Poglobljeno o kadrovski evidenci in personalnih mapah


Delovnopravna dokumentacija mora biti urejena, pregledna in skladna z zakonodajo (npr. Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti). Z urejenim kadrovskim področjem boste namreč ves čas prepričani, da je dokumentacija vaših zaposlenih urejena skladno z zakonodajo, vaše delo bo manj stresno. Glede na to, da imate pri kadrovski dokumentaciji opravka z osebnimi podatki, tukaj veljajo še posebne smernice in pravila določena z uredbo GDPR. Če vas zanima, kako postaviti trdne delovnopravne temelje v organizaciji, vas vabimo k udeležbi na spletni seminar, kjer boste spoznali:
   
  • konkretne napotke, kako si urediti kadrovsko dokumentacijo ter personalne mape zaposlenih,
  • katere so najpogostejše sankcije delovnega inšpektorata,
  • kako se izogniti morebitnim tveganjem,
  • kako zadostiti kriterijem GDPR za obdelavo in poskrbeti za varnost podatkov zaposlenih,
  • kakšna so priporočila ter omejitve glede nadzora zaposlenih na delovnem mestu

Poudarek predavanja bo predvsem na zakonitih personalnih mapah in vodenju kadrovskih evidenc.
Udeležbo priporočamo kadrovikom, direktorjem, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki v organizacijah urejajo kadrovsko dokumentacijo.
  
Dnevni red
1. del: Z urejenimi personalnimi mapami in kadrovskimi evidencami do bolj varnega poslovanja

Predavatelj:
Andreja Samec Koderman, Kadrovska asistenca
Termin:
16. december 2020 od 9.00 do 12.00
Vsebina:

Urejene personalne mape in proces zaposlitve delavca
(od 9.00 do 10.30):
  • Pogosta tveganja zaradi neurejene kadrovske dokumentacije v personalnih mapah
  • Kako zakonito izpeljati in dokumentirati postopek zaposlitve delavca
  • Ključni roki v postopku zaposlitve delavca in možne sankcije v primeru neupoštevanja le teh
  • Kako si zagotovita ključna dokazila o zakonito izvedenih postopkih in hramba le teh
  • Kako izgleda urejena personalna mapa – priporočila in praktični primeri
  • Katerih dokumentov ni dovoljeno hraniti v personalni mapi
  • Katera zakonodaja nam nalaga obveznost vzpostavitve personalnem mape delavcev
  
Odmor: 10.30 - 10.45

Kako vzpostaviti vse štiri obvezne kadrovske evidence
(od 10.45 do 12.00):
  • Katere so zakonsko obvezne kadrovske evidence
  • Zakonske podlage in obveznosti pri načinu vodenja kadrovskih evidenc
  • Na kak način jih je delodajalec dolžan vzpostavit, vodit, ažurirat in arhivirat
  • Najpogostejše sankcije zaradi neustrezno vodenih kadrovskih evidenc
  • Pogoste napake delodajalcev pri hrambi kadrovskih evidenc

2. del: GDPR in kadrovska dokumentacija

Predavatelj: mag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke
Termin: 16. december 2020 od 13.00 do 14.00
Vsebina:
  • GPPR in pravne podlage za obdelavo podatkov o zaposlenih
  • zbiranje in posredovanje podatkov o zaposlenih
  • varnost podatkov v kadrovski dokumentaciji
  • nadzor zaposlenih na delovnem mestu (e-pošta, videonadzor, internet...)
  • omejitve in priporočila

Predavatelji

mag. Andrej Tomšič

Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi.
Rodil se je leta 1977 v Postojni. Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske družbe in bil član naslednjih teles DG INFSO pri Evropski komisiji: eEUROPE +2003 Statistical Working Group, eAccessibility Expert Group, ENISA National Liaison Officer, eEUROPE 2005/ i2010 ter Safer Internet plus Management Committee.

Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi. Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in Article 29 Working Party Technology Subgroup. Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005.

Govori angleški, hrvaški in srbski, pasivno pa italijanski jezik.
Preberi več ...

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman je partnerica in direktorica Pravne asistence pri Kadrovski asistenci. Zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije. Kot kadrovska revizorka je pomagala velikemu številu slovenskih podjetij pri vzpostavitvi varnih delovnopravnih temeljev.
Andreja je specializirana na področju izvedbe kadrovskih revizij, priprave kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanj, kompetenčnih modelov, modelov razvoja kadrov, organizaciji dela in delovnega časa ter zasnove kreativne in navdihujoče promocije zdravja v podjetjih. Je licencirana PXT svetovalka na področju razvoja in planiranja karier. Leta 2015 in 2017 je kot edina slovenka na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena prijave na spletni seminar: 99 € + DDV

Ob prijavi prejmete strokovno gradivo, spletni seminar se NE snema.

  

Prijava na spletni seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa SAOP iCenter: po kliku na spodnji gumb vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar: zahtevajte geslo >>




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih