eRegistrator – praktična dvodnevna delavnica

Vse uporabnike eRegistratorja vabimo na dvodnevno delavnico, kjer se boste s programom spoznali na praktični način – z delom na prenosniku. Vsak udeleženec bo delal s svojim prenosnikom (prenosnike zagotovi organizator) in se ob pomoči naših svetovalcev podrobneje spoznal s funkcionalnostmi programa. Seminar je namenjen zaposlenim v javnem in gospodarskem sektorju, ki delate z dokumentacijskim sistemom in skrbnikom dokumentacijskega sistema iCenter oziroma arhivarjem (računovodjem, IT-skrbnikom ...). Spoznali boste celoten proces dela z dokumenti in proces vzpostavitve dokumentacijskega sistema.

Dnevni red
Termin seminarja: 25. in 26. 9. 2019
Lokacija: Atropola, Litijska cesta 259, Ljubljana
Trajanje: od 9.00 do 13.00

Potek in vsebina delavnice:
Udeležencem bomo zagotovili prenosnike z iCentrom in prilagojeno bazo.
S predavatelji boste postopoma po korakih spoznavali različne obdelave v programu, s čimer boste od izobraževanja odnesli še več.
  • Kaj je eRegistrator
  • Nastavitev vrst dokumentov
  • Varnostni sistem nad vrstami dokumentov
  • Skupine operaterjev (ustvarjanje, poimenovanje, dodajanje pravic in prepovedi)
  • Verzije dokumentov v eRegistratorju
  • Delo z dokumenti v eRegistratorju
  • Nastajanje dokumentov (iz modulov v iCentru in kako lahko dokumenti pridejo od drugod)
  • Kreiranje filtrov in hitrih filtrov v eRegistratorju
  • Pošiljanje prejetega računa v fascikel za prefakturiranje
  • Shranjevanje XML in PDF prejetih računov
  • Shranjevanje XML in PDF izdanih računov
  • Podpisovanje originalnih dokumentov in dokumentov, ki jih podpisujemo
  • Revizijska sled potrjevanja in dokument, ki se na podlagi tega ustvari
  • Vse o fasciklih
  • Izločanje in uničenje dokumentov

Predavatelji

Boris Kalin

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v  Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu, kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa je bil zaposlen 11 let v Incom d.o.o, kot vodja proizvodnje. 
Od leta 2005 je Boris Kalin zaposlen na Saop d.o.o. in sodeluje z različnimi slovenskimi proizvodnimi, trgovskimi in storitvenimi podjetji ter javnimi ustanovami. Sodelovanje se nanaša na svetovanje na področju organizacije dela znotraj posameznih poslovnih funkcij, optimizacije dela, ter vodenja kakovosti, ter svetovanje glede organizacije in optimizacije informacijskih sistemov v podjetjih. V Saopu je kot strokovnjak za informacijske rešitve zadolžen za implementacijo informacijskih sistemov predvsem v proizvodnih podjetjih, javnih ustanovah, trgovskih in storitvenih podjetjih.

PODROČJA SVETOVANJA

Področje svetovanja zajema reinženering obstoječih ali prvo vzpostavitev novih ERP/MRP procesov v proizvodnih, storitvenih, trgovskih in javnih podjetjih. Poleg tega se izvaja svetovanje  pri reorganizaciji (reinženiringu) tistih procesov oz. njihovih delov, ki ne dajejo zadovoljivih rezultatov. Svetovanje se nanaša tudi na pomoč pri izbiri in implementaciji (uvedbi) ustreznih informacijsko komunikacijskih tehnologij (celostnih informacijskih rešitev) v poslovno okolje podjetja oz. samostojnega podjetnika.

Sestavni del svetovanja so tudi celostne informacijske rešitve; glede uporabe sodobnih računalniških orodij – v vseh segmentih poslovanja podjetja. Od svetovanja organiziranja  matičnih podatkov (poslovni partnerji, artikli, materialne sestavnice ali recepture, tehnologija …), do funkcij marketinga in prodaje, konstrukcijske in tehnološke priprave, kakovosti, glavnega plana/plana potreb po materialu, nabave, skladiščnega poslovanja, planiranja in krmiljenja proizvodnje, odpreme, fakturiranja, proizvodnega oz. trgovskega knjigovodstva ter analize stroškov.
Preberi več ...

Marjan Obreza

Marjan Obreza je strokovnjak za področje Trgovine in proizvodnje. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s programi Saop.
Preberi več ...

Ostale informacije

Cena za zgodnje prijave (do 1. 7.) je: 256 € + DDV, redna cena je 320 € + DDV.

Število mest je omejeno (7 udeležencev), zaradi zagotavljanja kakovosti izvedbe seminarja.

V ceno je vključeno:
  • udeležba na seminarju
  • strokovno gradivo
  • malica
  

Prijava na delavnico

Za prijavo kliknite na spodnji gumb. Za prijavo potrebujete uporabniško ime in geslo.

Kje dobite geslo?
  • Uporabniki programa Saop iCenter: po kliku na spodnji gumb vpišite uporabniško ime in geslo za oddajo zahtevkov za pomoč in nalaganje novih različic.
  • Ostali, ki se prvič prijavljate k nam na seminar, zahtevajte geslo >>

Lokacija

Ljubljana (Saop d.o.o.)

Dvorana ZEVS
Poslovna stavba ATROPOLA
Litijska cesta 259
1261 Ljubljana - Dobrunje
Zemljevid



ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih