iCenter eRegistrator

DNEVNI RED

Zbor udeležencev: 8.45
Trajanje seminarja: 9.00 - 12.00

Dokumentni sistem eRegistrator, s katerim upravljamo »digitalizirano« dokumentacijo (pogodbe, naročilnice, ponudbe, račune itd.), v poslovanje vnaša številne prednosti. V primerjavi s klasično – papirno dokumentacijo, vam digitalizacija dokumentov omogoča prihranek časa, manj je stroškov s kopiranjem, skeniranjem, boljši je pregled nad dokumentacijo, predvsem pa so dokumenti na varnem in do njih lahko dostopajo le tisti zaposleni, ki imajo za to ustrezne pravice.

Na poletnem seminarju za eRegistrator si bomo podrobneje pogledali tista področja dela z dokumentnim sistemom, na katerih še zmeraj zaznavamo največ izzivov pri uporabnikih, predstavili pa vam bomo tudi nekaj trikov za učinkovitejšo uporabo programa.

Vsebina:
  • Nastavitev vrst dokumentov  - zakaj potrebujemo klasifikacijski načrt?
  • Varnostni sistem – kako nastaviti varnostni sistem za posamezne vrste dokumentov?
  • Skupine operaterjev – kako enostavno ustvarimo skupine zaposlenih in jim dodamo pravice ali prepovedi za vpogled, dodajanje, spreminjanje dokumentov?
  • Verzije dokumentov v eRegistratorju – kdo je dostopal do določenega dokumenta in ga spreminjal?
  • Delo z dokumenti v eRegistratorju – delo s prejetimi računi (urejanje slik, fasciklov, prilog), potrjevanje dokumentov.
  • Nastajanje dokumentov – iz katerih modulov iCentra in kako lahko dokumenti prispejo v eRegistrator?
  • Kreiranje in nastavljanje filtrov ter hitrih filtrov v eRegistratorju za lažje iskanje in pregledovanje dokumentacije
  • Pošiljanje prejetega računa v fascikel za prefakturiranje
 
Termini:

19. julij, Škocjan (Divača)
23. julij, ŠP Krsnik (Maribor)
25. julij, Orehov Gaj (Ljubljana)
28. avgust, Orehov Gaj (Ljubljana)


Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu, kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovnih funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V Saopu je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah, trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP/MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe sodobnih računalniških orodij – v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija …), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana/plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja, planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Marjan Obreza

Marjan Obreza je strokovnjak za področje Trgovine in proizvodnje. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s programi Saop.
Preberi več ...

Ostale informacije

Rok za prijave na izbrani termin
Zaradi lažje organizacije seminarja vas prosimo, da prijavo na izbrani termin oddate najkasneje 3 dni pred izvedbo termina. Po prijavi na seminar boste na vaš e-naslov prejeli potrditev prijave. V kolikor potrditve ne boste prejeli, nam pišite na seminarji@saop.si.

Odjave 
Odjavite se lahko do najpozneje 3 dni pred izvedbo dogodka na seminarji@saop.si. V primeru, da odjave ne bomo prejeli, vam bomo za vsak posamezen seminar, na katerega ste se prijavili, morali zaračunati 50 € + DDV na osebo, in sicer zaradi rezervacijo mesta – povpraševanje za poletne seminarje je namreč precejšnje, število mest pa omejeno in namesto vas bi se lahko prijavil kdo drug. Prosimo za razumevanje.
 
Kotizacija in plačilo računa
Ne glede na število prijav na poletne seminarje je cena na organizacijo le 160 € + DDV. Račun boste prejeli konec meseca avgusta.
  

Lokacija

Ljubljana - Orehov Gaj

Orehov Gaj
Obrije,
Ljubljana
Zemljevid

Maribor - Športni park Krsnik

ŠP Krsnik
Dolnja Počehova 34b,
Pesnica pri Mariboru
Zemljevid

Ljubljana - Orehov Gaj

Orehov Gaj
Obrije,
Ljubljana
Zemljevid

Škocjan (Divača) - Pr Nanetovih

Pr Nanetovih
Škocjan 2 (Divača),
Divača 6215
Zemljevid

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih