Zakonodajni posvet 2020


V četrtek, 23. januarja, se bomo zbrali v hotelu Stil v Ljubljani, kjer vam bomo na enem mestu predstavili vse bistvene zakonodajne novosti, ki jih boste morali pri svojem delu upoštevati v letu 2020. Na konferenco smo povabili izkušene davčne in druge svetovalke – Petro Mlakar, mag. Tanjo Urbanijo, Ireno Kamenščak ter Štefko Korade Purg. Konferenca je namenjena računovodjem, knjigovodjem in poslovnim sekretarjem.


Kaj smo pripravili za vas?

Za zaposlene v javnem sektorju se v začetku leta obeta večja sprememba plačnega sistema, kjer računovodje čaka kar nekaj dela glede na novo ureditev minimalne plače. Sprememba bo vplivala na obračun plač in povračila stroškov.

Za gospodarske družbe bomo izpostavili, kaj prinaša ZMinP-B pri minimalni plači v letu 2020, vpliv ZMinP-B na kolektivne pogodbe.
  
Dnevni red
8.00 - 8.45 Registracija udeležencev
8.45
Uvodni nagovor direktorice
9.00-10.30    

ZAKONODAJNE SPREMEMBE NA PODROČJU OBDAVČITVE

(Petra Mlakar, Modri nasvet)

Spremembe Zakona o dohodnini:
  1.     Sprememba dohodninske lestvice in olajšav pri fizičnih osebah
  2.     Kako po novem izplačati regres in/ali nagrado za poslovno uspešnost?
  3.     Obremenitev poslovanja podjetnikov: spremembe pri uveljavljanju olajšav
  4.     Novosti na področju obdavčitev kapitala
Spremembe Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb:
  1.     Spremembe pri davčni amortizaciji zaradi spremenjenih SRS
  2.     Povišanje davčne obremenitve zaradi novosti na  področju uveljavljanja olajšav
  3.     Nova davčna opredelitev poslovanja med povezanimi osebami
Iz zakona o davčnem postopku:
  1.     Davčni nadzor pri poslovanju zavezanca:
    • davčni nadzor davčnih obračunov, 
    • davčni nadzor posameznega področja poslovanja,
    • davčni inšpekcijski nadzor
10.30 - 10.45
Odmor za kavico
10.45 - 12.15

DDV SPREMEMBE V 2020

(Tanja Urbanija, BDO)
  1.     Knjige, brošure, učbeniki (fizični in elektronski) po novi stopnji DDV (5%)
  2.     Nova pravila za EU dobavo blaga
  3.     Kdaj se je treba registrirati za DDV in kaj gre v kvoto za registracijo
  4.     Redna in posebna DDV številka
  5.     Prejeti računi iz tujine – kdaj in kako se naredi samoobdavčitev
  6.     Odgovori na vprašanja strank
12.25 - 13.10

SPREMEMBE VODENJA EVIDENC ZAPOSLENIH

(Irena Kamenščak, BDO)
  1.     Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti
  2.     Evidenca o zaposlenih delavcih
  3.     Evidenca o stroških dela
  4.     Evidenca o izrabi delovnega časa
  5.     Evidenca o oblikah razreševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu
  6.     Prihajajoče obljubljene spremembe
13.10 - 14.10 Odmor za kosilo
14.10- 15.30

POVEZAVA SISTEMA EBOL Z ICENTROM

(Brigita Tomažič, Roko Mimica, Saop)

Z novim letom je Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije omogočil prevzem elektronskih bolniških listov (eBOL) preko portala SPOT (eVEM).

Za naše stranke smo pripravili rešitev, ki preko plačljive aktivacijske kode omogoča:
  1. Obveščanje o prispelih bolniških listih ob vstopu v iCenter, zaradi česar vam ni treba preverjati  na portalu ali vas tam čakajo novi bolniški listi.  
  2. Samodejno shranjevanje bolniških listov v personalno mapo zaposlenega brez skeniranja in ročnega uvoza. Če pa v vaši organizaciji že uporabljate rešitev Saop mojINFO, lahko zaposlenim dodelite dostop do bolniških listov.
  3. Uvoz odsotnosti je mogoče izvesti v rešitvah Saop Registracija prisotnosti, Ročna evidenca prisotnosti ali Posredni vnos obračuna plač. Ni vam treba ročno računati števila dni odsotnosti, pač pa rešitev poskrbi za avtomatski izračun v breme delodajalca ali ZZZS.
  4. Načrtujemo dodatno kontrolo med izvajanjem obračuna plač,  iCenter vas bo že pri obračunu opozarjal na morebitne preklice bolniških listov ali druga neujemanja, kar bo preprečilo napake in kasnejše popravke.
  5. Oddajanje zahtevkov za nadomestilo plače (eNDM) neposredno iz iCentra. Zahtevkov za refundacijo vam ne bo treba več tiskati in pošiljati po pošti s kopijami bolniških listov, ampak jih boste oddali z nekaj kliki v iCentru. Ker je vzpostavitev rešitve kompleksnejša, jo bomo pri uporabnikih vpeljevali postopoma, predvidoma od marca 2020 dalje.

    Na posvetu vam bomo pokazali kako v iCenter uvoziti bolniške liste in kako vam to lahko olajša delo.
15.30 Zaključek
+ brezplačni spletni seminarji:

Ostale informacije

Zgodnja prijava do 16. 1. 2020 = 110 € + DDV /osebo

Ugodnosti:
Cena vključuje: udeležbo na posvetu, strokovno gradivo, pogostitev.
Cene veljajo za uporabnike iCentra in Minimaxa. Popusti se ne seštevajo.
Redna  cena = 160 € + DDV /osebo
.

Najkasnejši rok za odjave: 18. 1. 2020. Za odjave po tem terminu in predhodno nesporočeno odsotnost na dan dogodka na seminarji@saop.si, si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo 100% vrednost kotizacije.
 

Prijava:

Za individualno prijavo kliknite na spodnji gumb ("prijava na konferenco"). Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo. V primeru skupinske prijave pa nam pišite na seminarji@saop.si.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa iCenter: po kliku na spodnji gumb vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar, zahtevajte geslo >>

Lokacija

Ljubljana - Hotel Stil

Hotel Stil
Litijska cesta 188
1261 Ljubljana - Dobrunje
Zemljevid

ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih