Zaposlitev

Zaposlitev

"V Saop se zavedamo, da uspeh ustvarjajo zaposleni." Petra Šinigoj, direktorica

Našo organizacijsko kulturo gradimo tako, da že vrsto let poudarjamo pomembne vrednote –prijaznost, partnerstvo, zanesljivost, zaupanje, ustvarjalnost in učinkovitost. Pomembno nam je, da sodelavci delajo v sproščenem vzdušju, ki je odprto za njihove ideje in predloge za izboljšavo, saj smo tako vsi bolj motivirani in zavezani k skupnemu cilju. Prav tako nam je pomemben stalni osebnostni in pokicni razvoj sodelavcev. Radi pokažemo sodelavcem, da smo vsi skupaj odgovorni in zaslužni za dosežke podjetja Saop.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev?
Od novih sodelavcev pričakujemo v prvi vrsti dobro strokovno znanje. Želimo si sodelavcev, ki izražajo tiste osebne vrednote, ki so pomembne tudi nam v organizacijskem okolju in takšne, ki bodo v našem delu našli nove izzive. 

Za kaj se bomo posebej potrudili v Saopu?
Zaposlenim ponujamo delo v prijetnem delovnem okolju, kjer prevladujejo prijazni in spoštljivi medosebni odnosi. Skrbimo za stalni strokovni in osebni razvoj zaposlenih s ciljem razvoja uspešne kariere ter osebnih potencialov. Nagrajujemo za učinkovito delo tako, ki je urejeno s sodobnim plačnim sistemom. Skratka – trudimo se, da okolje podpira učinkovito delo in dobre medosebne odnose.

Sooblikuj z nami uspešno zgodbo vodilnega programa v Sloveniji

Implementator Saop iCenter Knjigovodstvo m/ž

Kakšno je delo Svetovalca za implementacije Saop Knjigovodstvo?
Delo svetovalca v oddelku Pomoč in podpora strank se začne takrat, ko se kupec odloči, da želi uporabljati program Saop iCenter. Svetovalci pomagajo tako pri začetnih korakih (predstavitev produkta, strokovno in vsebinsko svetovanje na področju knjigovodstva in računovodstva, kot tudi pri nadaljnji rabi programa). Odgovarjajo na vprašanja o delovanju programa (telefonska pomoč in podpora), rešujejo tehnične težave, pripravljajo spletne vsebine za pomoč uporabnikom, predavajo o vsebini na seminarjih in konferencah, sledijo povratnim informacijam ter igrajo pomembno vlogo povezovalca med uporabniki in našo razvojno ekipo.

Delo svetovalca za naše poslovne rešitve je zelo dinamično, saj ga lahko dopolnjujete tudi z zahtevnejšimi opravili: če ste ambiciozni, ustvarjalni, inovativni in polni idej, kako bi naši namenski programi postali še bolj prijazni in funkcionalni, vam bo zaupano tudi sodelovanje z našo razvojno ekipo.

Delo poteka tako na lokaciji podjetja kot na terenu, pri strankah: telefonsko pomoč in podporo boste izvajali na sedežu podjetja v Ljubljani ali Šempetru pri Gorici, praktično poučevanje in vpeljava programa pa se izvaja na terenu pri uporabniku.

Ob vaši zaposlitvi se bo prvo leto vašega uvajanja v delo izvajalo pretežno na sedežu podjetja v Šempetru pri Gorici.


Od vas pričakujemo:
  • visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo,
  • delovne izkušnje s področja računovodstva, materialnega knjigovodstva,
  • veselje do dela s strankami in timskega dela,
  • poznavanje MS Office.
Dodatna prednost
  • Poznavanje programa Saop iCenter
  • Znanje in izkušnje s SQL poizvedbami
  • Poznavanje finančno materialnih procesov v gospodarstvu in/ali javnem sektorju
  • Poznavanje davčne zakonodaji
  • Poznavanje programskih rešitev iz področja knjigovodstva.

Katere veščine potrebujete
  • Resnična želja pomagati uporabnikom,
  • Odlično pisno in govorno komunikacijo,
  • Sposobnost razložiti zapletene teme na preprost način,
  • Smisel za zaznavanje neučinkovitosti in želja pa konstantnemu izboljševanju procesa dela in uporabniške izkušnje,
  • Odprtost in želja po spremembah, empatija, proaktivnost in potrpežljivost.
Nudimo:
  • Delo v družini prijaznem podjetju,
  • Konkurenčno plačo,
  • Možnost napredovanja.

Rok za prijave: 27.5.2019.



Bi radi sodelovali z nami?

Vabljeni, da se nam predstavite tudi vsi, ki imate željo po sodelovanju z nami. Vedno radi spoznamo inženirje računalništva in informatike, ekonomiste, knjigovodje, računovodje, izkušene tržnike pa tudi druge strokovnjake iz drugih smeri.


Kontaktna oseba:
Jana Štolfa
zaposlitev@saop.si

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih