Zaposlitev

Zaposlitev

"V Saop se zavedamo, da uspeh ustvarjajo zaposleni." Petra Šinigoj, direktorica

Našo organizacijsko kulturo gradimo tako, da že vrsto let poudarjamo pomembne vrednote –prijaznost, partnerstvo, zanesljivost, zaupanje, ustvarjalnost in učinkovitost. Pomembno nam je, da sodelavci delajo v sproščenem vzdušju, ki je odprto za njihove ideje in predloge za izboljšavo, saj smo tako vsi bolj motivirani in zavezani k skupnemu cilju. Prav tako nam je pomemben stalni osebnostni in poklicni razvoj. Radi pokažemo sodelavcem, da smo vsi skupaj odgovorni in zaslužni za dosežke podjetja Saop.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev?
Od novih sodelavcev pričakujemo v prvi vrsti dobro strokovno znanje. Želimo si sodelavcev, ki izražajo tiste osebne vrednote, ki so pomembne tudi nam v organizacijskem okolju in takšne, ki bodo v našem delu našli nove izzive. 

Za kaj se bomo posebej potrudili pri nas?
Zaposlenim ponujamo delo v prijetnem delovnem okolju, kjer prevladujejo prijazni in spoštljivi medosebni odnosi. Skrbimo za stalni strokovni in osebni razvoj zaposlenih s ciljem razvoja uspešne kariere ter osebnih potencialov. Nagrajujemo za učinkovito delo s sodobnim plačnim sistemom. Skratka – trudimo se, da okolje podpira učinkovito delo in dobre medosebne odnose.

Zaposlujemo: Svetovalec v podpori za Saop ERP proizvodnja (m/ž)

Delo svetovalca v podpori za Saop ERP iCenter se začne takrat, ko se kupec odloči, da želi uporabljati program. Že med prodajnim procesom strokovnjak sodeluje pri predstavitvi produkta in strokovnem ter vsebinskem svetovanju na področju proizvodne dejavnosti. Dodeljen mu je projekt glede na vsebino in zahtevnost stranke, ta nato uporabnika spremlja od začetka uporabe do kasnejših nadaljnjih korakov. Odgovarja na vprašanja uporabnikov o delovanju programa, rešuje tehnične težave, izvaja poizvedbe na podatkovnih bazah, pripravlja spletne vsebine za pomoč uporabnikom, predava o vsebini na seminarjih in konferencah ter ima pomembno vlogo povezovalca med uporabniki in razvojno ekipo.

Delo je zelo dinamično, saj ga lahko dopolnjujete tudi z zahtevnejšimi opravili: če ste ambiciozni, ustvarjalni, inovativni in polni idej, kako bi naši namenski programi postali še bolj prijazni in funkcionalni, vam bo zaupano tudi sodelovanje z našo razvojno ekipo.

Delo poteka tako na lokaciji podjetja kot na terenu, pri strankah: telefonsko pomoč in podporo boste izvajali na sedežu podjetja v Šempetru pri Gorici ali poslovalnici v Ljubljani, praktično poučevanje in vpeljava programa pa se izvaja na terenu.

Prvo leto zaposlitve bo predvsem uvajanje v delo (zaposlitev za določen čas, s poskusno dobo za 6 mesecev),  in se bo odvijala pretežno v Šempetru pri Gorici. Za tem pa je predvidena zaposlitev za nedoločen čas.

Pričakujemo:
  • Visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo,
  • Delovne izkušnje s področja organizacije proizvodnje ali implementacije/podpore proizvodne programske opreme,
  • Veselje do dela s strankami in timskega dela,
  • Poznavanje MS Office.

Dodatna prednost:
  • Poznavanje programskih rešitev iz področja proizvodne dejavnosti,
  • Delovne izkušnje s področja implementiranja programskih rešitev v poslovne procese vodenja zalog, skladiščnega poslovanja, WMS logistike, organizacije in planiranja proizvodnje, MES sistemov,…
  • Izkušnje z vodenjem ljudi in projektov,
  • Poznavanje programa Saop iCenter,
  • Poznavanje knjigovodstva,
  • Znanje in izkušnje s jezikom SQL.

Katere veščine potrebujete:
  • Resnična želja pomagati uporabnikom,
  • Odlično pisno in govorno komunikacijo,
  • Sposobnost razložiti zapletene teme na preprost način,
  • Smisel za zaznavanje neučinkovitosti in želja pa konstantnemu izboljševanju procesa dela in uporabniške izkušnje,
  • Odprtost in želja po spremembah, empatija, proaktivnost in potrpežljivost.

Nudimo:
  • Delo v družini prijaznem podjetju,
  • Konkurenčno plačo,
  • Možnost napredovanja.

Rok za prijavo: 19.9.2019

Bi radi sodelovali z nami?

Vedno radi spoznamo strokovnjake iz področja računalništva in informatike, matematike, ekonomije, knjigovodstva, računovodstva, izkušene tržnike in prodajalce ter druge strokovnjake iz drugih smeri. Vabljeni, da se nam predstavite.


Kontaktna oseba:
Jana Štolfa
zaposlitev@saop.si

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih