PRIPOMOČEK za pripravo aneksov k pogodbam o zaposlitvi (javni sektor)

Glede na 10. člen Aneksa št. 12 h Kolektivni pogodbi za javni sektor morajo delodajalci za zaposlene pripraviti nove anekse k obstoječim pogodbam, saj javni uslužbenci pridobijo pravico do izplačila višje plače glede na uvrstitev delovnega mesta po pogojih, navedenih v tem členu.

V Saop iCentru bomo v ta namen pripravili plačljiv pripomoček, ki bo omogočal:
  1. Pripravo in izpis aneksov za zaposlene na podlagi vzorca, ki ga je pripravilo pristojno Ministrstvo. Pripomoček bo samodejno pripravil anekse na podlagi že vnesenih podatkov delavca. S tem se bistveno prihrani čas pri organizacijah z večjim številom zaposlenih.
  2. Shranjevanje pripravljenega aneksa v dokumentacijo zaposlenih (eRegistrator). Izpisane anekse boste lahko shranili v dokumentacijo zaposlenih in do njih dostopali kadarkoli.
  3. Avtomatizem spremembe plačnega razreda za zaposlene, ki s 1. 1. 2019 pridobijo pravico do izplačila višje plače (za en plačni razred). Pred obračunom plače za januar 2019 vam ne bo potrebno ročno spreminjati plačnih razredov zaposlenim, saj bo pripomoček omogočal avtomatsko spremembo podatkov o plačnem razredu vsem zaposlenim hkrati.
  
OPOMBA: Podatke o plačnih razredih v iCentru pa lahko popravite tudi ročno (iCenter je skladen z zakonodajo – pripomoček je torej namenjen predvsem tistim, ki si želite to opravilo poenostaviti in pospešiti).

Kako do pripomočka?
Pripomoček naročite preko portala http://moj.saop.si,  in sicer s prijavo na posnetek "PRIPOMOČEK za pripravo aneksov k pogodbam o zaposlitvi (javni sektor)". Ob naročilu pripomočka boste pridobili tudi dostop do posnetka spletnega seminarja, na katerem so predstavljena natančna navodila za uporabo. Navodila boste prejeli tudi v pisni obliki. Po zaključku seminarja boste prejeli aktivacijsko kodo, s katero boste pripomoček tudi aktivirali.

Predavatelji

Jana Blažič

Jana je svetovalka za področje Saop iCenter Plače. Po izobrazbi je ekonomistka, izkušnje pa si je nabirala tudi v računovodskih servisih. Od leta 2005 izvaja implementacije programov ter pomaga uporabnikom programov Saop pri njihovem vsakdanjem delu.
Jana poleg dela na podpori tudi predava na klasičnih in spletnih seminarjih ter konferencah. Vedno znova prejema številne pohvale za razumljivo podajanje znanja in dostopnost do slušateljev. Sodeluje tudi pri ustvarjanju in testiranju programov Saop Plače.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena pripomočka je odvisna od števila zaposlenih v vaši organizaciji:
  • do 50 zaposlenih = 90 € + DDV
  • 50 - 99 zaposlenih= 150 € + DDV
  • 100 - 199 zaposlenih = 190 € + DDV
  • nad 200 zaposlenih = 250 € + DDV

Cena vključuje:
  • dostop do pripomočka (aktivacijsko kodo),
  • posnetek spletnega seminarja, z natančnimi navodili glede namestitve in uporabe pripomočka,
  • pisna navodila za uporabo pripomočka.

Naročilo pripomočka

Pripomoček naročite preko prijave na posnetek "Pripomoček za pripravo aneksov k pogodbam o zaposlitvi (javni sektor)". Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa iCenter: po kliku na spodnji gumb vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • v primeru dodatnih vprašanj nam pišite na seminarji@saop.si ali nas pokličite na 05 393 40 18 / 16




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih