentov:
  • Potrdilo o oddanih obračunih (REK in DDV-O).Odločba s katero se izdaja potrdila o oddanih obračunih zavrne.
  • Obvestilo o stanju dolga v knjigovodski evidenci.
  • Potrdilo o poravnanih obveznostih iz knjigovodske evidence.
  • Odločba s katero se izdaja potrdila o poravnanih obveznosti iz knjigovodske evidence zavrne.
Celotno sporočilo je na voljo na njihovi spletni strani. 
Vir: FURS 

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih