Zaposlitev

Zaposlitev

"V Saop se zavedamo, da uspeh ustvarjajo zaposleni." Petra Šinigoj, direktorica

Našo organizacijsko kulturo gradimo tako, da že vrsto let poudarjamo pomembne vrednote –prijaznost, partnerstvo, zanesljivost, zaupanje, ustvarjalnost in učinkovitost. Pomembno nam je, da sodelavci delajo v sproščenem vzdušju, ki je odprto za njihove ideje in predloge za izboljšavo, saj smo tako vsi bolj motivirani in zavezani k skupnemu cilju. Prav tako nam je pomemben stalni osebnostni in poklicni razvoj. Radi pokažemo sodelavcem, da smo vsi skupaj odgovorni in zaslužni za dosežke podjetja Saop.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev?
Od novih sodelavcev pričakujemo v prvi vrsti dobro strokovno znanje. Želimo si sodelavcev, ki izražajo tiste osebne vrednote, ki so pomembne tudi nam v organizacijskem okolju in takšne, ki bodo v našem delu našli nove izzive. 

Za kaj se bomo posebej potrudili pri nas?
Zaposlenim ponujamo delo v prijetnem delovnem okolju, kjer prevladujejo prijazni in spoštljivi medosebni odnosi. Skrbimo za stalni strokovni in osebni razvoj zaposlenih s ciljem razvoja uspešne kariere ter osebnih potencialov. Nagrajujemo za učinkovito delo s sodobnim plačnim sistemom. Skratka – trudimo se, da okolje podpira učinkovito delo in dobre medosebne odnose.


  

Zaposlimo: "Minimax išče sorodno dušo v prodaji"

Sooblikujte uspešno zgodbo vodilnega spletnega računovodskega programa v Sloveniji!
Od tebe pričakujemo, da zmoreš dnevno več ur prijazno komunicirati prek telefona in se znaš vživeti v različne poslovne procese strank. Poleg prepoznavanja prodajnih priložnosti in navduševanja potencialnih strank, boš pripravljal/a tudi ponudbe in pomagal/a strankam pri registraciji. 

Kaj boš počel/a?
Pretežno se boš ukvarjal/a s telefonsko prodajo spletnega programa Minimax. Zaupano ti bo  upravljanje prodajnih priložnosti. Pripravljal/apa boš tudi ponudbe in pomagal/a strankam pri registraciji. Prav ti bodo prišle sposobnosti prepričevanja in navduševanja strank.
 
Super moč

Ne potrebuješ super moči, moraš pa imeti najmanj VI. ali VII. stopnjo izobrazbe. Zaželene so izkušnje iz prodaje. Dobro je,  če poznaš poslovne procese (npr. trgovina, proizvodnja, računovodstvo). Pričakujemo, da si prijazen/a, potrpežljiv/a, imaš občutek za delo z ljudmi, da prevzameš odgovornost za svoje delo in si pri tem samostojen/a. Ker gre za telefonsko prodajo, je pomembno, da znaš vztrajati in zavrnitve jemlješ kot izziv.

Kaj ti ponujamo?
Ponujamo ti zaposlitev za določen čas (1 leto). Sprejela te bo izkušena ekipa, ki te bo uvedla v delo, saj imamo urejen sistem mentorstva. Delal/a boš v prijetnem in sproščenem okolju in imel/a možnost izobraževanja.  

Tempo?
Izpolnjevati moramo mesečni načrt, ki se razlikuje glede na letni čas, zato je delo raznoliko in polno izzivov. Delovni čas poteka od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00.  

Kje poteka delo?
Tvoje delo bo potekalo predvsem v pisarni in izjemoma na terenu. Lokacija dela je v Šempetru pri Gorici.

Odlični temelji
Saop je družini prijazno podjetje in smo  že 32 let vodilni ponudnik poslovnih programov in rešitev. Poleg Slovenije smo prisotni tudi na hrvaškem in srbskem trgu. Vlagamo v znanje, saj verjamemo, da je to ključ za napredek celotnega podjetja.

Prepričaj me s  svojim življenjepisom (bodi izviren), ki ga pričakujem do 31. 10. 2019.  


Bi radi sodelovali z nami?

Vedno radi spoznamo strokovnjake iz področja računalništva in informatike, matematike, ekonomije, knjigovodstva, računovodstva, izkušene tržnike in prodajalce ter druge strokovnjake iz drugih smeri. Vabljeni, da se nam predstavite.


Kontaktna oseba:
Jana Štolfa
zaposlitev@saop.si

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih