Zaposlitev

Zaposlitev

"V Saop se zavedamo, da uspeh ustvarjajo zaposleni." Petra Šinigoj, direktorica

Našo organizacijsko kulturo gradimo tako, da že vrsto let poudarjamo pomembne vrednote –prijaznost, partnerstvo, zanesljivost, zaupanje, ustvarjalnost in učinkovitost. Pomembno nam je, da sodelavci delajo v sproščenem vzdušju, ki je odprto za njihove ideje in predloge za izboljšavo, saj smo tako vsi bolj motivirani in zavezani k skupnemu cilju. Prav tako nam je pomemben stalni osebnostni in pokicni razvoj sodelavcev. Radi pokažemo sodelavcem, da smo vsi skupaj odgovorni in zaslužni za dosežke podjetja Saop.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev?
Od novih sodelavcev pričakujemo v prvi vrsti dobro strokovno znanje. Želimo si sodelavcev, ki izražajo tiste osebne vrednote, ki so pomembne tudi nam v organizacijskem okolju in takšne, ki bodo v našem delu našli nove izzive. 

Za kaj se bomo posebej potrudili v Saopu?
Zaposlenim ponujamo delo v prijetnem delovnem okolju, kjer prevladujejo prijazni in spoštljivi medosebni odnosi. Skrbimo za stalni strokovni in osebni razvoj zaposlenih s ciljem razvoja uspešne kariere ter osebnih potencialov. Nagrajujemo za učinkovito delo tako, ki je urejeno s sodobnim plačnim sistemom. Skratka – trudimo se, da okolje podpira učinkovito delo in dobre medosebne odnose.



Zaposlimo:

Vodja podpore strank-trgovina in proizvodnja

Si vodja in imaš vsaj 3 leta delovnih izkušenj iz kakšnega izmed področij kot je materialno knjigovodstvo, trgovina, proizvodnja, skladiščni sistemi (WMS) in integracije med raznimi programi? Zaupano ti bo vodenje ekipe Pomoč in podpora strankam za program Saop iCenter.

Kakšno je delo podpore strankam?
V Saopu razvijamo ERP sisteme, ki so namenjeni podjetjem, javnemu sektorju in računovodskim servisom. Ključno vlogo pri prodaji in vzdrževanju odnosov s strankami igra ekipa podpore, ki je z njimi v stalnem stiku: strankam telefonsko odgovarja na njihova vprašanja, zanje pripravlja spletne vsebine (navodila za uporabo programov) ter predava na seminarjih in konferencah. Ekipa ima pomembno vlogo tudi pri predstavitvi produkta strankam in pri vsebinskem uvajanju strank v uporabo programov na terenu.

Kakšno je delo Vodje podpore strankam na področju trgovine in proizvodnje?
Ekipa, ki skrbi za podporo strankam na področju trgovine in proizvodnje šteje 9 zaposlenih, ki so strokovnjaki na svojem področju. Od vodje pričakujemo dobro poznavanje trgovinskega, skladiščnega in proizvodnega poslovanja. Naloga vodje je usmerjanje in načrtovanje del v ekipi podpore s ciljem optimalne razdelitve dela. Znati mora zagotoviti ne le odgovornosti, temveč tudi svoboden manevrski prostor za izvedbo nalog in doseganje ciljev. Omogočati mora stalen razvoj sodelavcev, spodbujati motiviranost, iniciativnost in nove metode dela. Pri delu nastajajo stresni položaji, zato mora biti vodja sposoben take situacije obvladovati in jih pravočasno predvideti. Vodja mora po potrebi opravljati tudi operativno delo v oddelku ter znati tudi javno nastopati pred sodelavci, na konferencah ali predstavitvah za uporabnike programa.

Ob vaši zaposlitvi se bo prvo leto vašega dela uvajanje v delo izvajalo pretežno na sedežu podjetja v Šempetru pri Gorici.


Od vas pričakujemo:
  • vsaj 3 leta vodstvenih izkušenj,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj iz dveh ali več področij: materialno knjigovodstvo, trgovina, proizvodnja, skladiščni sistemi (WMS) in integracije med raznimi programi,
  • poznavanje informacijske tehnologije in računalniško pismenost,
  • visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo,
  • odprtost in želja po spremembah, empatijo, proaktivnost in potrpežljivost.

Dodatna prednost:
  • Poznavanje programa Saop iCenter,
  • poznavanje programskih rešitev iz področja maloprodaje, veleprodaje, proizvodnje,
  • delovne izkušnje s področja implementiranja programskih rešitev v poslovne procese vodenja zalog,
  • poznavanje dela s poslovno dokumentacijo pri računovodskih procesih,
  • poznavanje računovodstva,
  • znanje in izkušnje z jezikom SQL.
Veliko energije vlagamo v dobro počutje svojih zaposlenih, kar lahko potrdimo s Certifikatom Družini (in družbi) prijazno podjetje. S formalnimi in neformalnimi druženji skrbimo za dobre medosebne odnose med sodelavci, saj verjamemo, da lahko le na ta način rastemo skupaj. Nudimo konkurenčno plačo in pogoje dela. Nudimo tudi možnost razvoja in stalnega učenja.

Rok za prijave: 14.7.2019.

Bi radi sodelovali z nami?

Vabljeni, da se nam predstavite tudi vsi, ki imate željo po sodelovanju z nami. Vedno radi spoznamo inženirje računalništva in informatike, ekonomiste, knjigovodje, računovodje, izkušene tržnike pa tudi druge strokovnjake iz drugih smeri.


Kontaktna oseba:
Jana Štolfa
zaposlitev@saop.si

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih