iCenter Knjigovodstvo

DNEVNI RED

Zbor udeležencev: 8.45
Trajanje seminarja: 9.00 - 13.00

  • Delo z e računi
    • Ročni uvoz in vnos prejetega e-računa prejetega na mail: nastavitev za avtomatsko kreiranje fascikla in možne nastavitve ob uvozu
    • Pregled uvoženih dokumentov prejetega e-računa: v fasciklu
    • Urejanje dokumentov prejetega e-računa: zamenjava slike in priloge na pasici, menjava vrste dokumenta ko gre za osnovno sredstvo
    • Delo s fasciklom prejetega e-računa: pooblaščanje za delo s fasciklom
    • Dodajanje slik in prilog prejetemu e-računa
    • Opombe na računu: kje so vidne, se prenašajo iz potrjevanja
    • Revizijska sled: na vsakem dokumentu in na samem prejetem računu v PRAC
    • Slika prejetega računa tudi v Dvostavnem knjigovodstvu
  • Potrjevanje dokumentov
    • Nastavitve skupin
    • Nadomeščanje
    • Brisanje iz potrjevanja
  • Popravljanje kontnega plana s funkcijo
    • Popravljanje za več kontov
    • Nastavitve na kontu za odpiranje davčne knjige
    • Ureditev kontov po modulih; na nastavitvah knjiženja po spreminjanju ali menjavi kontov
  • Delitev po ključih v DK in PRAC
  • Izstavitev računov na podlagi predplačil in zapiranje iz avansov
  • Kompenzacije, E pobot in E kompenzacije
  • Plan prilivov in odlivov
  • Hitri pregled
  • Avtomatski uvoz izpiskov preko e-poštarja iz UJP, ročni uvoz izpiskov in knjiženje
  • Analize – Posredno knjiženje, Pregled knjiženja
  • Obračun zamudnih obresti
  • Osnovna sredstva – OLAP, nastavitve knjiženja, reverz, masovne spremembe
  • DDV – plačilo obveznosti
  • Plačilni Promet – odklepanje posameznih nalogov
  • Blagajniško Poslovanje – novosti v blagajniškem poslovanju

Termini
:
  • 18. 7., Maribor
  • 20. 7., Šempeter pri Gorici
  • 25. 7., Koper
  • 27. 7., Ljubljana
  • 22. 8., Ljubljana
  • 24. 8., Žalec
  • 5. 9., Šempeter pri Gorici
  • 7. 9., Novo mesto

POMEMBNO! Zaradi zagotovitve zadostnega števila sedežev, postrežbe in ostalih organizacijskih zadev, se mora vsak udeleženec iz vaše organizacije na izbrani termin prijaviti preko portala http://moj.saop.si/icenter. Osebe, ki ne bodo oddale prijave preko portala v svojem imenu, ne bodo imele zagotovljenega sedeža na seminarju. V primeru, da še nimate urejenega dostopa do portala, nas kontaktirajte in uredili vam bomo dostop.


Predavatelji

Biljana Matijašec

Biljana je strokovnjakinja za področje SAOP Knjigovodstvo. Dela v podpori, zato uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav s SAOP programi. Poleg dela na podpori sodeluje tudi pri razvijanju Hrvaške verzije programa, zaradi česar nudi tudi aktivno podporo uporabnikom SAOP programov na Hrvaškem trgu.
Preberi več ...

Franja Moćić

Franja je svetovalka za področje SAOP Plače in Knjigovodstvo. Ima skoraj 30 let dela na področju programiranja, projektiranja in uvajanja računalniških programov za področje plač in knjigovodstva.
Od leta 2003 dela v podpori SAOP kot zunanja svetovalka in pomaga pri predstavitvah in implementacijah programov pri strankah, ter dnevno pomaga uporabnikom pri njihovem vsakdanjem delu v programih SAOP.
Preberi več ...

Ostale informacije

Pred prijavo na poletne seminarje obvezno preberite:

Kateri termini so vključeni v ponudbo?
V sklopu Akcije Poletni seminarji lahko izbirate med 32 različnimi termini in lokacijami v juliju in avgustu, ki spadajo v akcijo Poletni seminarji.

Prijave in rok za prijave
Kljub temu, da je cena »pavšalna«, morate zaradi zagotovitve zadostnega števila sedežev, postrežbe in ostalih organizacijskih zadev, najmanj 5 dni pred razpisanim terminom preko Osebnega portala prijaviti vse udeležence, ki se nameravajo izbranih seminarjev udeležiti. Osebe, ki ne bodo oddale prijave preko portala v svojem imenu, ne bodo imele zagotovljenega sedeža na seminarju.

Potrditev prijave

Po oddani prijavi boste prejeli potrditev prijave, da je vaša prijava sprejeta. V kolikor v roku 1 dne potrditve ne prejmete, nam pišite na seminarji@saop.si. V primeru zasedenega termina vas bomo obvestili o naslednji prosti lokaciji.

Kotizacija in plačilo računa
Ne glede na število prijav na poletne seminarje je cena na organizacijo le 154 € + DDV. Račun v tej vrednosti boste prejeli konec meseca avgusta.

Primer izračuna
V juliju obiščete seminar za plače in knjigovodstvo, v avgustu vaš sodelavec udeleži seminarja za plače in trgovino. Skupaj se vam štejejo 4 udeležbe: plačate vedno samo 154 € + DDV.

Odjave
Odjave sprejemamo najkasneje do 3 dni pred izvedbo dogodka na seminarji@saop.si. V primeru, da odjave ne bomo prejeli, vam bomo za vsak posamezen seminar, na katerega ste se prijavili zaračunali 50 € + DDV na osebo.
  

Lokacija

Koper (Gasilska brigada)

Gasilska brigada Koper
Ljubljanska cesta 6
6000 Koper – Capodistria
Zemljevid

Maribor (Tehniški šolski center)

Tehniški šolski center Maribor
Zolajeva 12
2000 Maribor
Zemljevid
   

Šempeter pri Gorici (SAOP d.o.o.)

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici
Zemljevid
   

Ljubljana (SAOP d.o.o.)

SAOP d.o.o. (NOVA LOKACIJA!)
Poslovna stavba ATROPOLA
Litijska cesta 259
1261 Ljubljana - Dobrunje
Zemljevid

Žalec (UPI Ljudska Univerza)

UPI LJUDSKA UNIVERZA ŽALEC
Ulica Ivanke Uranjek 6
3310 Žalec
Zemljevid

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih