eRegistrator za računovodje, poslovne sekretarje in kadrovike

                 Za računovodje, poslovne sekretarje in kadrovike pripravljamo spletni seminar v 2 sklopih, na katerem vam bomo predstavili funkcionalnosti dokumentnega sistema eRegistrator in podelili koristne napotke, ki vam bodo olajšali njegovo uporabo.
Na prvem sklopu vam bomo prestavili najpomembnejše funkcionalnosti programa (dela z dokumentacijo) in svetovali, kako poskrbeti za varnost ter skladnost z zakonodajo. Uredba GDPR namreč prinaša nekatere pomembne smernice glede varovanja in brisanja osebnih podatkov, zato bomo temu delu namenili še posebno pozornost. V drugem sklopu pa vam bomo pokazali, kje vse lahko računovodjem, poslovnim sekretarjem in kadrovikom eRegistrator olajša delo. Izhajali bomo iz vsakdanjih primerov, si podrobneje pogledali delo s prilogami računov (prejetimi in izdanimi), potrjevanjem in kadrovsko dokumentacijo (obračuni, potrdili, pogodbami). 
  
Dnevni red
Termin spletnega seminarja:
26. 9. ob 9.00 (1. sklop) in
26. 9. ob 13.00 (2. sklop)

Vsebina:


1. sklop: Upravljanje z dokumenti v eRegistratorju in varnost

Dokumenti v eRegistatorju
  • kako z urejenim procesom digitalizacije dokumentov prihranite na času in stroških? (svetovanje, kako si urediti proces)
  • Kakšne vrste dokumentov lahko dodajamo in kako? (skeniranje, kopiranje iz računalnika, e-pošte…)
  • Na kakšen način lahko dostopamo do dokumentov
  • Upravljanje z dokumenti (iskanje, pregledovanje, revizijska sled, verzije dokumentov, kopiranje, pošiljanje…)
  • Klasificiranje in organiziranje dokumentov (opomniki, register pogodb, dogodki strank, partnerji, prejeta pošta)

Varnost in hramba dokumentov
  • Varnostni sistem:
    • kdo lahko ureja dostop do dokumentov?
    • Kdo lahko dostopa do dokumentov?
    • Dodeljevanja dostopov
  • Hramba pri ceritificiranemu ponudniku dolgoročne hrambe (za javne ustanove)
  • Skladnost hrambe z Uredbo GDPR in predpisani roki hrambe:
    • Revizijska sled – nadzor dostopov in vpogledov v dokumentacijo
    • Roki in nastavitve rokov hrambe za vrste dokumentov – kdaj in katere dokumente moramo brisati?
    • Uničevanje dokumentacije

  

2. sklop: eRegistrator za računovodje, poslovne sekretarje in kadrovike

Delo s fascikli:
  • Kreiranje, varnost, skrbništvo nad fascikli
  • Dodajanje pooblastil na fascikle
  • Urejanje prilog prejetih, izdanih računov in dobavnic:
    • Prejeti računi:
      • Skeniranje računov, dodajanje prilog, masovni uvoz,
      • Prejeti računi za osnovna sredstva in investicije (navodila, garancijski listi, …)
    • Izdani računi:
      • dodajanje prilog in avtomatsko tiskanje
      • dodajanje fasciklov
    • Dobavnice, naročilnice
      • Dodajanje prilog in avtomatsko tiskanje

Kako si s pomočjo eRegistratorja pomagamo pri pripravi davčnega obračuna?
  • Hiter pregled prejetih in izdanih računov

Banka
  • bančni izpiski

Prodaja:
  • izdani računi,
  • pogodbe kupci
  
Dokumenti vezani na stranke, dobavitelje (pogodbe, aneksi)
  • Dodajanje in iskanje dokumentov, vezane na stranke

Plače in kadri
  • Personalne mape zaposlenih (potrdila, pogodbe, …)
  • Obračunski listi (izpolnitev podatkov za odobritev kredita)
  • Zdravniški pregledi, napotnice, varstvo pri delu, letni razgovori itd.
    

Predavatelji

Jana Blažič

Jana je svetovalka za področje Saop iCenter Plače. Po izobrazbi je ekonomistka, izkušnje pa si je nabirala tudi v računovodskih servisih. Od leta 2005 izvaja implementacije programov ter pomaga uporabnikom programov Saop pri njihovem vsakdanjem delu.
Jana poleg dela na podpori tudi predava na klasičnih in spletnih seminarjih ter konferencah. Vedno znova prejema številne pohvale za razumljivo podajanje znanja in dostopnost do slušateljev. Sodeluje tudi pri ustvarjanju in testiranju programov Saop Plače.
Preberi več ...

Marjan Obreza

Marjan Obreza je strokovnjak za področje Trgovine in proizvodnje. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s programi Saop.
Preberi več ...

Ostale informacije

Ob prijavi na oba sklopa vam pripada 20% popust - cena obeh sklopov: 78,00 € + DDV
Cena 1 sklopa spletnega seminarja: 49,00 € + DDV

Cena vključuje literaturo in 60-dnevni dostop do posnetka spletnega seminarja.

Prijava na seminar

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa SAOP iCenter: po kliku na spodnji gumb, vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar: zahtevajte geslo >>




ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Preprost blagajniški program za poslovanje z gotovino (davčna blagajna). Predstavitev Saopnet POS-a
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih