Zaposlitev

Zaposlitev

"V Saop se zavedamo, da uspeh ustvarjajo zaposleni." Petra Šinigoj, direktorica

Našo organizacijsko kulturo gradimo tako, da že vrsto let poudarjamo pomembne vrednote –prijaznost, partnerstvo, zanesljivost, zaupanje, ustvarjalnost in učinkovitost. Pomembno nam je, da sodelavci delajo v sproščenem vzdušju, ki je odprto za njihove ideje in predloge za izboljšavo, saj smo tako vsi bolj motivirani in zavezani k skupnemu cilju. Prav tako nam je pomemben stalni osebnostni in pokicni razvoj sodelavcev. Radi pokažemo sodelavcem, da smo vsi skupaj odgovorni in zaslužni za dosežke podjetja Saop.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev?
Od novih sodelavcev pričakujemo v prvi vrsti dobro strokovno znanje. Želimo si sodelavcev, ki izražajo tiste osebne vrednote, ki so pomembne tudi nam v organizacijskem okolju in takšne, ki bodo v našem delu našli nove izzive. 

Za kaj se bomo posebej potrudili v Saopu?
Zaposlenim ponujamo delo v prijetnem delovnem okolju, kjer prevladujejo prijazni in spoštljivi medosebni odnosi. Skrbimo za stalni strokovni in osebni razvoj zaposlenih s ciljem razvoja uspešne kariere ter osebnih potencialov. Nagrajujemo za učinkovito delo tako, ki je urejeno s sodobnim plačnim sistemom. Skratka – trudimo se, da okolje podpira učinkovito delo in dobre medosebne odnose.

Sooblikujte uspešno zgodbo vodilnega spletnega računovodskega programa v Sloveniji

Minimax išče sorodno dušo v prodaji!

Kaj boš počel/a?
Vabimo te v ekipo prodaje. Na začetku bo tvoja glavna naloga reševanje reklamacij in izterjav. Kasneje ti bo zaupano upravljanje prodajnih priložnosti. Svetoval/a boš strankam, ki so izrazile zanimanje za našo programsko rešitev. Pripravljal/a boš ponudbe in pomagal/a strankam pri registraciji.   

Super moč?
Ne potrebuješ super moči, so pa zaželene izkušnje v prodaji. Pričakujemo, da si prijazen/a, potrpežljiv/a in imaš občutek za delo z ljudmi. Občasne zavrnitve pri prodaji jemljemo kot izziv.  Premagujemo jih z vztrajnostjo in pozitivno naravnanostjo. Pričakujemo, da prevzameš odgovornost za svoje delo in si pri tem samostojen/a.  

Kaj ti ponujamo?
Ponujamo ti zaposlitev za določen čas (1 leto) z možnostjo podaljšanja. Sprejela te bo izkušena ekipa, ki te bo uvedla v delo, saj imamo urejen sistem mentorstva. Delal/a boš v prijetnem in sproščenem okolju in imel/a možnost izobraževanja.  

Tempo?
Izpolnjevati moramo mesečni načrt, ki se razlikuje glede na letni čas, zato je delo raznoliko in polno izzivov. Delovni čas poteka od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00.  

Kje poteka delo?
Tvoje delo bo potekalo predvsem v pisarni in izjemoma na terenu. Lokacija dela je v Šempetru pri Gorici, lahko tudi na poslovni enoti v Ljubljani.

Odlični temelji
Saop je družini prijazno podjetje in smo  že 31 let vodilni ponudnik poslovnih programov in rešitev. Poleg Slovenije smo prisotni tudi na Hrvaškem in Srbskem trgu. Vlagamo v znanje, saj verjamemo, da je to ključ za napredek celotnega podjetja.

Prepričaj me s svojim življenjepisom (bodi izviren), ki ga pričakujemo do 4. 1. 2019.  Pošlji ga na zaposlitev@saop.si.



Bi radi sodelovali z nami?

Vabljeni, da se nam predstavite tudi vsi, ki imate željo po sodelovanju z nami. Vedno radi spoznamo inženirje računalništva in informatike, ekonomiste, knjigovodje, računovodje, izkušene tržnike pa tudi druge strokovnjake iz drugih smeri.

Kontaktna oseba:
Jana Štolfa
zaposlitev@saop.si

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih