Računovodska obzorja – konferenca za računovodje in poslovne sekretarje


   

Konferenca o aktualnih zakonodajnih novostih in izzivih, s katerimi se pri svojem delu srečujete računovodje in poslovni sekretarji v zasebnem in javnem sektorju

Konec maja se bomo srečali na obali, kamor smo povabili prvovrstne davčne strokovnjake, pravnike in svetovalce, ki bodo predstavili trenutno najbolj aktualne zakonodajne novosti ter skušali razjasniti najpogostejše dileme, ki se pojavljajo pri vašem delu.

Za vas smo pripravili 9 strokovnih predavanj:
  • Aktualna davčna praksa v letu 2018 (davčni problemi pri obračunu DDPO, dohodnina 2018, samoprijava)
  • DDV v iCentru
  • Delovna razmerja v praksi (primeri sklepanja pogodb o zaposlitvi, aneksov, ZDR in druge aktualne vsebine glede pravic in obveznosti javnih uslužbencev)
  • Kadrovska evidenca v iCentru, evidentiranje delovnega časa
  • Spremembe in dopolnitve Zakona o izvršbi in zavarovanju (novela ZIS-L)
  • Novi in spremenjeni MSRP, predvidene spremembe SRS
  • Varstvo osebnih podatkov za računovodje, kadrovnike in poslovne sekretarje
  • Praktičen prikaz postopka implementacije uredbe GDPR v računovodskem servisu, ustrezna hramba dokumentacije po GDPR
  • Obračun storitev v vrtcih in šolah
  • Več o vsebini …  
30 % nižja kotizacija za prijave do 18. 5. 2018!



Razlogi za udeležbo


  
25. maja je tudi dan, ko prične veljati nova Uredba o Varstvu osebnih podatkov (GDPR), zato smo eno od dvoran posvetili prav omenjenemu področju. Uredba ureja področje osebnih podatkov, predvsem pa korenito vpliva na prilagoditve načina dela, zato smo se posvetili prav tistim vidikom, ki se neposredno tičejo računovodij, kadrovnikov in poslovnih sekretarjev. Ker si želimo, da bi si prilagoditve in postopek uvedbe načel najlažje predstavljali, smo na predavanje povabili direktorico računovodskega servisa KLEOS d.o.o. – Mojco Vincek, ki bo na primeru lastnega računovodskega podjetja predstavila vse, kar je bilo potrebno urediti.

V kolikor ste področje varovanja osebnih podatkov pri vas že uredili, smo za vas pripravili še številne druge zanimive teme, predvsem s področja knjigovodstva in kadrovske evidence, kjer vas bomo seznanili z aktualnimi novostmi in vsem, kar se nam obeta. Med drugim bodo svoje izkušnje in znanje z vami delili Petra Mlakar (davčna svetovalka), Mateja Vrankar (direktorica revizijske hiše BDO revizija d.o.o.), Dida Volk (sodnica na Okrajnem sodišču v Ljubljani) ter Saop svetovalci.

Udeležbo priporočamo: 
računovodjem, knjigovodjem in ostalim sodelavcem, ki ste z njimi povezani v delovnem procesu (poslovni sekretarji, kadrovniki ...), zaposlenim v javnem in zasebnem sektorju.

Udeležba na majski konferenci vam prinaša številne ugodnosti:
  • poskrbeli smo za organiziran avtobusni prevoz,
  • po strokovnem programu se boste lahko odpravili na panoramsko vožnjo z ladjo Subaquatic ter si ogledali tudi podvodni svet (število mest je omejeno, zato se čimprej prijavite in zagotovite mesto),
  • vsi udeleženci konference prejmete strokovno gradivo,
  • brezplačno vam podarimo posnetke izbranih spletnih seminarjev (v pripravi),
  • darilo za vse udeležence konference,
  • 30% popust na vse zgodnje prijave.



Dogodek na dan petka predstavlja idealno priložnost za podaljšan vikend na morju. Če bi želeli na obali preživeti konec tedna, smo v dogovoru s hotelom za vas pripravili ugodnejšo ponudbo za bivanje – za več informacij nas kontaktirajte čimprej.
 

Lokacija in termin

Kdaj in kje: 
25. maj 2018
Hotel Bernardin, Portorož

zemljevid >>>
   

Cena in prijava

Kotizacija: PODALJŠALI SMO ROK ZGODNJIH PRIJAV! Ob prijavi do 18. 5. vam pripada 30% popust!

Redna cena: 220 € + DDV
Cena zgodnje prijave: 154 € + DDV na osebo,
3. oseba iz vaše organizacije: 50 € + DDV.

V ceno je vključeno vse:

  • avtobusni prevoz na kraj dogodka in nazaj,
  • strokovna predavanja in gradiva za vseh 9 predavanj,
  • vsi obroki: prigrizki med odmori, kosilo,
  • organiziran izlet z ladjo Subaquatic,
  • darilni paket presenečenja.

Pokrovitelj konference






Ostale informacije



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih