30 let uspešnega poslovanja podjetja SAOP

30 let uspešnega poslovanja podjetja SAOP
Šempeter pri Gorici, 31. marec 2017 – Podjetje SAOP, ponudnik poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, v teh dneh praznuje 30-letnico delovanja. Ena izmed najstarejših programerskih hiš v Sloveniji ima svoje podružnice tudi na Hrvaškem, v Srbiji in Turčiji ter zaposluje več kot 100 visoko izobraženih strokovnjakov, lani spomladi pa je postala del mednarodne skupine Solitea. SAOP-jeve rešitve danes uporablja približno 6500 organizacij in ustanov, kar predstavlja več kot 30.000 uporabnikov. Med uporabniki njihovih rešitev je vsak četrti računovodski servis in vsaka tretja šola v Sloveniji.
 
SAOP-jevi začetki segajo v leto 1987, ko so Občina Nova Gorica, Dom upokojencev Nova Gorica ter Tekstilna tovarna Okroglica ustanovili podjetje z imenom Servis za avtomatsko obdelavo podatkov, ki je imelo status pogodbene organizacije. Ustanovitelje je združevala ideja olajšati delo računovodstvom, ki so bilance še vedno pripravljala ročno, s pomočjo luknjanih kartic.
 
Takratna programska oprema, sprogramirana v jeziku Cobol, je predstavljala prehod na računalniško obdelavo in pripravo podatkov. Podjetje je, zahvaljujoč dobremu poslovanju, že v prvem letu vlagateljem odplačalo njihove ustanovitvene vložke ter se registriralo kot družba z omejeno odgovornostjo. Ime podjetja je bilo skrajšano v SAOP Računalniško programiranje.
 
Prelomno leto 1999
Z letom 1999 je namesto dotedanjega Zakona o prometnem davku stopil v veljavo Zakon na dodano vrednost, kar je zahtevalo prilagoditev vseh programskih modulov. Zaradi dodatnih razvojnih in prodajnih potreb so na novo zaposlovali ter uspešno prilagodili program vsem zakonodajnim zahtevam. »Kot prvi ponudnik z zakonsko usklajenim programom je SAOP skokovito pospešil svojo prodajo in tržni delež. Med prvimi na slovenskem trgu smo ponudili lasten poslovno-informacijski sistem ERP iCenter, ki je bil eden prvih pripravljen za okolje Windows. Danes ga uporablja že več kot 14.000 uporabnikov,« je povedala direktorica Petra Šinigoj, ki je vodenje podjetja, v katerem je zaposlena že več kot 20 let, prevzela konec januarja 2017.
 
Razvoj miniMAX-a, danes najbolj priljubljenega spletnega računovodskega programa pri nas
Leta 2004 so vse znanje, izkušnje ter finančna sredstva vložili v razvoj spletnega računovodskega programa miniMAX, ki je namenjen računovodskim servisom, malim podjetjem, samostojnim podjetnikom in društvom. Pri razvoju prvega spletnega računovodskega programa v Sloveniji so sledili cilju uporabnikom ponuditi enostavno rešitev, ki poslovanje poenostavi z računalniškim oblakom. Število uporabnikov miniMAX-a je ves čas raslo in posledično se je širila tudi SAOP-jeva razvojno-prodajna ekipa. Danes je miniMAX najbolj priljubljen računovodski program pri nas, ki ga uporablja več kot 18.000 podjetij.
 
Spremenjena davčna zakonodaja z davčnim potrjevanjem računov, ki je začela veljati leta 2016, je spodbudila razvoj enostavnega programa za poslovanje z gotovino Saopnet POS, ki je uporabnikom na voljo brezplačno.
 
Ustanovitev hčerinskih podjetij na Balkanu
Nov mejnik v razvoju podjetja predstavljata leti 2010 in 2012, ko sta bili ustanovljeni hčerinski družbi v Srbiji in na Hrvaškem. Konec leta 2015 so vstopili tudi na turški trg, ki s 3,2 milijona pravnih subjektov predstavlja ogromen potencial, vendar je SAOP zaradi nestabilnih političnih razmer poslovanje na tem trgu zamrznil.
 
Pripojitev mednarodni korporaciji
Ves čas svojega obstoja podjetje beleži rast poslovanja in števila uporabnikov – maja 2015 so presegli magično število 30.000 uporabnikov. Tudi leto 2016 je bilo za SAOP prelomno, saj je marca postal del mednarodne skupine Solitea, ki zaposluje več kot 600 ljudi, njihove IT-rešitve pa uporablja več kot 235.000 uporabnikov v 11 državah. Pod okriljem velike mednarodne skupine je SAOP-ju omogočen hitrejši razvoj ter širitev na nove, predvsem srednjeevropske trge.
 
»Veliko vlagamo v razvoj svojih programskih rešitev. Uporaba agilne metodologije, predvsem sodobne razvojne metode Scrum, ki smo jo nedavno uvedli v svoje poslovanje, nam omogoča hitro prilagajanje in odzivanje na spremembe. Z drugačnim, celostnim pristopom k razvoju rešitev je zagotovljena popolna transparentnost vsem sodelujočim v projektu, obenem pa nam preobrazba procesov zagotavlja pomembno konkurenčno prednost zaradi hitrejših in kakovostnih izdaj naših programskih orodij,« je še dejala Šinigojeva.

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih