Poletni seminarji Minimax



Za vse računovodje, ki pri svojem delu uporabljate program Minimax, razpisujemo spletni seminar v 4 sklopih, na katerem vam bomo predstavili bistvene novosti, predvsem pa pravilne načine dela s programom na tistih področjih, s katerimi se vsakodnevno srečujete. Tokrat smo se zaradi praktičnosti in preventive odločili, da poletne seminarje Minimax raje izpeljemo v spletni obliki. Seminarji bodo izvedeni v 4 sklopih. V kolikor se katerega od sklopov ne bi mogli udeležiti (zavedamo se, da prihaja čas letnih dopustov), vam ob prijavi pripada 60-dnevni dostop do posnetkov.
  
Dnevni red

1. sklop: PREJETI IN IZDANI RAČUNI

Termin: 14. julij 2020
Trajanje: od 9.00 do 10.30
  • Izdani računi in izpisi za dobavo blaga ali storitve:
    • dobropis,
    • gradbeni posel,
    • izdani računi zavezancu iz EU ter pravni osebi iz tretjih držav,
    • avansni računi,
    • e-računi,
    • IR za obračun razlike v ceni,
    • prikaz na preglednici in zbiri,
    • masovne obdelave,
  • Prejeti računi za dobavo blaga in storitve:
    • dobave iz EU,
    • uvoz blaga iz tretjih držav,
    • račun za predplačilo,
    • dobropis
  • Oddaja obračuna DDV (DDV-O)
  • Dodajanje novega načina plačila (primer turističnih vavčerjev)
      

2. sklop: OBRAČUN PLAČE

Termin: 16. julij 2020
Trajanje: od 9.00 do 10.30
  • Vnos delavca (podatkov),
  • Postopek obračuna plače,
  • Obračun prispevkov zasebnika,
  • Obračun regresa,
  • Razni pregledi
  • Posebnosti:
    • skrajšani/polovični delovni čas,
    • čakanje na delo,
    • refundacije

   

3. sklop: ENOSTAVNO VODENJE ZALOG

Termin: 22. julij 2020
Trajanje: od 9.00 do 10.30
  • Aktivacija zalog (v programu)
  • Vnos začetnega stanja / prejema / izdaje
  • Vračilo blaga kupcu / dobavitelju,
  • Prenos med skladišči,
  • Lastna raba,
  • Inventura,
  • Stanje zalog,
  • Aktivacija maloprodaje

   

4. sklop: PLAČILNI PROMET, ZAPIRANJE POSTAVK IN OSNOVNA SREDSTVA

Termin: 28. julij 2020
Trajanje: od 9.00 do 10.30
  • Nabiralnik
  • Osnovna sredstva:
    • Vnos začetnega stanja,
    • Obračun amortizacije,
  • Priprava plačilnih nalogov,
  • Uvoz bančnih izpiskov,
  • Pregled odprtih postavk,
  • Kompenzacije

Predavatelji

Mateja Krapež

Mateja Krapež je strokovnjakinja za spletno aplikacijo Minimax, še posebej na področju knjigovodstva in plač. Dela v podpori, kjer uporabnikom svetuje in pomaga pri odpravljanju težav pri svojem delu. Predava na klasičnih in spletnih seminarjih, stranke pa tudi individualno uvaja v delo s programom.
Preberi več ...

Ostale informacije

Ob prijavi na poletne seminarje Minimax lahko izbirate med različnimi termini. Priporočamo vam udeležbo na vseh 4 terminih, lahko pa se prijavite tudi na posamezen sklop.

Cena:

  • prijava na vse sklope (akcija 3=4): 79 € + DDV
  • prijava na 2 sklopa: 58 € + DDV
  • prijava na 1 sklop (po vaši izbiri): 29 € + DDV
  
Cena vključuje:
  • kodo za spremljanje spletnega seminarja,
  • neomejeno udeležbo iz vaše organizacije (vsak sklop si lahko ogledajo tudi vaši sodelavci),
  • posnetke vsakega sklopa (na katerega ste prijavljeni), ki vam bo na voljo 60-dni
    

Prijava na spletni seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb "Prijava na seminar". Preusmerjeni boste na Saop portal, kjer se prijavite na izbrane sklope.

POMEMBNO: Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo (za dostop do portala). Uporabniško ime in geslo za prijavo na seminar ni enako tistemu, ki ga uporabljate za prijavo v program Minimax.




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih