Strokovna konferenca za računovodje in poslovne sekretarje



Kaj smo se naučili po spremembah davčne zakonodaje 1. 1. 2017?
Katere so najpogostejše napake pri obračunu DDV, o katerih poroča FURS?
Poznate zadnje aktualnosti na področju DDV-ja?
Vas zanimajo aktualnosti iz Plač in Kadrovske evidence?
Kakšne so najnovejše funkcionalnosti, ki vam jih omogoča prihajajoča verzija iCentra?
  
12 strokovnih predavanj, 3 dvorane:

Aktualnosti na področju DDV-ja
Dileme pri obračunu potnih nalogov v javnem sektorju
Povračilo stroškov in drugih osebnih prejemkov v gospodarstvu
Terjatve - popravki in odpisi (knjigovodski in davčni vidik)
Regres za letni dopust
Novosti v kadrovski evidenci
Nabava in prodaja v iCentru,
+ še več...
  
Rezervirajte si svoje mesto že pred prvomajskimi prazniki!
30% nižja kotizacija za prijave do 18. 5. 2017!

Konferenca je razprodana!


Razlogi za udeležbo


    
Od "mini davčne reforme" je minilo nekaj mesecev. Kljub temu pa FURS ugotavlja, da imajo knjigovodje še zmeraj precej težav pri tolmačenju nove zakonodaje, saj se napake kar kopičijo. S tem namenom za vas organiziramo strokovno konferenco, na kateri bodo zunanji davčni strokovonjaki ter SAOP svetovalci poskrbeli, da vas pri vašem delu nič ne bo presentilo, hkrati pa odgovorili na vsa vprašanja in morebitne dileme, ki se pojavljajo pri vašem delu.
   
Seveda se ne bomo ustavili zgolj pri aktualni davčni problematiki. Poskrbeli bomo, da boste seznanjeni tudi z vsebinami, vezanimi na plače, kadrovsko evidenco, za gospodarstvo pa smo pripravili posebno sekcijo, ki bo namenjena optimizaciji nabavno-prodajnih poslovnih procesov.

Da bomo aktualno problematiko obdelali iz različnih zornih kotov, smo povabili poleg svetovalcev SAOP tudi zunanje strokovnjake. Z nami bodo:
  • davčna in pravna svetovalka Tanja Urbanija,
  • strokovnjakinja s področja računovodstva Fenja Borštnar,
  • svetovalka s finančno-računovodskega področja Majda Gominšek.
   
Udeležba na majski konferenci vam prinaša številne ugodnosti:
  • Da se boste odpočili od naportnih tem, vas bomo razbremenili vožnje - organiziramo avtobusni prevoz.
  • Poskrbljeno je tudi za kratek panoramski izlet po slovenski obali z ladjico.
  • Lahko se boste odpravili na ogled Sečoveljskih solin.
  • Razvajali vas bomo s številnimi dobrotami.
  • Darilo za vse udeležence konference.
  • 30 % popust na vse zgodnje prijave.
    

Za vas smo pripravili...

  • izbor najboj aktualnih tem, ki vam jih bomo predstavili v čudovitem okolju slovenske obale
  • najbolj vroče teme s področja davčne zakonodaje. Katere dileme se najpogosteje pojavljajo pri obračunu DDV-ja? Kakšna pojasnila daje FURS?
  • vse o povračilu stroškov, vezanih na delo ter drugih osebnih prejemkov. Pravočasno spoznajte pravilen obračun ter pripravo potnih nalogov, regresa, tako z vidika zakonodaje kot obdelav v iCentru. Predstavili vam bomo specifike tako v javnem kot zasebnem sektorju.
  • vsebine, vezane na trgovinske in proizvodne module iCentra. Pojasnili vam bomo proces nabave in prodaje v iCentru, skušali predstaviti primere dobrih praks in vam s pomočjo SAOP svetovalev pomagali pri optimizaciji vaših poslovnih procesov.
  • pester obkonferenčni program za sprostitev po napornih predavanjih - izlet z ladjico po slovenski obali, ali ekskurzijo po Sečoveljskih solinah - edinstvenem krajinskem parku na slovenski obali.

Lokacija, termin in cena


Kdaj in kje

26. 5. 2017,
Hotel Marita****, Portorož

Udeležbo priporočamo:
računovodjem, knjigovodjem in ostalim sodelavcem, ki ste v delovnem procesu z njimi povezani (poslovni sekretarji, kadrovniki, ...), zaposlenim v javnem in zasebnem sektorju.


Kotizacija:
ob prijavi do 18. 5. vam pripada 30 % popust!

Redna cena: 220 € + DDV
Akcijska cena: 154 € + DDV na osebo,
3. oseba iz vaše organizacije: 50 € + DDV.

V ceno je vključeno vse:

  • avtobusni prevoz na kraj dogodka in nazaj
  • strokovna predavanja in gradiva za vseh 12 predavanj
  • vsi obroki: prigrizki med odmori, kosilo
  • organiziran panoramski izlet z ladjico po slovenski obali
  • organiziran ogled Sečoveljskih solin
  • darilni paket presenečenja

              

Utrinki iz preteklih SAOP konferenc

Kaj vse smo počeli na preteklih dogodkih in konferencah (utrinki, slike), si lahko preberete tukaj.




Pokrovitelji konference:




	

			
ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih