iCenter Organiziranje nabave

Zbor udeležencev: 8.45
Trajanje seminarja: 9.00–13.00
Delo z moduli:
–  Naročanje dobaviteljem in kupcev
  
Obisk seminarja svetujemo vsem, ki ste v organizacijah in podjetjih odgovorni za nabavo oziroma zaposlenim v nabavnih službah. Na seminarju vam bomo predstavili in svetovali pri postavitvi optimiziranega nabavnega procesa s pomočjo programa iCenter.
 

DNEVNI RED:

  • Organizacija nabave in preslikava organizacijskih pooblastil v varnostni sistem programa
  • Beleženje želja in potreb
  • Minimalne zaloge – zakaj niso vedno OK?
  • Izvedba povpraševanja
  • Razvrščanje artiklov:
    • blagovne skupine 
    • pomembnost
    • sezona
  • Tipi naročanja: 
    • samostojno 
    • avtorizacija 
    • potrjevanje 
    • prednosti in pasti posameznih načinov
  • Zunanja podoba podjetja se pokaže tudi v izdanih naročilnicah
  • Dokumenti nabave in dostopi do dokumentacije
  • Prevzemi: 
    • samostojni ali na osnovi naročila
    • pasti uvoza elektronskih dobavnic
    • prednosti beleženja prejema preko prevzema od dobaviteljev v primerjavi s prevzemom direktno v materialnem poslovanju
  • Analize dobaviteljev
  • Analize nabav
  • Likvidatura računov v povezavi s knjiženji prejemov

  
Termini:

  • 18. 7., Maribor
  • 23. 8., Ljubljana
  • 30. 8., Šempeter pri Gorici
 

Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu, kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovnih funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V Saopu je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah, trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP/MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe sodobnih računalniških orodij – v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija …), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana/plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja, planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Ostale informacije

Rok za prijave na izbrani termin
Zaradi lažje organizacije seminarja vas prosimo, da prijavo na izbrani termin oddate najkasneje 5 dni pred izvedbo termina. Po prijavi na seminar boste na vaš e-naslov prejeli potrditev prijave. V kolikor potrditve ne boste prejeli, nam pišite na seminarji@saop.si.

Odjave 
Odjavite se lahko do najpozneje 3 dni pred izvedbo dogodka na seminarji@saop.si. V primeru, da odjave ne bomo prejeli, vam bomo za vsak posamezen seminar, na katerega ste se prijavili, morali zaračunati 50 € + DDV na osebo, in sicer zaradi rezervacijo mesta – povpraševanje za poletne seminarje je namreč precejšnje, število mest pa omejeno in namesto vas bi se lahko prijavil kdo drug. Prosimo za razumevanje.
 
Kotizacija in plačilo računa
Ne glede na število prijav na poletne seminarje je cena na organizacijo le 154 € + DDV. Račun boste prejeli konec meseca avgusta.
   
Primer izračuna: V juliju obiščete seminarja za plače in knjigovodstvo, v avgustu se vaš sodelavec udeleži seminarjev za plače in trgovino. Skupaj se vam štejejo 4 udeležbe: plačate vedno samo 154 € + DDV.

Lokacija

Šempeter pri Gorici (SAOP d.o.o.)

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici
Zemljevid
   

Ljubljana (Saop d.o.o.)

Dvorana ZEVS
Poslovna stavba ATROPOLA
Litijska cesta 259
1261 Ljubljana - Dobrunje
Zemljevid

Maribor (Prometna šola Maribor)

PROMETNA ŠOLA MARIBOR
Preradovičeva ulica 33
2000 Maribor
Zemljevid

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih