Aktualno

iCenter ostaja strateški produkt Saopa

17.08.2017
30. obletnica prinaša Saopu nov veter v jadra, prinaša nove izzive in tudi sveže ideje. Izkušnje modrih smo oplemenitili z energijo mladih, s pomočjo katerih bo Saop zakorakal v novo obdobje. 
več...

Kako je nastal nov logotip Saop?

08.05.2017
 Ob 30. obletnici poslovanja smo posodobili svoj logotip, ki odraža vizijo in vrednote našega podjetja. V nadaljevanju predstavljamo, kako je nov logotip nastal, zakaj je prav take oblike in kakšna je njegova zgodba.
več...

30 let uspešnega poslovanja podjetja SAOP

11.04.2017
 Podjetje SAOP, ponudnik poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, v teh dneh praznuje 30-letnico delovanja. več...

Petra Šinigoj nova direktorica podjetja SAOP

16.02.2017
Petra Šinigoj je nova direktorica podjetja SAOP, vodilnega ponudnika poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove. 
več...

Sonja Šinigoj na sprejemu pri predsedniku Borutu Pahorju

25.01.2017
Sonja Šinigoj, direktorica podjetja SAOP, se je na povabilo predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja udeležila delovnega kosila v počastitev izjemnih dosežkov na področju gospodarstva v lanskem letu. več...

SAOP – vodilni informacijski sistemi

09.07.2016
V podjetju SAOP je zaposlenih več kot 100 visoko izobraženih strokovnjakov v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem, ki v pozitivni delovni klimi dnevno skrbijo za razvoj programov, pomoč in izobraževanje uporabnikov. več...

SAOP pridobil polni certifikat Družini prijazno podjetje

18.05.2016
Z osnovnim certifikatom zastavljene ukrepe smo uspešno vpeljali v svoje poslovanje in dosegli cilje, zato je bila po štirih letih možna nadgradnja na višjo raven. več...

SAOP odslej del skupine Solitea

05.04.2016
Podjetje SAOP je postalo del češke skupine Solitea. S tem nam bo omogočen hitrejši razvoj rešitev ter lažja širitev na nove tuje trge in krepitev na obstoječih. več...

Prejeli smo slovenskega gospodarskega oskarja

10.03.2016
Sonja Šinigoj je prejemnica prestižne nagrade za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za leto 2015, ki jo podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije. več...

Enostavno davčno potrjevanje računov

27.10.2015
Od novega leta dalje bo treba davčno potrditi vsak izdani gotovinski račun. več...

Nove poslovne priložnosti za sodelovanje s srbskimi podjetji

05.01.2015
Po uspešnem povezovanju z novosadskim gospodarstvom je SAOP pomagal pri vzpostavitvi povezav še s podjetji iz Kraljeva, ki je eno od največjih srbskih industrijskih središč. več...

S SAOP-om do certifikata za nacionalno poklicno kvalifikacijo

28.10.2014
SAOP omogoča pridobitev Certifikata Nacionalne poklicne kvalifikacije za računovodjo in knjigovodjo strankam in partnerjem. več...

Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja

23.05.2014
30.000 poslovnih subjektov in javnih ustanov danes išče kakovostne rešitve za elektronsko poslovanje. več...

Kmetovanje ni administracija – kmetje potrebujejo enostavne rešitve za e-poslovanje

31.03.2014
Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma je kmetom z našo pomočjo predstavil preprost model e-poslovanja na kmetijah, v skladu z davčno in kmetijsko zakonodajo. več...

Na slovenskih kmetijah že poslujejo z miniMAXom

07.03.2014
Nove zakonske zahteve od kmetov zahtevajo vedno več administracije. Spletni računovodski program miniMAX kmetijskim gospodinjstvom poenostavlja uresničevanje zahtev Zakona o dohodnini na cenovno ugoden način, z vsemi prednostmi e-računovodstva in brezpapirnega poslovanja. več...

Država nad sivo ekonomijo s povečanjem administrativnega dela

11.02.2014
Od 1. januarja 2014 je treba za vsa izplačila potnih stroškov in drugih materialnih stroškov poročati državi. To terja od podjetij dodatne obdelave, zbiranje novih podatkov in njihovo poročanje. več...

E-računovodstvo so podjetniki in servisi dobro sprejeli (Intervju za DELO)

30.01.2014
Tri četrtine malih in mikrogospodarskih družb z manj kot 50 zaposlenimi in letnimi prihodki več kot 25.000 evrov nima svojega računovodje in vodenje poslovnih knjig zaupa računovodskim servisom. Po drugi strani se od računovodij zahteva čedalje več... več...

SAOP izvaža znanje in dobre prakse

06.01.2014
Srbska in hrvaška podjetja spoznavajo zakonske novosti ter njihovo izvajanje v praksi. Priložnost za SAOP-jeve uporabnike z izpostavami v tujini. več...

Odprli smo nov oddelek v Ljubljani

29.11.2013
Z odprtjem nove izpostave v Ljubljani želimo okrepiti našo prisotnost in se še bolj približati uporabnikom iz osrednje in vzhodne Slovenije. več...

XXL Konferenca znanja in dobrih praks

27.11.2013
Na naši osrednji letni XXL Konferenci na Ptuju se je zbralo 232 računovodij, finančnikov in menedžerjev. Obenem smo zaključili dobrodelno akcijo zbiranja sredstev za center CIRIUS. več...

SAOPjevi otroci se učijo dajanja

04.11.2013
Že tretje srečanje otrok in vnukov zaposlenih v SAOP je potekalo v znamenju dobrodelnosti in ustvarjalnosti. več...

Z gospodarskimi vezmi med Goriško in Vojvodino do ruskega in italijanskega trga

25.10.2013
Po uspešnem prvem srečanju delegacij Regionalne privredne komore Novi Sad in GZS Območne zbornice za severno Primorsko je bil podpisan sporazum za tesnejše gospodarsko sodelovanje in medsebojni pomoči na tretjih trgih. več...

Poenostavljen prehod na elektronsko poslovanje na tujih trgih

07.10.2013
Spletni računovodski program miniMAX srbskim podjetjem poenostavlja obračun davka na dodano vrednost ter izpolnjevanje zakonskih zahtev glede elektronske oddaje DDV. več...

Spletno računovodstvo miniMAX osvaja tržišče poslovnih rešitev za majhna podjetja

07.08.2013
Spletni poslovni program miniMAX v prvem polletju s 17-odstotno rastjo uporabnikov. 51-odstotna rast prodaje licenc podjetnikom je odlična poslovna priložnost za računovodske servise. več...

Organizacije izkoriščajo poletni premor za izobraževanje

31.07.2013
V podjetju SAOP že 10. leto izvajamo Poletne seminarje, s katerimi organizacije izboljšujejo kompetence svojih zaposlenih. Naredili smo kratek pregled naših poletnih srečanj z uporabniki, kjer je bilo letos za petino več udeležencev kot lani. več...

iCenter eRegistrator je prejel Zlato priznanje za inovativnost

14.06.2013
SAOP-ov dokumentni sistem iCenter eRegistrator je dobil zlato priznanje GZS za inovacijo in se bo potegoval za najboljšo slovensko inovacijo v letu 2012. več...

Ustvarjalnik: PinQuest je zabava in priložnost za promocijo turizma

03.06.2013
Tokrat v okviru Ustvarjalnika, kjer sodelujemo kot mentorji, predstavljamo mednarodni projekt PinQuest, inovativni model za promocijo in razvoj turizma ter priložnost za turistična podjetja, da se oglašujejo na drugačen način. več...

Vrtcem pomagamo k večji likvidnosti

28.05.2013
Na srečanjih s predstavniki slovenskih vrtcev brezplačno svetujemo, kako poenostaviti poslovanje in ustvariti dodatne prihranke s pomočjo programa iCenter, ki ga uporablja večina slovenskih vrtcev. Srečanjem v Kopru in Šempetru pri Gorici so sledila še srečanja v Mariboru, Žalcu in Ljubljani. več...

SAOP-ovo prvo regijsko srečanje

09.05.2013
V Novem Sadu (Srbija) smo izvedli prvo srečanje zaposlenih iz vseh povezanih družb, poslovnih partnerjev in predstavnikov gospodarskih združenj. Podjetje WIN-TIM iz Kragujevca nagrajeno za dolgoletno sodelovanje. več...

Ustvarjalnik: Ekipa Prešerc na zabaven način predstavlja Ljubljano

01.05.2013
V okviru Ustvarjalnika svetujemo pri prvih podjetniških korakih tudi Tadeji Soklič in Lei Vučko, ki se že dalj časa ukvarjata z dizajnom in ustvarjanjem iger. Vpodjetniški svet sta vstopili z družabno namizno igro Prešerc, ki na zabaven način prikazuje življenje v Ljubljani. več...

Z novim iCentrom pospešujemo prehod na brezpapirno poslovanje

29.04.2013
Nova različica poslovnih rešitev SAOP iCenter prinaša izpopolnjen dokumentni sistem eRegistrator, ki zmanjšuje poslovna tveganja in do 20 odstotkov poceni uvedbo brezpapirnega poslovanja v podjetja in javne ustanove. več...

Ustvarjalnik: Predstavljamo ekipo Milo za drago

29.04.2013
Kot smo že poročali so našo direktorico Sonjo Šinigoj zaradi bogatih podjetniških izkušenj povabili k mentorstvu v mladinskem podjetniškem inkubatorju Ustvarjalnik, kjer svetuje ekipam, ki bodo v štirih mesecih odprla lastno podjetje. Tokrat predstavljamo ekipo Milo za drago. več...

Ustvarjalnik: s pomočjo učenja v praksi do lastnega podjejta

02.04.2013
Direktorico podjetja SAOP, Sonjo Šinigoj, so zaradi svojih bogatih podjetniških izkušenj povabili k sodelovanju v mladinski podjetniški inkubator Ustvarjalnik, kjer bo kot mentorica svetovala šestim izbranim podjetniškim ekipam s ciljem "v štirih mesecih odpreti lastno podjetje". Predstavljamo prvo ekipo PreLESno. več...

Sonja Šinigoj iz podjetja SAOP postala gospodarstvenica leta 2012 na Primorskem

15.03.2013
Vodilne medijske hiše na primorskem so na svojem 16. izboru gospodarstvenika Primorske ta laskavi naziv podelile direktorici podjetja SAOP Sonji Šinigoj. več...

Utrinki z dogodka: 8. marec znanja

08.03.2013
V SAOP-ju smo 8. marec sklenili praznovati drugače – v okviru izobraževanja, ki je potekalo v Konferenčnem centru Perla in se nadaljevalo z ogledom lepot in dobrot Goriških Brd. več...

Spletni program SAOP miniMAX na voljo tudi hrvaškim podjetjem

07.03.2013
S hrvaško različico je spletni računovodski program miniMAX postal vodilni poslovni program za majhna podjetja v regiji – v treh letih do 10-odstotnega tržnega deleža. več...

Zgodba Sonje Šinigoj navdušila poslovne ženske na mednarodnem srečanju Opera di donna

26.02.2013
Ženske v vlogi voditeljic imajo lahko ključno vlogo pri ustvarjanju pogojev za družbo blagostanja in enakih možnosti. Sonja Šinigoj, direktorica v SAOP d.o.o., je v Italiji na srečanju poslovnih žensk „Opera di donna“ predstavila dobro prakso vodenja podjetja, ki temelji na delu z zaposlenimi, družbeni odgovornosti in vlaganju v razvoj. več...

SAOP na Hrvaškem zgradil partnersko mrežo

21.02.2013
Z izgradnjo partnerske mreže na hrvaškem tržišču smo postavili temelje za okrepitev tržnega deleža pri prodaji poslovne programske opreme. Pomemben mejnik za SAOP-jeve uporabnike z izpostavami na hrvaškem bo 6. 3. 2013, ko z uradno predstavitvijo v Zagrebu vstopa na Hrvaško tržišče tudi spletni računovodski program miniMAX. več...

Omogočili smo avtomatski uvoz podatkov iz eAsistenta v iCenter

03.02.2013
Zverzijo iCentra 6.22.5. lahko uporabniki modula Obračun storitev v šolah in vrtcih s preprostim klikom avtomatsko uvažajo podatke učencev in dijakov iz vse bolj pribljubljene aplikacije eAsistent v naš iCenter. več...

180 računovodjem predstavljene novosti v zakonodaji in programih SAOP

16.01.2013
Na „Posvetu za računovodje“ smo poleg strokovnih računovodskih vsebin predstavili dobre prakse računovodstva, ki jih ponuja spletni računovodski program miniMAX in nove programske rešitve, ki jih ponuja ERP informacijski sistem iCenter. več...

Družbena odgovornost

03.01.2013
V podjetju SAOP kljub neugodnim gospodarskim razmeram ohranjamo družbeno odgovornost z dobrodelnimi dejavnostmi. V nadaljevanju navajamo nekatere donacije iz leta 2012. več...

SAOP je tudi uradno družini prijazno podjetje

13.12.2012
SAOP se je kot tretje primorsko podjetje pridružil 140 slovenskim podjetjem in ustanovam, s skupno prek 57 tisoč zaposlenimi, ki se zavedajo pomena obravnave družinske vloge zaposlenih pri upravljanju organizacije. več...

iCenter z novim dokumentnim sistemom eRegistrator

28.11.2012
Dokumentni sistem eRegistrator v povezavi z akreditiranimi storitvami za varno hrambo, kot je E-Arhiv Pošte Slovenije, poenostavlja celovito uvedbo zakonsko skladnega brezpapirnega poslovanja. več...

SAOP podjetjem na Hrvaškem pomaga pri vstopu v EU

11.10.2012
SAOP podjetjem na Hrvaškem že omogoča poslovanje v skladu s trenutno nacionalno in evropsko zakonodajo, tako da jim ob vstopu v Evropsko Unijo ne bo treba menjati ali dograjevati poslovnega informacijskega sistema. več...

SAOP miniMAX 15 ima nov sistem za poslovna poročila

10.09.2012
SAOP je v novo različico vodilnega spletnega poslovnega programa miniMAX vgradil popolnoma nov sistem za izdelavo prilagojenih poslovnih poročil, s katerimi podjetniki pridobijo ažurne informacije iz vseh ravni poslovanja za kakovostno in hitro odločanje. več...

SAOP še krepi zadovoljstvo uporabnikov

10.09.2012
Zadnja neodvisna raziskava zadovoljstva uporabnikov Microsoft CSAT je pokazala, da je s poslovnimi rešitvami in storitvami podjetja SAOP zadovoljnih kar 97 % anketiranih uporabnikov. več...

Z vlaganji v zaposlene še povečati konkurenčno prednost

10.09.2012
V podjetju SAOP smo v skladu s poslovnim načrtom za leto 2012 in 2013 predvideli povečano vlaganje v izobraževanje zaposlenih, ki je usmerjeno v uresničevanje strategije. več...

Naklonjeni mlademu podjetništvu

10.09.2012
SAOP je kot sponzor sodeloval pri izvedbi podjetniškega maratona Ljubljana Startup, kjer so na presenečenje mnogih zmagale ideje obrnjene stran od hitrega zaslužkarstva. več...

Prvi slepi knjigovodja

06.08.2012
SAOP je doniral Boštjanu Štefaniču licenco za paket miniMAX Maksi računovodstvo. Z miniMAX-om so lahko tudi slepi in slabovidni odlični poklicni računovodje. več...

Mlada podjetnika leta 2012 uporabljata naš miniMAX

30.07.2012
Mlada podjetnika leta 2012, Maja Švener in Gregor Koprivnik, za vodenje uspešnega podjetja Konverzija d. o. o. uporabljata računovodski program miniMAX. več...

SAOP gradi mostove med Goriško in Vojvodino

08.06.2012
V prostorih podjetja SAOP je potekalo srečanje delegacij Regionalne privredne komore Novi Sad in predstavnikov GZS Območne zbornice za severno Primorsko. več...

Za 93% nižji stroški pri poslovanju z e-Računi iCenter

30.05.2011
Z zmožnostjo prejema in pošiljanja elektronskih računov v ERP informacijski sistem iCenter smo uporabnikom omogočili prehod na cenejše, kakovostnejše elektronsko poslovanje z dobavitelji ter izboljšanje plačilne discipline. več...

SAOP je najboljši delodajalec

17.03.2011
Strokovna žirija in poslovna javnost sta podjetje SAOP izbrala za najboljšega zaposlovalca v izboru nacionalnega projekta Zlata nit 2010 v kategoriji srednjih podjetij. več...

Uporaba rešitev SAOP pomeni uporabnikom konkurenčno prednost

28.07.2010
Vodilno svetovno podjetje za raziskave TNS je že tretje leto zapored izvedlo anketo zadovoljstva uporabnikov SAOP ob podaljšanju postopka Microsoft Gold Certified Partner. več...
ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih