Potrjevanje računov v iCentru

Seminar priporočamo vsem, ki se kakorkoli ukvarjate s potrjevanjem računov.
Dnevni red

  •     Enostavno potrjevanje prejetih računov.
  •     Potrjevanje delnih zneskov računov.
  •     Zavrnitve računa in kako zaključiti delo na zavrnjenem računu.
  •     Dodajanje novega podpisnika računa za posamezni račun.
  •     Opombe podpisnikov na računu.
  •     Dodajanje dodatnih podpisnikov na posamezen račun.
  •     Kaj narediti, ko je račun v potrjevanju in ga nihče nima v potrjevanju.
  •     Urejanje skupin podpisnikov.
  •     Kako dodati na račun v potrjevanju dokumente.

Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v  Fructalu, kot pomočnik vodja proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v  Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji, ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovni funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V SAOP-ju je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah , trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema  reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP /MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe modernih računalniških orodij –v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija,…), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana / plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja,  planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena: 39,90 € + DDV

Cena vključuje:
  • ogled spletnega seminarja v živo z možnostjo postavljanja vprašanj
  • gradivo
  • 30-dnevni dostop do ogleda posnetka spletnega seminarja
Odjave sprejemamo najkasneje 1 dan pred pričetkom spletnega seminarja. Pridržujemo si pravico, da za odjave po omenjenem roku zaračunamo 100% vrednost kotizacije.

Prijava na seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa SAOP iCenter: po kliku na spodnji gumb, vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar: zahtevajte geslo >>



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev miniMAX
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih