Računovodski servisi - prikaz dela v iCentru in Minimaxu

Računovodski servisi se pri svojem delu soočate s številnimi poslovnimi in tudi časovnimi izzivi. Zahteve vaših strank so raznolike, saj ima vsaka svoje potrebe glede izmenjave informacij in dokumentov. S seminarji za računovodske servise, ki bodo tokrat vezani na oba naša programa iCenter in Minimax, vam želimo predstaviti, na kakšen način lahko z uporabo naših programov prilagodite poslovne procese in s tem poenostavitve poslovanje ter prihranite na času.
     

DNEVNI RED

Zbor udeležencev: 8.45
Trajanje seminarja: 9.00 - 14.00
1. sklop: Računovodstvo in iCenter (9.00 - 12.00)
2. sklop: Računovodenje v Minimaxu (12.00 - 14.00)


iCenter


Obračun plač zaposlenim
  • Sistem obračuna – prenos sistema na nove uporabnike, kopiranje šifrantov
  • Obrazec Rek-1 po 1.1.2017 – pravilno poročanje za M4, poračuni plače, sprememba delovnega časa med mesecem
  • Analize v programu plač

Kadrovska evidenca

  • Evidenčni list – evidenca o zaposlenih delavcih v podjetju
  • Priprava E-vem
  • Napotnica za predhodni in obdobni zdravniški pregled

Drugi osebni prejemki

  • Kopiranje dajatev iz druge vrste pogodbe

Dvostavno knjigovodstvo

  • Kopiranje podatkov šifrantov: konti, temeljnice, dogodki, obdobja
  • Avtomatsko knjiženje bančnih izpiskov
  • Priprava razmejitev
  • Delitev stroškov po ključih
  • Analiza posrednega knjiženja
  • Uvoz podatkov iz Excela v Dvostavno knjigovodstvo
  • Pregled knjiženja: možnosti, storno ali kopiranje temeljnice, izvozi za revizorja
  • Pregled kartica: možnosti, tiskanje
  • Pregled bilance: možnosti in tiskanje

Davek na dodano vrednost

  • Nastavitve knjiženja, vzorci
  • Kontrola med DK in DDV
  • Knjiženje obračuna DDV in plačilo obveznosti

Blagajniško poslovanje

  • Knjiženje blagajne v Dvostavno knjigovodstvo

Osnovna sredstva

  • Uvoz podatkov v OSD iz Excela


Minimax

Nastavitve

  • Nastavitve organizacije
  • Nastavitev obdobja za ddv
  • Nastavitve izpisov

Obračun plač

  • Vnos delavca
  • Nastavitve obračuna
  • Obračun
  • Listine, XML datoteke
  • Temeljnica

Izdani račun

  • Vnos stranke
  • Artikla
  • Vnos izdanega računa – e-računa
  • Izpis
  • Temeljnica

Prejeti računi

  • Vnos odhodka vezanega na vnos osnovnega sredstva
  • Priprava plačilnega naloga
  • Temeljnica

Obračun DDV

  • Priprava in pregled obračuna
  • Zaključek in oddaja
  • Temeljnica

Dvostavno knjigovodstvo

  • Pregled knjižb
   
  
TERMINI

  • 28. 7., Maribor
  • 2. 8., Ljubljana
  • 17. 8., Šempeter pri Gorici
  • 30. 8., Ljubljana
  
POMEMBNO!
Zaradi zagotovitve zadostnega števila sedežev, postrežbe in ostalih organizacijskih zadev, se mora vsak udeleženec iz vaše organizacije na izbrani termin prijaviti preko portala http://moj.saop.si/icenter. Osebe, ki ne bodo oddale prijave preko portala v svojem imenu, ne bodo imele zagotovljenega sedeža na seminarju. V primeru, da še nimate urejenega dostopa do portala, nas kontaktiraje in uredili vam bomo dostop.


Predavatelji

Mateja Krapež

Mateja Krapež je strokovnjakinja za spletno aplikacijo miniMAX, še posebej na področju knjigovodstva in plač. Dela v podpori, kjer uporabnikom svetuje in pomaga pri odpravljanju težav pri svojem delu. Predava na klasičnih in spletnih seminarjih, stranke pa tudi individualno uvaja v delo s programom.
Preberi več ...

Ostale informacije

Pred prijavo na poletne seminarje obvezno preberite:

Kateri termini so vključeni v ponudbo?
V sklopu Akcije Poletni seminarji lahko izbirate med 32 različnimi termini in lokacijami v juliju in avgustu, ki spadajo v akcijo Poletni seminarji.

Prijave in rok za prijave
Kljub temu, da je cena »pavšalna«, morate zaradi zagotovitve zadostnega števila sedežev, postrežbe in ostalih organizacijskih zadev, najmanj 5 dni pred razpisanim terminom preko Osebnega portala prijaviti vse udeležence, ki se nameravajo izbranih seminarjev udeležiti. Osebe, ki ne bodo oddale prijave preko portala v svojem imenu, ne bodo imele zagotovljenega sedeža na seminarju.

Potrditev prijave

Po oddani prijavi boste prejeli potrditev prijave, da je vaša prijava sprejeta. V kolikor v roku 1 dne potrditve ne prejmete, nam pišite na seminarji@saop.si. V primeru zasedenega termina vas bomo obvestili o naslednji prosti lokaciji.

Kotizacija in plačilo računa
Ne glede na število prijav na poletne seminarje je cena na organizacijo le 154 € + DDV. Račun v tej vrednosti boste prejeli konec meseca avgusta.

Primer izračuna
V juliju obiščete seminar za plače in knjigovodstvo, v avgustu vaš sodelavec udeleži seminarja za plače in trgovino. Skupaj se vam štejejo 4 udeležbe: plačate vedno samo 154 € + DDV.

Odjave
Odjave sprejemamo najkasneje do 3 dni pred izvedbo dogodka na seminarji@saop.si. V primeru, da odjave ne bomo prejeli, vam bomo za vsak posamezen seminar, na katerega ste se prijavili zaračunali 50 € + DDV na osebo.
  

Lokacija

Ljubljana (SAOP d.o.o.)

SAOP d.o.o. (NOVA LOKACIJA!)
Poslovna stavba ATROPOLA
Litijska cesta 259
1261 Ljubljana - Dobrunje
Zemljevid

Maribor (Tehniški šolski center)

Tehniški šolski center Maribor
Zolajeva 12
2000 Maribor
Zemljevid
   

Šempeter pri Gorici (SAOP d.o.o.)

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici
Zemljevid
   

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih