Naročila dobaviteljem v iCentru

Na tokratnem seminarju o nabavi bi pokazali različne načine naročanja dobaviteljem.
Dnevni red
Termin spletnega seminarja: 24. 10. 2017
Trajanje: 13.00 do 14.00
  • Samostojno naročanje dobaviteljem
  • Naročanje dobaviteljem na osnovi cenika dobavitelja
  • Naročilo dobavitelju na osnovi naročila kupcev  – izbira dobavitelja na osnovi dobavitelja na artiklu
  • Naročilo dobavitelju na osnovi naročila kupcev – izbira najcenejšega dobavitelja
  • Naročanje na osnovi jedilnikov
  • Naročanje na osnovi razpisa proizvodnje
  • Avtomatsko naročanje
  • Pošiljanje naročil dobaviteljem preko e poštarja

Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v  Fructalu, kot pomočnik vodja proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v  Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji, ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovni funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V SAOP-ju je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah , trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema  reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP /MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe modernih računalniških orodij –v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija,…), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana / plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja,  planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena seminarja: 39,90 € + DDV

Cena vključuje tudi 30-dnevni dostop do posnetka spletnega seminarja.


Prijava na seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa SAOP iCenter: po kliku na spodnji gumb, vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar: zahtevajte geslo >>



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih