30 let podjetja Saop

O nas
Zgodba podjetja Saop traja že 30 let. Verjamemo, da smo uspešni zato, ker poslujemo v skladu z vrednotami: zaupanje, učinkovitost, ustvarjalnost, partnerstvo, zanesljivost in prijaznost.

1987 –
Ustanovitev pogodbene družbe – Servisa Servis za avtomatsko obdelavo podatkov (kasneje Saop) je bilo ustanovljeno kot »pogodbena« organizacija, saj takrat d.o.o.-ja ali drugih oblik podjetništva še ni bilo. Med prvimi v Sloveniji smo ponudili poslovne programske rešitve.
 
1999 - Z letom 1999 je stopil v veljavo Zakon na dodano vrednost, kar je zahtevalo zakonsko prilagoditev vseh programskih modulov. Zaradi dodatnih razvojnih in prodajnih potreb se je bistveno povečalo število zaposlenih.
 
2004 – Rojstvo Minimaxa-a. Leta 2004 smo vse znanje, izkušnje ter finančna sredstva vložili v razvoj spletnega računovodskega programa Minimax, ki je namenjen računovodskim servisom, malim podjetjem, samostojnim podjetnikom in društvom. Danes je Minimax najbolj priljubljen računovodski program v Sloveniji.
 
2016 – Saop je postal del mednarodne skupine Solitea, ki zaposluje več kot 600 ljudi in ima več kot 235.000 uporabnikov programov v 11. državah. Pod okriljem velike mednarodne skupine je Saop-ju omogočen hitrejši razvoj ter širitev na nove, predvsem srednjeevropske trge.
 
2017 – ob 30. obletnici delovanja, smo spremenili zunanjo oblikovno podobo, vodenje podjetja pa je prevzela nova direktorica Petra Šinigoj. V tem letu se lahko pohvalimo z več kot 30.000 uporabniki. 

Več o zgodovini podjetja 

miniMAX je najbolj priljubljen spletni računovodski program, ki si ga lahko delita malo podjetje in računovodski servis, zato se podatki vnašajo samo enkrat, v vsakem trenutku pa sta popolnoma usklajena. miniMAX je enostaven za uporabo in ga lahko pričnete uporabljati že takoj po kratki brezplačni predstavitvi.

ERP informacijski sistem iCenter se z vrsto prilagojenih programskih rešitev prilagodi poslovnim procesom srednje velikega in velikega podjetja ali zavoda. S pomočjo samodejnih analiz vaših delovnih procesih vam hitro zagotovi kvalitetne informacije za odločanje na ravni vodstva in znižanje stroškov poslovanja.

Saopnet POS je preprost blagajniški program za gotovinsko poslovanje. Program je usklajen z Zakonom o potrjevanju davčnih računov. Uporabljati ga začnete v 5 korakih brez dodatnega uvajanja, zakonodajne in vsebinske nadgradnje programa so brezplačne – tudi za davčne blagajne.
ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev miniMAX
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih