Konferenca DUSO 2019


 
O izzivih prihodnosti za domove starejših

Konferenca DUSO je namenjena vsem zaposlenim v domovih starejših. Naš cilj je, da več kot 100 udeležencem pomagamo pri izboljšavi procesov in učinkovitosti dela. Zato smo zbrali najbolj pereče izzive, s katerimi se srečujete pri vsakdanjem delu.
  

Iz vsebine konference

  • Obvladovanje stroškov in poslovnih tveganj – kje lahko privarčujete in kje pridobite dodatna sredstva?
  • Napredna poslovna analitika – primer inteligentnega poslovanja v Domu starejših Podbrdo
  • Naročanje živil - ali zaupate svojim podatkom?
  • Pozitivna skrb zase in kako uiti izgorelosti?
  • PRAKSA: Poglobljene delavnice s predstavitvami novosti v programih Sociala, Zdravstvo in Obračun

  
Z vami bodo:

dr. Branko Mayr (prodekan na Visoki šoli za računovodstvo), Bojana Korošec (strokovnjakinja za poslovno analitiko v podjetju B2), Srečko Trojer (vodja FRS doma Podbrdo), Lidija Kosaber (coachinja in osebna svetovalka) in Saop svetovalci

  
Udeležbo na konferenci priporočamo

direktorjem zavodov, računovodjem, socialnim delavcem ter vodjem zdravstvene službe.
 

  

  

Kdaj in kje?

18. april 2019

Gospodarsko razstavišče
(dvorana Urška)

Dunajska cesta 18
1000 Ljubljana

  

Cena in prijava:

št. prijavljenih oseb: cena na osebo:        
1 - 2 79 € + DDV
3 - 4 59 € + DDV
5 - 7 49 € + DDV
8 - 9 45 € + DDV
10 in več 42 € + DDV

Prijave zbiramo do petka, 12. aprila 2019.
Če se prijavite do srede, 10. aprila, vam priznamo 10 % popusta.

Primer izračuna: iz vaše ustanove prijavite 4 osebe na dogodek (cena po osebi = 59 € + DDV), vaša cena znaša 236 € + DDV). V primeru, da prijavite še dodatno osebo (5 oseb, cena po osebi = 49 € + DDV), pa plačate le 245 € + DDV.



Kotizacija vključuje:
  • udeležbo na konferenci
  • strokovno gradivo
  • udeležba na delavnicah SZO za različne profile (računovodstvo, zdravstvo, socialno delo)
  • okrepčila med odmori in kosilo



POMEMBNO: prosimo vas, da pri izpolnjevanju prijavnice navedete vse osebe iz vašega zavoda, ki se bodo udeležile konference.
  

Dnevni red
Skupni del (od 9.00 do 12.30):
  • Obvladovanje stroškov v domovih starejših
  • Kakšne prednosti prinaša napredna poslovna analitika v poslovanje domov starejših?
  • Primer dobre prakse vpeljave orodja Power BI v DU Podbrdo
  • Naročanje - ali zaupate svojim podatkom?
  • Pozitivna skrb zase in sodelavce ali kako uidem izgorelosti?
  
Delavnice za računovodje, socialne in zdravstvene delavce
(od 13.30 do 15.00):
  • Sociala v SZO
  • Obračuni v SZO
  • Zdravstvo v SZO


Ostale informacije

Prijava na konferenco vam zagotavlja:
  • udeležbo na konferenci s strokovnim gradivom
  • udeležba na delavnicah SZO za različne profile (računovodstvo, zdravstvo, socialno delo)
  • okrepčila med odmori in kosilo


OPOMBA: prijavite se lahko tudi preko naslova seminarji@saop.si


ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih