Posvet za računovodje in poslovne sekretarje 2019


V petek, 18. januarja, se bomo zbrali na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, kjer vam bomo na enem mestu predstavili vse bistvene novosti, ki jih boste morali pri svojem delu upoštevati v letu 2019. Konferenca je namenjena tako računovodjem kot poslovnim sekretarjem.


  
Kaj smo pripravili za vas?

Za zaposlene v javnem sektorju se v začetku leta obeta večja sprememba plačnega sistema, kjer računovodje čaka kar precej dela s pripravo novih aneksov k pogodbam o zaposlitvi. Spremenilo se bo več zakonov, ki urejajo plače v javnem sektorju, zato bo novosti kar precej, poleg podrobnega pregleda slednjih, pa se bomo še posebej poglobili v pripravo aneksov k pogodbam o zaposlitvi.

Za gospodarske družbe bomo izpostavili nekaj pomembnih davčnih novosti  (DDV, DDPO), s 1. 1. 2019 pa stopijo v veljavo tudi novi SRS-ji. Predstavili vam bomo, kako bo potekalo poročanje prihodkov in najemov po novem.

Poslovnim sekretarjem smo namenili poseben sklop predavanj, na katerem bomo predstavili načine, kako si lahko s pomočjo iCentra prilagodite vsakdanja opravila in prihranite čas. Izhajali bomo iz praktičnih primerov, naši svetovalci pa vam bodo predstavili raznovrstne in učinkovite rešitve optimizacije časa. Za piko na i smo dodali še izkustveno delavnico o upravljanju časa, kjer se boste naučili uporabljati 3 učinkovite tehnike za učinkovito upravljanje vašega časa.

Na konferenco smo povabili izkušene davčne svetovalke – Petro Mlakar, mag. Tanjo Urbanijo ter revizorko Darinko Kamenšek, ki bodo v družbi Saop svetovalcev Jane Blažič, Janeza Bajta in Nine Remškar, predstavili bistvene novosti in podelili koristne napotke za delo z iCentrom.



 
Datum in lokacija:


18. januar 2019
Gospodarsko razstavišče:
Dvorana Urška

Ljubljana



  
Cena in prijava:

Zgodnja prijava do 4. 1. 2019 = 109 € + DDV /osebo,
vsaki dodatni osebi iz vašega podjetja pripada 20% popust (popusti se ne seštevajo).

Prijava do 15. 1. 2019 = 129 € + DDV /osebo,
vsaki dodatni osebi iz vašega podjetja pripada 15% popust (popusti se ne seštevajo).
  



 
Kaj boste pridobili z udeležbo:

  • možnost udeležbe na 10 predavanjih
  • avtobusni prevoz na kraj dogodka in nazaj
  • strokovno gradivo
  • vse obroke: kavo, prigrizke in kosilo
  • BONUS brezplačne iCenter posnetke za udeležence posveta, za dodatno utrjevanje
 
Najkasnejši rok za odjave: 15. 1. 2018. Za odjave po tem terminu in predhodno nesporočeno odsotnost na dan dogodka na seminarji@saop.si, si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo 100% vrednost kotizacije.
	

			
ERP sistem za srednje veliko in veliko podjetje ali javni zavod. Na predstavitev iCenter
Spletni računovodski program za računovodski servis ali malo podjetje. Na predstavitev Minimaxa
Poslovni dokumentni sistem in podpora e-računom. Na predstavitev eRegistrator
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih